Moro
meikäläinen on tällänen muutamanvuoden harjoitellut koodaajan alku
olen ruvennut tekemään nettisivuja pikkurahaa vastaan
melkeinpä mikävaan perus ja hieman vaikeammat nettisivu koodaus
ja graaffinen suunnittelu onnistuu olen muutamia sivuja tehnyt yleensä erillaisten
softien lataamiseen tehtyjä netisivuja kommenttia vaan alle jos kiinnostaa
katotaan hinta kohdalleen sen mukaan mitä sivulle haluaa ja millainen sen pitää olla
t:netti koodari
myydään nettisivuja
14
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi ensin panostaa kirjoitustaitoon...
- Anonyymi
Juu, jos ei osaa edes välimerkkejä käyttää niin tuskin osaa koodatakaan.
- Anonyymi
ei ole tää äikkä ikinä ollu mun vahvuus paha luki häiriö löytyy mutta kyllä se koodin
kirjotus on silti tähän asti onnistunut ihan hyvin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole tää äikkä ikinä ollu mun vahvuus paha luki häiriö löytyy mutta kyllä se koodin
kirjotus on silti tähän asti onnistunut ihan hyvinEi se dysleksia koodaamista estä. Mutta jos markkinoit tuotettasi niin ulkoista se jollekin. Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata.
- Anonyymi
Mene sinä saimaanapina vihapparainen hoitoon!
- Anonyymi
Mikäli sinulla on oikeasti lukihäiriö, niin sille ei tietysti voi mitään. Ongelmaksi tulee palveluidesi markkinointi. Pahasti kirjoitusvirheitä vilisevä teksti ei herätä luottamusta. Anna osaavan tahon hoitaa tuo puoli.
- Anonyymi
Ja sinulla on aivohäiriö!
- Anonyymi
Mikä se on se Saimaa, en tiedä kun en asu Suomessa. Onko Suomessakin apinoita?
Ennen sanottiin että jääkarhuja kulkee pääkaupungissa. - Anonyymi
Oletko ollut koko ikäsi tuollainen vähän jälkeen jäänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei tarvitsekaan kysyä "Onko sinulla aivohäiriö" vaan pitääkin kysyä "Oletko sukusi ainut, joka kärsii, noinkin pahasta aivohäiriöstä?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mahdollisesti sukurutsan tulosta?
- Anonyymi
Ilman muuta jokainen autotalliyritys on paras valinta silloin kun nettisivuja tilataan. Ei sitä meinaan nämä putinin trollaajatkaan olisi muuten saaneet sanomaansa läpi elleivät olisi halvalla toimineet.
Yrityssalaisuudet ovat sen verran arvokkaita etteivät lukiopojat pääse noin helpolla nettisivuja sumplimaan.- Anonyymi
Luulotautinen, kuvitteletko olevasi lääkäri?
- Anonyymi
Laita jotain tekemääsi näytteille, eihän sitä aikaa säkissä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303501Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819