Juttu on tosi, tai jotain... Nuorena miehenä, kun olin kihloissa, tulevat appivanhemmat kutsuivat minut saunomaan kanssaan, kun morsiamelle tuli joku meno, kun piti mennä saunaan. Siispä menimme kolmistaan. Tulevat appivanhemmat, noin nelivitosia molemmat, menivät ensin pesuhuoneeseen ja minä jäin ottamaan löylyjä. Kun sitten menin minäkin pesulle, olivat nämä kaksi täydessä panohommissa; takaapäin ja ns. kakkoseen. Oli siinä teatteria kerrakseen.
Katselijana
7
12560
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen pipipää
- Anonyymi
Niin sehän onkin sun oma pysyvä osoitteesi.Ja kyllä on huomattu se on sulle ihan oikee paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän onkin sun oma pysyvä osoitteesi.Ja kyllä on huomattu se on sulle ihan oikee paikka.
Haista paska hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska hönö
Juu kyllä olet ihan oikeessa paikassa.Eikö hoitajasi ole vieläkään vaihtanut sun vaatteita.Samoissa paskoissasi oot ollut vaikka kuinka ja kauan.Onneksi se haisee vaan siellä.Se on sulle uuvatille ihan oikeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä olet ihan oikeessa paikassa.Eikö hoitajasi ole vieläkään vaihtanut sun vaatteita.Samoissa paskoissasi oot ollut vaikka kuinka ja kauan.Onneksi se haisee vaan siellä.Se on sulle uuvatille ihan oikeen.
Tämä osasto on lapsilta kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä osasto on lapsilta kielletty.
Niinkö mites sä oot päässyt tänne livahtaa.Ja vielä kakat housussa.
- Anonyymi
En päässyt tulevien appivanhempien kanssa saunaan. Mutta päädyin morsiamen veljen kanssa kyllä. Tyttöystävän piti varoittaa mutta ei löytänyt sopivaa hetkeä. Veljelleen sanoi kyllä sopineen minun kanssa jutun selväksi. Kyllä se saunassa esitteli puolijäykkää munaansa. Olin hämilläni mutten mitään osannut sanoa. Suihkussa kaveri rupesi työntämään kulliaan mun pakaroiden väliin. Kun se sanoi siskonsa luvanneen niin en osannut mitään sanoa. Annoin vaan tulla sisälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4783595Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422968Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1502774- 1652123
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012085Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1021854
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530