Esinahan poisto

Anonyymi-ap

Eikö oo aika hankala runkata, jos esinahka on kokonaan poistettu. Kova rasite terskalle. Miten se limakalvo sen kestää, vaikka käyttäisi sylkeä apunaan.Kai joku rasva voi auttaa. Mutta kulkee aina rasvapurkki mukana -ei oo kiva. Ei luovuta esinahasta.

9

659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ei

    • Anonyymi

      Mietin samaa eikö se oo hirveetä et se on kokoaja esillä jne kaikkee

      • Anonyymi

        Mulla terska aina esillä vaikka esinahka ei ole leikattu. On vain vedetty taakse. Minäkin olin nuorena 'tuppimuna'. Muistan vieläkin ensimmäisen kerran naisen kanssa, kun esinahka meni väkisin taakse (minulla oli siis tiukka esinahka) ja repeytyi. Se tuska mahanpohjassa oli hirveä jälkikäteen! Kusella käynti oli yhtä helvettiä muutaman viikon ajan.
        Kyllä runkkaaminen onnistuu esinahka takanakin. Peukalolla hinkkaa terskan yläpuolelta.


    • Anonyymi

      Mulla sama kokemus esinahan suhteen, mutta silti pidän edelleen esinahan päällä. Silloin tyttöystäväni auttoi. Puhdisti repeytyneen kohdan ja laittoi siihen jotain salvaa, joka auttoi paranemisessa. Pääsin Sinuun nähden aika paljon helpommalla. Kusemisen jälkeen aina pesin kodan ja lisäsin salvaa ja repeämä parani parissa päivässä. Verta muuten suihkusi kuin härän kurkusta. Olin jo kyllä aiemmin aloittanut venyytyksen, mutta se ei oluut vielä riittävä, joten näin pääsi käymään. Voisin myös pitää eskarin takan, mutta en viitsi. Runkkaustapoja onmonia, mutta ensi kerran tavasta josta Sinä kerrot. Vähän vain ihmetyttää, miksi et vedä runkkujen ajaksi eskaria alas. Saat taatusti paremmat orkut kun eskari kulkee käden alla. Miehen g-pistehän on terskan alla ja sen ärsyttäminen saa orkut lähtemään liikkeelle.
      Uskon vuoksi leikatuilta viedään myös se herkin kohta eli nyljetään tarkoituksella, ettei runkku kiinnostasi poikia. Uskon ajattelu on tärkeämpää kuin nautinto.
      No nuorella iällä orkut tulevat jopa ajattelun voimalla, mutta kun nyljetty mies tulee vaikka neljänkympin ikään ja panee vaimoaan, joka on jo synnyttänyt muutaman jälkeläisen. Paikat ovat jo niin löysät, ettei orkkuja saa tuntiin. Siinä puhutaan jo velvollisuudesta eikä nautinnosta ainakin miehen kohdalla.
      Mutta nehän ovat keksineet keinot ja näissä valtioissa hyväksytään moniavoisuus. Uusi 18-kesäinen tyttö eli uusi vaimo tuo taas uuden nautinnon. Sääli vain nuorta tytöä, kun joutuu vanhan miehen vaimoksi.
      Meillä toki lääkärit tekevät terveydellistä syistä myös ympärileikkauksia, mutta tekevät ns. säästöleikkauksen ja jättävät tärkeät osat pojalle/miehelle eivätkä nylje.

    • Anonyymi

      Ympärileikattu on yhtä hyödyllinen kuin käsi ilman sormia.

    • Anonyymi

      Masturboinnin lopettamiseksihan kyseinen toimenpide alunperin keksittiinkin. Siksi niin moni joutuu käyttämään liukuvoidetta. Ei tarvitse kulkea purkki mukana, tee sitä vain kodin yksityisyydessä.

    • Anonyymi

      Eikö se leikata vain jos on pätevä lääketieteellinen syy?

      • Anonyymi

        Ootko sä minkä ikäinen nyt?


    • Anonyymi

      Teimme ratkaisun kun Milan ehdotti ostetaan lammas . Nyt on runkkaaminen on loppu. Tummelia kullin päähän ja sisään ! On se hyvää !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe