Kuhmon ylpeys, pettäjä kepun paska-paula taas telkkarissa. Hävettääkö?
Kuhmon ylpeys
35
1678
Vastaukset
- Anonyymi
No ei sitte yhtään! Ihan yks hailee..
- Anonyymi
Uteliaisuuttani kysyn onko aloittaja persujen kannattaja. Paula on ihana imisin pashat perheestä
- Anonyymi
Paula oli rinnakkaisluokalla niin silloin sovittiin että hän hoitaa tuon puhumisen ja minä juon maitoa nimittäin jos se olisi toisten päin niin metsät olisi jo sahalla ja rajalla saattaisi olla ihan oikeasti joku rähinä🥴
- Anonyymi
Nooh, aikuisten oikeesti oli Paulalta perusteellinen ja asiantuntemusta osoittava keskustelu. Me metsänomistajat olemme saaneet hyvän puolustajan vihersiirtymähömppäporukkaa vastaan. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, aikuisten oikeesti oli Paulalta perusteellinen ja asiantuntemusta osoittava keskustelu. Me metsänomistajat olemme saaneet hyvän puolustajan vihersiirtymähömppäporukkaa vastaan. 👍
Ja palkka yli kymppitonnin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palkka yli kymppitonnin!!
🙂 saattaa olla usseempi kymppitonni. Kannattaa perukan nuorten käydä kouluja, että pystyy noihin hommiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palkka yli kymppitonnin!!
Onpa pieneen palkkaan tyytynyt. On paljon opiskellut nainen. Sote johtajille ja pikkukihoilla on paljon enemmän liksaa.
- Anonyymi
Hyvin minusta Paula puolusti metsänomistajan asemaa.
- Anonyymi
Kyllä ja nimenomaan suomalaisten asemaa
- Anonyymi
Kuhmosta nousee kovia kasvoja - ensin Paska-Paula ja nyt sitten kuljetusalan puolustaja Trans-Kettunen.
- Anonyymi
Taitaa poikain Trans Am pysyä tallissa.
- Anonyymi
Kun äänestätte Kepua niin todellisuudessa äänestätte vihreitä. Kaikki te Kuhmon transut muistakaa se.
- Anonyymi
Kuhmossa kasvaa maailman napalaisia
- Anonyymi
Mutta puun hinta surkea,Kuhmo oy suurin veren imijä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta puun hinta surkea,Kuhmo oy suurin veren imijä!!!
Myy kunnon puuta eläkä sinistyneitä latvuksia 😅
- Anonyymi
Onhan meillä myös Puurunen MM...
- Anonyymi
Mitenkä Puurunen tähän liittyy,Paitsi,että oli hieno urheilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä Puurunen tähän liittyy,Paitsi,että oli hieno urheilija.
Ei ainakaan hieno, jotain rajaa sanoi peruSSuomalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan hieno, jotain rajaa sanoi peruSSuomalainen
Oli kyllä hemoglobiini veressä tosi korkealla!!!
- Anonyymi
Paula menettänyt Kuhmolaisten arvostuksen.
- Anonyymi
No ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole.
Hömppä mikä hömppä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hömppä mikä hömppä!!!
Paula päättää mikä on sinunkin mettäsi kantohinta. Ainiin eihän sinulla ole mettää.
- Anonyymi
Jokainen puhukoon vain omasta puolestaan, tai julkistakoon luotettavan tutkimustuloksen.
- Anonyymi
Kannattaa lukea ainakin kaksi yliopistotutkintoa ja opiskella paljon kieliä, niin pääsee ehkä samoille paikoille. Ei oo myöhästä, senkun aloitat. Kaikilla on mahiksia
- Anonyymi
Sari Sarkomaa (kok): ”Parilla kympillä yksinäinen ihminen hankkii vaikka monen viikon ruuat.”
- Anonyymi
No voihan sentää Sarkomaa!! Neuvo se niksi minullekkin??? Kerran viikossa menee lähelle saturainen meidänkin perheessä, ja olen todella harkitseva ostaja. Perheeseeni kuuluu viisi henkilöä. Itse leivon kaiken ja laitan kotiruokaa. Kaikki on kallistunut. Tule Sarkomaa, tule! Vai monen viikon ruuat? Varmaan Sarkomaa syö ne pakkauspussitkin loppu ajasta, ettei tule mitään hävikkiä. Tai nythän minä äkäsin, nehän saa aamiaiset ym ilmaiseksi meitin maksamana......vai miten se meneekään?
- Anonyymi
Monenko viikon ruuat???
- Anonyymi
Paula huijasi meidät äänestäjät!
- Anonyymi
Kyllä Paula haisee!!
- Anonyymi
Petturi Paula ,petti Kuhmolaiset!!
- Anonyymi
Onneksi Paula huolehtii meidän metsäomistajien eduista, tolkku tyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Paula huolehtii meidän metsäomistajien eduista, tolkku tyttö.
Ehdottoman tolokku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottoman tolokku!
Vain oman eduntavoittelija!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain oman eduntavoittelija!
Ku tekköö työnsä hyvin, niin omaksi evuksihan se myös on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453