Kuhmon ylpeys

Anonyymi-ap

Kuhmon ylpeys, pettäjä kepun paska-paula taas telkkarissa. Hävettääkö?

35

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei sitte yhtään! Ihan yks hailee..

    • Anonyymi

      Uteliaisuuttani kysyn onko aloittaja persujen kannattaja. Paula on ihana imisin pashat perheestä

    • Anonyymi

      Paula oli rinnakkaisluokalla niin silloin sovittiin että hän hoitaa tuon puhumisen ja minä juon maitoa nimittäin jos se olisi toisten päin niin metsät olisi jo sahalla ja rajalla saattaisi olla ihan oikeasti joku rähinä🥴

      • Anonyymi

        Nooh, aikuisten oikeesti oli Paulalta perusteellinen ja asiantuntemusta osoittava keskustelu. Me metsänomistajat olemme saaneet hyvän puolustajan vihersiirtymähömppäporukkaa vastaan. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, aikuisten oikeesti oli Paulalta perusteellinen ja asiantuntemusta osoittava keskustelu. Me metsänomistajat olemme saaneet hyvän puolustajan vihersiirtymähömppäporukkaa vastaan. 👍

        Ja palkka yli kymppitonnin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palkka yli kymppitonnin!!

        🙂 saattaa olla usseempi kymppitonni. Kannattaa perukan nuorten käydä kouluja, että pystyy noihin hommiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palkka yli kymppitonnin!!

        Onpa pieneen palkkaan tyytynyt. On paljon opiskellut nainen. Sote johtajille ja pikkukihoilla on paljon enemmän liksaa.


    • Anonyymi

      Hyvin minusta Paula puolusti metsänomistajan asemaa.

      • Anonyymi

        Kyllä ja nimenomaan suomalaisten asemaa


    • Anonyymi

      Kuhmosta nousee kovia kasvoja - ensin Paska-Paula ja nyt sitten kuljetusalan puolustaja Trans-Kettunen.

      • Anonyymi

        Taitaa poikain Trans Am pysyä tallissa.


      • Anonyymi

        Kun äänestätte Kepua niin todellisuudessa äänestätte vihreitä. Kaikki te Kuhmon transut muistakaa se.


    • Anonyymi

      Kuhmossa kasvaa maailman napalaisia

      • Anonyymi

        Mutta puun hinta surkea,Kuhmo oy suurin veren imijä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta puun hinta surkea,Kuhmo oy suurin veren imijä!!!

        Myy kunnon puuta eläkä sinistyneitä latvuksia 😅


    • Anonyymi

      Onhan meillä myös Puurunen MM...

      • Anonyymi

        Mitenkä Puurunen tähän liittyy,Paitsi,että oli hieno urheilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä Puurunen tähän liittyy,Paitsi,että oli hieno urheilija.

        Ei ainakaan hieno, jotain rajaa sanoi peruSSuomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan hieno, jotain rajaa sanoi peruSSuomalainen

        Oli kyllä hemoglobiini veressä tosi korkealla!!!


    • Anonyymi

      Paula menettänyt Kuhmolaisten arvostuksen.

      • Anonyymi

        No ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole.

        Hömppä mikä hömppä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hömppä mikä hömppä!!!

        Paula päättää mikä on sinunkin mettäsi kantohinta. Ainiin eihän sinulla ole mettää.


      • Anonyymi

        Jokainen puhukoon vain omasta puolestaan, tai julkistakoon luotettavan tutkimustuloksen.


    • Anonyymi

      Kannattaa lukea ainakin kaksi yliopistotutkintoa ja opiskella paljon kieliä, niin pääsee ehkä samoille paikoille. Ei oo myöhästä, senkun aloitat. Kaikilla on mahiksia

    • Anonyymi

      Sari Sarkomaa (kok): ”Parilla kympillä yksinäinen ihminen hankkii vaikka monen viikon ruuat.”

      • Anonyymi

        No voihan sentää Sarkomaa!! Neuvo se niksi minullekkin??? Kerran viikossa menee lähelle saturainen meidänkin perheessä, ja olen todella harkitseva ostaja. Perheeseeni kuuluu viisi henkilöä. Itse leivon kaiken ja laitan kotiruokaa. Kaikki on kallistunut. Tule Sarkomaa, tule! Vai monen viikon ruuat? Varmaan Sarkomaa syö ne pakkauspussitkin loppu ajasta, ettei tule mitään hävikkiä. Tai nythän minä äkäsin, nehän saa aamiaiset ym ilmaiseksi meitin maksamana......vai miten se meneekään?


      • Anonyymi

        Monenko viikon ruuat???


    • Anonyymi

      Paula huijasi meidät äänestäjät!

      • Anonyymi

        Kyllä Paula haisee!!


    • Anonyymi

      Petturi Paula ,petti Kuhmolaiset!!

      • Anonyymi

        Onneksi Paula huolehtii meidän metsäomistajien eduista, tolkku tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Paula huolehtii meidän metsäomistajien eduista, tolkku tyttö.

        Ehdottoman tolokku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottoman tolokku!

        Vain oman eduntavoittelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain oman eduntavoittelija!

        Ku tekköö työnsä hyvin, niin omaksi evuksihan se myös on


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe