Luulempa ollen tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Aminin nenä ja Dannyn korvat täällä thaimaassa
22
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kikkelis Kokkelis ja hyvää huomenta.
- Anonyymi
Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.
- Anonyymi
"Minä en tarvitse vaimoa kääntämään, osaan itsekin ja siitä vaimo on valtavan ylpeä."
Olet kaikkea. Nyt olet 1/2 mustalainenkin?- Anonyymi
Kielitaitoa et saa käännettyä kyllä negatiiviseksi asiaksi millään tavalla. Kieilitaidon puutteesta ei kyllä ole koskaan ollut mitään hyötyä kenellekään, kuten hyvin Saaripasanen tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Kielitaitoa et saa käännettyä kyllä negatiiviseksi asiaksi millään tavalla. Kieilitaidon puutteesta ei kyllä ole koskaan ollut mitään hyötyä kenellekään, kuten hyvin Saaripasanen tietää.
Kerran olin Bandkokin Nesteellä tankkaamassa Wavea kun siihen viereen tuli tumma daami tuli terällä lada nivalla, jossa oli kromia ja hienot vanteet niin että meinasin tulla hulluksi.
Siinä ihaillessa sitä autoa en huomannut että waven 2 litran tankki oli täynnä ja olin laskenut maahan ja reisille 3,7 litraa korkea oktaanista. Sanoin sille naiselle siinä kohteliaisuuksia "hau mii juu pei duu bensa okei enivei". Nainen hymyili minulle ja silloin huomasin että hänellä seisoo. Multa putosi rööki huulesta siihen bensa lammikkoon ja hirvee tuli pallo levisi niin että nahka lippiksenikin oli tulessa. Siellä oli onneks vikkelä poika joka vaahdotti mut halonilla sammuksiin. Nahka päähineestä ei jäänyt ku kumirengas pään ympärille.
Savun hälvettyä huomasin että nainen kerkes jo lähteä. Kysyin huoltsikan pojalta että "var hur daamerna ja ladorna? Ju titta rekkari?"
Ei se ymmärtänyt se huonosti koulutettu maalais poika. Meinasin tulla hulluksi kun työnsin Bandkokista mopon chiang maihin, se lienee sanomattakin selvää.- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kerran olin Bandkokin Nesteellä tankkaamassa Wavea kun siihen viereen tuli tumma daami tuli terällä lada nivalla, jossa oli kromia ja hienot vanteet niin että meinasin tulla hulluksi.
Siinä ihaillessa sitä autoa en huomannut että waven 2 litran tankki oli täynnä ja olin laskenut maahan ja reisille 3,7 litraa korkea oktaanista. Sanoin sille naiselle siinä kohteliaisuuksia "hau mii juu pei duu bensa okei enivei". Nainen hymyili minulle ja silloin huomasin että hänellä seisoo. Multa putosi rööki huulesta siihen bensa lammikkoon ja hirvee tuli pallo levisi niin että nahka lippiksenikin oli tulessa. Siellä oli onneks vikkelä poika joka vaahdotti mut halonilla sammuksiin. Nahka päähineestä ei jäänyt ku kumirengas pään ympärille.
Savun hälvettyä huomasin että nainen kerkes jo lähteä. Kysyin huoltsikan pojalta että "var hur daamerna ja ladorna? Ju titta rekkari?"
Ei se ymmärtänyt se huonosti koulutettu maalais poika. Meinasin tulla hulluksi kun työnsin Bandkokista mopon chiang maihin, se lienee sanomattakin selvää.Onko yhd dys sanat tuttu käsite?
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhd dys sanat tuttu käsite?
Ne ei ole rele vantteja. Mun nahka lippis ei ollut ainoa hattu mikä palo. Tulban hattu paloi myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhd dys sanat tuttu käsite?
Onko pankkikortti pankkikortti?
Anonyymi kirjoitti:
Onko pankkikortti pankkikortti?
Pankki kortteja ei ole olemassakaan enää. Niistä luovuttiin koska ne ei käyneet pajatsoon.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796162Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601103Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951