Katsokaa ja mittikää yhden vinksahtaneen vuodatusta. Kepufobia , eimuusta osaa puhua. Onko haukkuja hävinnyt oikeusjutun puolakalaisia vastaa, vai mikähän on syy. Meneekö mielenterveyden piikkiin. Itse kirjoitta ja vielä vastaa kirjoituksiinsa . 😮
Katsokaa Puolangan sivuja
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on kirjoittaja?
- Anonyymi
Vuolijoen keisari..
Puolangalla äänestetää kepua suurin osa
- Anonyymi
Kyllä täältä Kajjaanin palstaltakin löytyy monolookikko-sarjakommentoija ihan omasta takaa. Valitettavasti hallituksen terapiatakuu ei etene suunnitellulla tavalla, joten kestämistä näissä riittää.
- Anonyymi
On sulla mielipuolen luulot”terapiatuki” näitä antaa sontatunkiolta kuulut sankarit..nämä voivat olla harhoihinkin liittyvää??
- Anonyymi
Täällä mäkyy yksi poistettu, vaikka on monta..siis mitähän tää kertoo..mitää taas ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla mielipuolen luulot”terapiatuki” näitä antaa sontatunkiolta kuulut sankarit..nämä voivat olla harhoihinkin liittyvää??
Luit väärin, terapiatakuu voi jäädä toteutumatta tällä kaudella ja toki se on harmin paikka sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luit väärin, terapiatakuu voi jäädä toteutumatta tällä kaudella ja toki se on harmin paikka sinullekin.
Sinä se tarvitset, mutta tuskin se noin vammaselle auttaa..kallonkutistajalta ei sulle apua löydy, olet toivoton tapaus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662