Mustaa jäätä maakunnassa

Anonyymi-ap

Salakavala musta jää aiheutti liikenneonnettomuuksia keskiviikkoaamun liikenteessä.

Perävaunullinen rekka jumittui tänään noin kello 10.44 Kaustisella poikittain tielle sulkien ajokaistan valtatie 13:lla, Nikulan raviradan kohdalla.

Osa rekasta päätyi ojaan, mutta pysyi kuitenkin renkaillaan. Onnettomuuspaikan raivaustyöt ovat käynnissä.

Samanaikaisesti pelastuslaitos tiedotti myös toisesta rekkaonnettomuudesta, joka tapahtui kello 11 aikaan Pedersöressä, Lappforsin kylän läheisyydessä. Tie 68 on toistaiseksi suljettu liikenteeltä. Rekan vetoauto on tiellä ja perävaunu ojassa.

///Keskipohjanmaa seuraa tilannetta ja uutinen päivittyy///

Liukaskeli aiheutti muitakin onnettomuuksia keskiviikkoaamuna..

Henkilöauton kuljettaja menetti autonsa hallinnan Skutnabbassa, Pietarsaaren ja Uudenkaarlepyyn välisellä tiellä aamun työliikenteessä. Pelastuslaitos joutui leikkaaman auton kyljen auki, ja vakavasti loukkaantunut kuljettaja vietiin sairaalaan hoitoon.

Ojaanajoja tapahtui keskiviikkoaamuna myös valtatie kahdeksalla Kovjoella ja Salmentiellä Uudessakaarlepyyssä. Maakuntarajan pohjoispuolella liikenneonnettomuuksilta vältyttiin.

17

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turvat kiinni. On tämä Suomen kansa hullu. Jää on aina kirkasta. Mustaa jäätä ei ole olemassakaan, ellei "jäätyvää" vettä ole värjätty mustaksi, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Sinähän se melkoinen nero olet, äitis on varmasti ylpeä sinusta.


    • Kyllä se onnettomuuden aiheuttaja istuu siinä ratin ja penkin välissä. Tieliikennelaki velvoittaa ottamaan kaikki olosuhteet huomioon. Jäätynyt tie on vain olosuhde ei se mitään aiheuta. Vastuu on tiellä liikkujan murhe, eikä minkään värisen jään.

      • Anonyymi

        No nyt tuli asiaa. Eivät ne kaikki Suomalaiset olekaan hulluja, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli asiaa. Eivät ne kaikki Suomalaiset olekaan hulluja, hah hah haaa!!!...

        Hullu saatan olla, mutta eipä ole tyhmäksi haukuttu kuten erästä.


      • Anonyymi

        Siinähän se onkin ettei sitä mustaa jäätä välttämättä näe pimeässä jos on liikennettä ja tie voi olla kostea, eli "musta" myös.
        Kokenut osaa nuo paikat arvata ja ajaa niin ettei tee mitään hätäisiä liikkeitä, mutta kuskeja on monenlaisia ja monet touhuaa ihan jotain muuta kuin keskittyisivät ajamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin ettei sitä mustaa jäätä välttämättä näe pimeässä jos on liikennettä ja tie voi olla kostea, eli "musta" myös.
        Kokenut osaa nuo paikat arvata ja ajaa niin ettei tee mitään hätäisiä liikkeitä, mutta kuskeja on monenlaisia ja monet touhuaa ihan jotain muuta kuin keskittyisivät ajamiseen.

        Mustan asfaltin pintaan jäätynyt kosteus on se mikä tiedetään mustana jäänä. Repa lähes 4-miljoonaa kilometriä vaasa-kokkola väliä sahanneena ei sitten tätäkään tiedä eikä ymmärrä. Sorateiden yhteydessä ei sitten enää mustasta jäästä puhuta, oli tie jäässä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustan asfaltin pintaan jäätynyt kosteus on se mikä tiedetään mustana jäänä. Repa lähes 4-miljoonaa kilometriä vaasa-kokkola väliä sahanneena ei sitten tätäkään tiedä eikä ymmärrä. Sorateiden yhteydessä ei sitten enää mustasta jäästä puhuta, oli tie jäässä tai ei.

        Tuolla ajolla menee kaksikin kitkarengassarjaa kesässä. Hölömöläisen touhua.


    • Anonyymi

      Vapisevin käsin avaan aamuisin lehden ja etsin kuolinilmoituksista tuon nimeä...

      • Anonyymi

        Älä kiusaa KUUNAAMAA vapisevin käsin. Jos minua tarkoitat, niin tavataan uudelleen vuonna 2050, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Nyt muutamana aamuna ollut lähellä. Maanantaina oli sukunimi oikein ja eilen paikkakunta. Ikäkin lähestyy uhkaavasti muutamalla vuodella vain heittää. Kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se sieltä tulee kun vain ootetaan...

      • Anonyymi

        Marraskuussa PITÄÄ vaihtaa talvirenkaat, vaikka tienpinta olisi sula ja lämmintä yli 5 astetta.
        Pari vuotta sitten laki muuttui ja sitä aikaisemmin laki määräsi talvirengaspakon vasta joulukuussa alkavaksi, nyt on kuukautta aikaisemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe