Mustaa jäätä maakunnassa

Anonyymi-ap

Salakavala musta jää aiheutti liikenneonnettomuuksia keskiviikkoaamun liikenteessä.

Perävaunullinen rekka jumittui tänään noin kello 10.44 Kaustisella poikittain tielle sulkien ajokaistan valtatie 13:lla, Nikulan raviradan kohdalla.

Osa rekasta päätyi ojaan, mutta pysyi kuitenkin renkaillaan. Onnettomuuspaikan raivaustyöt ovat käynnissä.

Samanaikaisesti pelastuslaitos tiedotti myös toisesta rekkaonnettomuudesta, joka tapahtui kello 11 aikaan Pedersöressä, Lappforsin kylän läheisyydessä. Tie 68 on toistaiseksi suljettu liikenteeltä. Rekan vetoauto on tiellä ja perävaunu ojassa.

///Keskipohjanmaa seuraa tilannetta ja uutinen päivittyy///

Liukaskeli aiheutti muitakin onnettomuuksia keskiviikkoaamuna..

Henkilöauton kuljettaja menetti autonsa hallinnan Skutnabbassa, Pietarsaaren ja Uudenkaarlepyyn välisellä tiellä aamun työliikenteessä. Pelastuslaitos joutui leikkaaman auton kyljen auki, ja vakavasti loukkaantunut kuljettaja vietiin sairaalaan hoitoon.

Ojaanajoja tapahtui keskiviikkoaamuna myös valtatie kahdeksalla Kovjoella ja Salmentiellä Uudessakaarlepyyssä. Maakuntarajan pohjoispuolella liikenneonnettomuuksilta vältyttiin.

17

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turvat kiinni. On tämä Suomen kansa hullu. Jää on aina kirkasta. Mustaa jäätä ei ole olemassakaan, ellei "jäätyvää" vettä ole värjätty mustaksi, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Sinähän se melkoinen nero olet, äitis on varmasti ylpeä sinusta.


    • Kyllä se onnettomuuden aiheuttaja istuu siinä ratin ja penkin välissä. Tieliikennelaki velvoittaa ottamaan kaikki olosuhteet huomioon. Jäätynyt tie on vain olosuhde ei se mitään aiheuta. Vastuu on tiellä liikkujan murhe, eikä minkään värisen jään.

      • Anonyymi

        No nyt tuli asiaa. Eivät ne kaikki Suomalaiset olekaan hulluja, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli asiaa. Eivät ne kaikki Suomalaiset olekaan hulluja, hah hah haaa!!!...

        Hullu saatan olla, mutta eipä ole tyhmäksi haukuttu kuten erästä.


      • Anonyymi

        Siinähän se onkin ettei sitä mustaa jäätä välttämättä näe pimeässä jos on liikennettä ja tie voi olla kostea, eli "musta" myös.
        Kokenut osaa nuo paikat arvata ja ajaa niin ettei tee mitään hätäisiä liikkeitä, mutta kuskeja on monenlaisia ja monet touhuaa ihan jotain muuta kuin keskittyisivät ajamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin ettei sitä mustaa jäätä välttämättä näe pimeässä jos on liikennettä ja tie voi olla kostea, eli "musta" myös.
        Kokenut osaa nuo paikat arvata ja ajaa niin ettei tee mitään hätäisiä liikkeitä, mutta kuskeja on monenlaisia ja monet touhuaa ihan jotain muuta kuin keskittyisivät ajamiseen.

        Mustan asfaltin pintaan jäätynyt kosteus on se mikä tiedetään mustana jäänä. Repa lähes 4-miljoonaa kilometriä vaasa-kokkola väliä sahanneena ei sitten tätäkään tiedä eikä ymmärrä. Sorateiden yhteydessä ei sitten enää mustasta jäästä puhuta, oli tie jäässä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustan asfaltin pintaan jäätynyt kosteus on se mikä tiedetään mustana jäänä. Repa lähes 4-miljoonaa kilometriä vaasa-kokkola väliä sahanneena ei sitten tätäkään tiedä eikä ymmärrä. Sorateiden yhteydessä ei sitten enää mustasta jäästä puhuta, oli tie jäässä tai ei.

        Tuolla ajolla menee kaksikin kitkarengassarjaa kesässä. Hölömöläisen touhua.


    • Anonyymi

      Vapisevin käsin avaan aamuisin lehden ja etsin kuolinilmoituksista tuon nimeä...

      • Anonyymi

        Älä kiusaa KUUNAAMAA vapisevin käsin. Jos minua tarkoitat, niin tavataan uudelleen vuonna 2050, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Nyt muutamana aamuna ollut lähellä. Maanantaina oli sukunimi oikein ja eilen paikkakunta. Ikäkin lähestyy uhkaavasti muutamalla vuodella vain heittää. Kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Kyllä se sieltä tulee kun vain ootetaan...

      • Anonyymi

        Marraskuussa PITÄÄ vaihtaa talvirenkaat, vaikka tienpinta olisi sula ja lämmintä yli 5 astetta.
        Pari vuotta sitten laki muuttui ja sitä aikaisemmin laki määräsi talvirengaspakon vasta joulukuussa alkavaksi, nyt on kuukautta aikaisemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe