Ylivertaisia ovat sitä ja tätä, urheilussa ovat sitä ja tätä, koulusta päästyään heti oli sitä ja tätä, nyt ovat työssä sitä ja tätä, omistavat sitä ja tätä, rautaa nousee ja kädellä vääntää, on kaunis ja viisas, ovat kaikki isukkiinsa tulleita, ei kauaa kuuntele kun täppää turpaan, ... ylipäätään ... sairas ajatus ... joku kehuskelisi.
On sairas ajatus ylipäätään että joku kehuskelisi lapsillaan.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja saavat palkkaa 5.000 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Täällä ei tartte odottaa mitään älykästä edes vähän aivoja omaavien ihmisten turinointia. Kaikki rakastavat ja kehuvat omia lapsiaan. Tiedät sitten kun sinä kasvat aikuiseksi ja sinulla on omia lapsia.
- Anonyymi
Tämä suuri lapsikeskustelu sai alkunsa siitä, kun Saaripasasen aivoissa elävä loiseläin nimeltään Senssu keksi alkaa kertoilemaan tarinaa, että muilla kuin hänellä ei ole lapsia.
Sama mies kuin kertoo että ketään muuta ei asu Thaimaassa kuin hän ja että kenelläkään muulla ei ole vaimoa kuin hänellä ja että jos on, niin ne on lumppuhuoria.
Seuraavaksi Saaripasasen sihteeri keksi että olen hylännyt lapseni ja että ne eivät edes ole lapsiani ja muut on heidät kasvattaneet ja vaimot on potkineet minut pellolle.
Korjasin vain nuo edellämainitut väitteet ja herjat toteamalla että lapsillani menee varsin hyvin, olen ylpeä heistä he ovat parempia kuin isänsä ja niin se kuuluukin olla. Pojasta ja tytöstä polvi paranee ja olen heidän suurin fani.
2010
PS: Pojat tienaa noin 5500 kuukaudessa, eikä 5000. Päälle tulee vuosibonukset, jos projekti on ollut riittävästi voitollinen. Lisäksi toinen poikani ja tyttäreni ajelevat iskän mersuilla ja iskän bensakortit löytyy heidän lompakoistaan.
Vanhin poikani osti käteisellä itselleen edullisen Meban, 21 tuhatta euroa kymmenen vuotta vanha. Hän on tarkan markan poika mutta haluaa tulla toimeen omillaan ja luopui iskän autoedusta.
Molemmilla Suomen pojillani on myös moottoripyörät. Vanhempi poika kävi Norjassa ajelemassa kesälomallaan kaveriporukkansa kanssa.
Elokuussa vietimme kaksi viikkoa yhdessä, kun tulin Suomeen samalla lennolla tyttäreni kanssa ja kyllä, lensimme busineksessa silloinkin. Pappa betalar.
Lapseni eivät ole mitään aktiiviurheilijoita, vaan heillä on vaan salikortit ja puolisoineen käyvät luonnossa liikkumassa yms ihan tavallisia juttuja.
Kouluikäisinä tekivät parit ikäryhmänsä ennätykset, mutta ei sen ihmeellisempää. Nekin oli enemmän kuin isällään. Tyttärellä kaksi SM- hopeaa.
Jos ei muuta kysyttävää tällä kertaa, niin ole hyvä. Ei taida Saaripasasella olla paljoa kerrottavaa lapsistaan, kun ei tuollaiseen mulqvistiin kukaan yhteyttä pidä. Epäilen kyllä koko isyyttään, koska ei 200 kiloiset mitään lapsia tee.
2010- Anonyymi
Jos jotakin perimästä pitää puhua, niin heillä on A- luokan äiti, kunnon ihminen jolla on arvot kohdillaan, terveet elämäntavat, kannustava, raitis ja reipas, kotitalouskoulut käyty ja sisua tarvittaessa riittävästi. Suvussaan ei retkuja ole laisinkaan.
Hän ei kiroile, en ole ikinä kuullut hänen kiroilevan, hän ei huuda, hauku, tuomitse eikä paasaa vaan miettii ennenkuin alkaa puhumaan. Hieno rotunainen ja parempaa äitiä ei kukaan voi toivoa itselleen.
Iskä on ollut vähän huolettomampi yksilö, mutta hoitanut silti aina hommat niin kotona kuin töissä. Tuurilla ja sisulla, teipillä ja rakkaudella.
Tärkein unohtui mainita. Lapsillani on omat nimet, henkilötunnukset ja osoitteet. He eivät ole minä enkä minä omista heitä. Minä en ota kunniaa heidän saavutuksistaan, vaan se kuuluu heille itselleen.
2010
And if at first you don't succeed (first you don't succeed)
Then dust yourself off and try again
You can dust it off and try again, try again
'Cause if at first you don't succeed (first you don't succeed)
You can dust it off and try again
Dust yourself off and try again, try again (again, again)
https://www.youtube.com/watch?v=qTA0RuZoIxM - Anonyymi
Luulempa että sinä tai eteerisen kaunis ex vaimosi ei osaa kääntää mitä nuo taivaalla näkyvät valot ovat thaiksi.
- Anonyymi
Muistan kuinka itse kyrvånsyylä kehui kuinka "poikansa" jo seitsenvuotiaana mäkkärissä töissä ja ajeli roadracingiä kakspuolikkaissa itsensä Valentino Rossin opastuksella. Että näin ne toiset kakaroitaan kehuu.
- Anonyymi
Kun minä tein kikkelis kokkelis niin tuloksena pippelis puppelis.
- Anonyymi
Vaimo meni mukkelis makkelis.
Rakas sanoo ettei mulla ole historiaa.. HAH! Kaikenlaista on ollut tähän 63 vee ikään mennessä. Kerran voitin pingossa kinkun, tai se saattoi olla kalkkunakin tai nakkipaketti. Meillä on lasten kanssa hyvät välit olleet aina. Nytkin on yli 300 kilsaa, minä Paraisissa ja viimeksi kun kuulin heistä niin olivat Kuopijossa.
Silloin oli Marja Halonen bresidenttinä. Muistan oikein hyvin kun heistä olin ylpeä kun Jarmo oppi kahdeksan vanhana sanomaan "pappa" aina kun katseli paskaa potassa.
Toisen tytön nimi oli Jaana, voin vakuuttaa, tai saattoi se olla Juusokin?
Poikien vaatteet sillä oli sen muistan aina hyvin, vai oliko ne sitten Jarmolla?
Meille tuli suomi vaimon kanssa pikku preikki siinä 1988 paikkeilla, kun se yllätti mut sovittamassa Jarmolle kellohametta. Vaimo keräsi aluhousuni ja sukat muovipussiin ja retuutti portaille, antoi bussi rahat kirkolle ja lupasi tehdä mulle leivonnaisia jos tulen takaisin. Huusi perään että leipoo pullaa vai mitä turpaa se oli en kuullut tarkkaan kun roska-auto kolisi siinä vieressä.
Nyt ei olla reiluun 34 vuoteen nähty.- Anonyymi
Laita sille joulu kortti. Mä laitan aina Kelan kuoressa johon pistän Kelan kirjeen näkyviin mihin vaihan nimen ni ei mee posti maksua. Kortti on siellä välissä. Muija laittaa sen aina uudenvuoden aikoihin takaisin ni ei tarvi ostaa uutta korttia kun paan sen saman seuraavana jouluna.
By NymBaII 61 joulua ikänen - Anonyymi
"Muistan oikein hyvin kun heistä olin ylpeä kun Jarmo oppi kahdeksan vanhana sanomaan "pappa" aina kun katseli paskaa potassa"
Ei st...na nyt repesin :)))
- Anonyymi
"Pojasta ja tytöstä polvi paranee ja olen heidän suurin fani."
En ole varma tuosta kun kerroit
"Kun poikani iski Turkkilaista poikaa koulussa turpaan en ole koskaan ollut enemmän ylpeä pojastani!"
Vakivaltakierre jatkuu.... siemen on panty itämään ja 7-lehti odottaa kameran kanssa seuraavaa sarjamurhaajaa... - Anonyymi
Kun vaimo meni mukkelis makkelis niin pojasta tuli pippelis puppelis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962