Hei minä täällä. Ymmärrättekö että nainen ottaa yhteyttä jos haluaa! Ja jos ei lähesty hän ei halua. Yleensä nainen ei halua, mutta yrittää saa, jos vaikka haluaisi, mutta ei se halua. Kiitos.
Nainen kyllä lähestyy jos haluaa!
9
65
Vastaukset
Kyllä se on ymmärretty.
Mulla taas näin. Tapasin uskovaisen tytön. Oikea enkeli. Textaillaan. Ongelma on se että jos hän vain kauppaa uskontoaan. Mää kun haluaisin enemmän. Mää en kovin herkästi ihastu mutta hänessä oli sitä jotain.
- Anonyymi
Allekirjoitan tämän ja miehenä en ole aloitteellinen vaan nainen saa olla hän, joka tekee aloitteen. Oppi mennyt perille. Ilmankin pärjää, jollei tule aloitteita.
- Anonyymi
Pärjäätköhän.
- Anonyymi
Niin! Meneekö jakeluun.
- Anonyymi
Ei taida päteä kuin sellaisiin jotka eivät halua.
Voihan sitä joku olla vaikka ujo, tai vaikka saanut siipeensä. Taikka vaikka huono itsetunto.- Anonyymi
On muitakin syitä.
- Anonyymi
No en kyllä allekirjoita tuota. Joskus ei vaan pysty, vaikka haluaisikin. Välissä on sellainen rotko,vettei siitä niin vaan hypätä yli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762191Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2601808Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710