Mulla on muistitikku kuvia varten. Tallennus onnistuu kyllä.
Haluaisin vaan estää muistitikun sisältöön pääsyn salasanan avulla, miten?
Salasana muistitikkuun
34
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo riippuu siitä mikä käyttöjärjestelmä on kyseessä. Esim Windows Pro versioissa on Bitlocker jolla tuo onnistuu. Home versiossa pitää käyttää jotain ilmaista salaus-ohjelmaa. Paremmissa tikuissa saattaa mukana tulla sellainen.
- Anonyymi
Eikä riipu yhtään siitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä riipu yhtään siitä..
Toki riippuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki riippuu..
Ei todellakaan riipu! Ja käyttöjärjestelmä riipuvaista ei kannata asentaa siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan riipu! Ja käyttöjärjestelmä riipuvaista ei kannata asentaa siihen.
Jep. On olemassa salausohjelmia jotka toimivat Windows, Linux ja Mac ympäristössä. Koskaan ei pidä käyttää sellaista mikä toimii vain yhdessä järjestelmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. On olemassa salausohjelmia jotka toimivat Windows, Linux ja Mac ympäristössä. Koskaan ei pidä käyttää sellaista mikä toimii vain yhdessä järjestelmässä.
Kannattaa käyttää sellaista mikä toimii vain yhdessä käyttöjärjestelmässä. On turvallisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käyttää sellaista mikä toimii vain yhdessä käyttöjärjestelmässä. On turvallisempi.
Ei todellakaan ole vaan turvaton..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole vaan turvaton..
Minulla on salattu tikku joka toimii vain Linuxissa. Ei tarvitse pelätä että Windows-hakkerit saa siitä mitään selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on salattu tikku joka toimii vain Linuxissa. Ei tarvitse pelätä että Windows-hakkerit saa siitä mitään selville.
Luulet vaan että on salattu. Jo pelkästään rainbow taulukoilla aukeaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on kaikki LUKS salattuja. Kiintolevyt koneissa, varmuuskopioUSBlevyt ja muistitikut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan joo, mutta salasanan oltava parikytmekrkii kun ei eliminoi tietoja yrityskistäö, kuten scandiskin tikku jsosa ohjelamt salam,isen, ja en tiedä voi ko ne ohjelmat siirätä toiseen tikkuun jne. mutta siellä ne on ja yhteydessäö nettiin jsot ne päivittää, ja sitje tietoturvariksi. aikanna oli kingjoku tikku joka ei netittänyt ja toim ii hyvin salasana ja encrypted.
Ilmaisess ei ole salasana tikussa tietääkseni, etten tiedäö mtien turva se on. crytptattu ja sit kun kone romuna ei pääse innen ?
- Anonyymi
Osassa tikkuja on sisällä ostaessa ohjelma joka tekee juurikin tuon, ja on tikkuja jossa on ihan fyysinen numerosalasana mahdollisuus.
- Anonyymi
Kuvat tulee tallentaa tietokoneen levylle.
- Anonyymi
Ei ole pakko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko..
On pakko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko..
Tule pakottamaan...
- Anonyymi
Kuvia ei ole pakko tallentaa "tietokoneen levylle". Ne voi tallentaa vaikka tikulle, pilveen, ulkoiselle asemalle, optiselle levylle, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko..
Eipä ole pakko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvia ei ole pakko tallentaa "tietokoneen levylle". Ne voi tallentaa vaikka tikulle, pilveen, ulkoiselle asemalle, optiselle levylle, jne.
Kyllä on pakko tallentaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole pakko..
Kyllä on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pakko tallentaa..
Varsinaisessa pakko-oireisessa häiriössä pakkoajatukset ja pakkotoiminnot aiheuttavat merkittävää kärsimystä, vievät päivittäin enemmän kuin tunnin aikaa ja haittaavat huomattavasti oireista kärsivän jokapäiväistä elämää ja ihmissuhteita.
Pakko-oireisessa häiriössä voi olla vain pakkoajatuksia tai vain pakkotoimintoja, usein esiintyy molempia.
Tavallisimmat pakkotoiminnot ovat toistuva peseminen tai siivoaminen, tarkistaminen, laskeminen, järjestely, kyseleminen, toistuvien rauhoittavien vakuutusten vaatimus ja pakonomainen rukoilu.
Pakko-oireita voidaan merkittävästi lievittää lääkityksellä, psykoterapialla, sähköshokeilla ja oireiden hallintaa tukevilla harjoitteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilvessä luetaan tiedot, ja mikään ei ole turvassa netissä jos ne vaan siellä. jos könny mukana niin pilvi voi llla vlissä.
- Anonyymi
Tuolla ei tee yhtään mitään. On niin epävarma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla ei tee yhtään mitään. On niin epävarma..
On varma..
- Anonyymi
Se on paras tapa kadottaa kaikki tiedot tikulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paras tapa kadottaa kaikki tiedot tikulta!
"Se on paras tapa kadottaa kaikki tiedot tikulta!"
Niin on. Se kadottaa kaikki tiedot ulkopuolisilta.
- Anonyymi
https://www.veracrypt.fr/en/Downloads.html
Siitäpä asennukseen. On kaikista varmatoimisin salausjärjestelmä koska toimii Windows, Mac, Linux ympäristöissä ja on avointa koodia eli osaava voi tarkistaa onko koodi luotettavaa.- Anonyymi
"avointa koodia eli osaava voi tarkistaa onko koodi luotettavaa."
Kukaan ei pysty tarkistamaan miljoonien rivien koodin luotettavuutta. Siihen menisi aikaa enemmän kuin universumi on ollut olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pysty tarkistamaan miljoonien rivien koodin luotettavuutta. Siihen menisi aikaa enemmän kuin universumi on ollut olemassa.Eli 6000 ja 7000 v välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pysty tarkistamaan miljoonien rivien koodin luotettavuutta. Siihen menisi aikaa enemmän kuin universumi on ollut olemassa.Pystyy tarkistamaan.
- Anonyymi
Tarkistettu:)
- Anonyymi
Mihin koodaat salasanan turvaan?
- Anonyymi
Salasana on hyvä olla, jos käyttää tikkua julkisissa paikoissa. Minulla ei ollut ja unohdin sen koneeseen kirjastossa, siellä on onneksi videovalvonta ja opastivat tekemään siitä rikosilmoituksen. Sen tein ja minulla on epäily rosvosta.
Katseet kohtasi, kun hän oli minun jälkeen samaisella koneella. Minä jo tein lähtöä sieltä silloin, myöhemmin tajusin ehkä syyn myös sille katseiden kohtaamiselle (muistitikku). Ilmoitus on poliisin järjestelmässä, jos tarvetta sitä päivittää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872