Kyseisen puhelimen käyttöohjeessa lukee, ettei se ole yhteensopiva mikro SIM-kortin kanssa, aloin miettimään että olisiko se sitten yhteensopiva nano SIM-kortin kanssa (sellaisen kun omistan). Haluaisin käyttää kyseistä nokian puhelinta päivisin koska nykyään älypuhelimet on ihan liian isoja taskuun. Uskaltaako siihen siis laittaa nano SIM-kortin adapterilla vai meneekö se rikki. Kokeilin jo mutten uskaltanut jatkaa kun löysin sen ettei se sovi mikro SIM-kortin kanssa. Netinselaus toimi, soittamista en kokeillut. Muutama sovellus sanoi että "suojattu yhteys ei käytettävissä" en tiedä mitä sekään tarkoitti.
Nokia C2-01 sim-kortti
3
523
Vastaukset
- Anonyymi
Opetelkaa ihmiset käyttämään Googlea niin selviää mitä korttikokoa laite käyttää: https://www.gsmarena.com/nokia_c2_01-3638.php
Kyllä adapterilla voi SIM-korttia käyttää. Esim, jos puhelin tarvitsee micro-sim korttia, mutta käytettävä kortti on nano-sim.
Tuohon toiseen asiaan vaikuttaa verkkosivuston SSL sertifikaatin puuttuminen, jolloin sivusto ei ole suojattu. Tähän ei voi itse vaikuttaa. Jotkin selaimet vaativat nykyisin oletuksena suojattuja https-sivustoja. Selaimen asetuksista voi mahdollisesti sallia ei suojatut http-sivustot.- Anonyymi
Ei voi käyttää adapterilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html206967- 46920
- 58839
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660