Kyseisen puhelimen käyttöohjeessa lukee, ettei se ole yhteensopiva mikro SIM-kortin kanssa, aloin miettimään että olisiko se sitten yhteensopiva nano SIM-kortin kanssa (sellaisen kun omistan). Haluaisin käyttää kyseistä nokian puhelinta päivisin koska nykyään älypuhelimet on ihan liian isoja taskuun. Uskaltaako siihen siis laittaa nano SIM-kortin adapterilla vai meneekö se rikki. Kokeilin jo mutten uskaltanut jatkaa kun löysin sen ettei se sovi mikro SIM-kortin kanssa. Netinselaus toimi, soittamista en kokeillut. Muutama sovellus sanoi että "suojattu yhteys ei käytettävissä" en tiedä mitä sekään tarkoitti.
Nokia C2-01 sim-kortti
3
523
Vastaukset
- Anonyymi
Opetelkaa ihmiset käyttämään Googlea niin selviää mitä korttikokoa laite käyttää: https://www.gsmarena.com/nokia_c2_01-3638.php
Kyllä adapterilla voi SIM-korttia käyttää. Esim, jos puhelin tarvitsee micro-sim korttia, mutta käytettävä kortti on nano-sim.
Tuohon toiseen asiaan vaikuttaa verkkosivuston SSL sertifikaatin puuttuminen, jolloin sivusto ei ole suojattu. Tähän ei voi itse vaikuttaa. Jotkin selaimet vaativat nykyisin oletuksena suojattuja https-sivustoja. Selaimen asetuksista voi mahdollisesti sallia ei suojatut http-sivustot.- Anonyymi
Ei voi käyttää adapterilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446