Jännä ilmiö

Anonyymi-ap

MIestenhaulla kun hakee tuttuja niin kovasti kehutaan vientitaitoja. Nähtävästi naiset tällä varmistavat että miestenhaulla ei tarvitse seisoskella sillä sitten kun naistentunti alkaa niin em. naiset eivät hae vaikka näkevät että olisin haettavissa. Sen sijaan itseään huomattavasti nuorempia ja tanssitaidottomia kyllä hakevat. Taidan ottaa nyt sellaisen taktiikan käyttöön että penkitän tällä tavalla toimivat tutut ja teen pelkästään uusi hakuja.

14

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapaassa maassa voi hakea ketä huvittaa.

• Anonyymi

Totta mutta miksi valehtelevat?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta mutta miksi valehtelevat?

Ei ne (välttämättä) valehtele. Voit viedä hyvin, mutta hakevat jollain muulla perusteella kuin sillä että vie hyvin.

• Anonyymi

"sitten kun naistentunti alkaa niin em. naiset eivät hae vaikka näkevät että olisin haettavissa"
      https://youtu.be/KkV3ngR_BGI
      🤔 ethän sinäkään näe minua miestentunnilla
      mutta minä näen aina sinut ja pommitan hauilla 😊

• Anonyymi

Daamia haettu miestenhaulla useita vuosia.Naistenhaulla ei koskaan hakenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daamia haettu miestenhaulla useita vuosia.Naistenhaulla ei koskaan hakenut.

"naistenhaulla ei koskaan hakenut"
        Nykyään tansseissa on sekahakua
        niin paljon tarjolla et miehet
        jotka jäisi seinähorsmaksi ovat kokoajan
        "liikkeellä" ( eivät näe valoja ).
        Eihän tässä mitään harmia ole jos miestä tanssittaa 😉
        https://youtu.be/DhFsSJhadBw
        Antaa mennä vaan ...

• Anonyymi

Nuori ja punakka ukko!

• Anonyymi

Mistä tunnet sä ukon tän?
        Onko tarpeeksi punakka hän?
        Kuka liiveihis uiskentelee?
        Anna tanssimon selvittää tää!

• Anonyymi

Ja minä en hae varattuja naisia ollenkaan, mikä hemmetin tanssittajapalvelija minä olen. Haen vain naisia joissa on potentiaalia muuhunkin.

• Anonyymi

Ei mitään jännää vaan normia. Ei tanssitaidon kehuminen tietääkseni tarkoita takaisin hakua naistenhaulla. Kehuminen voi olla vilpitöntä. Toki sitä on vaikea ymmärtää jos saamasi kehut on elämässä muutenkin edellyttäneet jonkinlaista vastapalvelusta tai velvoitetta puolin ja toisin.

• Anonyymi

Hyvin kommentoitu, se on juurikin näin.

Kaikkien ei myöskään tarvitse tanssia kaikkien kanssa.

• Anonyymi

Miksei nuorempia ei saisi hakea?

• Anonyymi

Naiset haluaa tutustua erikoismiesten erikoistaitoihin ja erikoiskuvioihin. Siksi he eivät hae mitään tavallisia tanssittajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe