Vaalit olisi edessä taasen. Kuka nyhtäsee uudella rakentamisella eniten pisteitä ja kuka vie urakat.. Ennättääkö selvitä myös vanhat keskeneräinen talous epäselvyys.. Miten talous pystyy vastaamaan velanottoon vai onko velka ensin ennen vaalia hyvä ja sen jälkeen,kun vaalit on ohi puhutaan vasta tulevista maksuista..
Talousurakka
4
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kommarit vie ja liikennelupaa vikisevät
- Anonyymi
Ja jymy mafia jatkaa
- Anonyymi
Tietenkin nyt kaikki mittarit on hyvällä mallin,ainut on se, että mittarit on nyt positiivisella,mutta vaalien jälkeen,kun ne muunnetaankin euroiksi,niin se on jo eriasia,kun jonkun olisi vaikka kuinka yli optimistiset lukemat maksaa.. Toki siihen saa toinen ne hyvät asiat ja toinen sen velan josta kiistellä,että saa äänestäjät puolellensa.. Kansa maksaa jos joku silti mokaa ja kuka on saanu parhaat urakat iskemällä oikeaan aikaan,käärii rahat/voitot..
- Anonyymi
Siitä huolimatta velka juoksee korkoja 130 000 000 eur
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 771227
- 501056
- 59765
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28680
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610