Nyt on lähes valmis teiden 8 ja 68 risteyksessä rampit, silta, kevyen liikenteen väylät ja muut tiejärjestelyt. Alkuvuonna paperiliitto lakkoilija teki siinä Suomen ennätyksen. Heillä palkat olivat hyvät jo ennen lakkoakin. Meidän pitää saada lisää, lisää palkkaa. Muista ja yhteiskunnasta ei ole väliä. Näinhän se meni. Nalle ja Pesonen sanoivat lakon aikana, paperitehtaita menee kiinni lähivuosina. Myös Prs on ollut esillä. Pyöriike UPM sellutehdas vielä muutaman vuoden päästä.? Kuka silloin onkaan pääministeri, hän ei sitä estä.
Sellutehtaan tulevaisuus
Anonyymi-ap
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole varmaa , että sellutehdas pyörii tulevina vuosina.
- Anonyymi
Paperimiehet on hinnotellu ittensä ulos pelistä jo aikaa sitten. Joutava tuppukylä - Pietarsaari - on erinomainen kohde leikattavaksi. Tehdas kiinni, tuotanto ulkomaille halvempien hintojen perässä. Siinä kun UPM kaatuu, kaatuu myös saha, siitä Krafti, ja mitä siellä satamassa sitten enää tapahtuukaan? Ja kaikki tämä oli nähtävissä jo vuosikymmen sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749