Hei! Otan tiibetinspanielin ja ajattelin, että Ziestan kennel vaikuttaisi hyvältä. Onko jollakin kokemusta kennelin tiibetinspanieleista? Ja tärkein kysymykseni oli, paljon tipsupennut maksavat tässä kennelissä?
Ziestan kennellin tipsut
13
2645
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin, kysyisin myös tipsulan kennellistä. Onko jollakin kokemuksia tipsulan kennelistä? Minkä hintaisia pennut ovat? Asun lähempänä tipsulan kennelin, joten toivoisin siitä enemmän tietoa/kokemuksia. Kiitos todella paljon, jos vastaatte!
- Anonyymi
Olisin hankkimassa tipsua siis perheeni kanssa, mutta koirasta tulisi minun, joten haluaisin nyt tietää, että mitkä ovat hyviä paikkoja mistä ostaa tipsu?
- Anonyymi
Tiibetinspanieleilla on rotujärjestö ja nettisivut, katsopa sieltä kasvattajia. Googlaat tiibetinspanieli, niin varmasti on ensimmäisiä hakuja.
- Anonyymi
Selvä, kiitos!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, kiitos!
ApOnko tietoa mistä löytää nuori kodinvaihtaja kyseisestä rodusta? Vastailkaa, koska olen etsinyt todella pitkään ja paljon, mutten oikein ole varma mistä voisi ottaa?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tietoa mistä löytää nuori kodinvaihtaja kyseisestä rodusta? Vastailkaa, koska olen etsinyt todella pitkään ja paljon, mutten oikein ole varma mistä voisi ottaa?
ApEdelleen, mistä löytyisi nuori tiibetinspanieli?
Ap
- Anonyymi
En suosittele ziestan kenneliä. Tämänhetkisellä tietämysellä hankkisin pennun joka on perheessä kasvanut ja ihmisiin tottunut♥️
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. Tämä pennun hankinta nyt on viivästynyt aika paljonkin. Mutta pakollisista syistä, sitten kun on parempi hetki, hankimme pennun ja olemme nyt taas ajatelleet ensikesää. Kiitos teille vastauksista❤
- Anonyymi
Autoon toi pennun meille, ei nähty kasvuoloja
- Anonyymi
Vanha ketju jo, mutta tulee Googlen haussa vastaan, joten toivon mukaan tästä kennelistä pentua harkitseva tutkii asiaa ennen. Riittää kun käy Jalostustietokannasta katsomassa tahtia, joilla pentuja tulee ja hiukan tutkailee millaisilla yhdistelmillä pentuja on tehty ( sukusiitosprosentti, terveystarkastusten tulokset).
- Anonyymi
Vastuuton kasvattaja!!!
- Anonyymi
Suosittelen ostamaan pennun kasvattajalta, jolla on sydän paikoillaan. Joka on valmis kantamaan vastuuta, jos kaupanteon jälkeen pennulla ilmenee odottamattomia terveys ongelmia. Olisi myös hyvä päästä tutustumaan pennun emään ja nähdä kasvu olosuhteet, jossa koirat elävät. Käyttäkää aikaa ja harkintaa ennen osto päätöstä. Olkaa varovaisia Ziestan kennelin suhteen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612231V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894128Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083921- 513618
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533288- 1063211
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342109- 382082
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261915On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111603