Minä 13v poika ja minun siskoni 18v, haluaisimme lopettaa koiramme mutta vanhempamme ei salli sitä. Se on purrut siskoani 4 kertaa, ja pelkään että minä olen seuraava. Se on purrut monta ihmistä, minun kahta kaveria,sukulaista ja naapuria. Naapuri lähetti tarkastajan ja myös tarkastajaa purtiin. Koira on muuttunut agressiiviseksi. Aina kun koira avaa oven ja kukaan ei ole kodin sisällä ja yritän laittaa oven kiinni, koira murisee minulle. Haluaisin jo nyt soittaa jolleikin asiasta joka pakottaisi lopetusta, mutta luin sitä netistä ja asia on vanhempien päätöksessä. En jaksa sitä koiraa enään jos se käy kenenkään kimppuun, se ei olisi enään ihmeellistä.
Minä ja minun siskoni haluaisimme lopettaa koiran mutta vanhemmat ei salli sitä.
9
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tai voisiko se olla niin, että te olette ärsyttäneet koiraa ja kiusanneet sitä joskus/nykyäänkin jne, jos ette tienneet koirat ärsyyntyvät ja häiriintyvät siitä??!! Oma vikanne että tuollaisen koiran kasvatitte! Kaikki koirat ovat aina sydämestään ystävällisiä alussa, mutta sitten vammaiset ihmiset menevät pilaamaan ne! Joten, älä ikinä osta omaa koiraa, ikinä!!!
- Anonyymi
Koirat tulevat epäluuloisiksi muitakin ihmisiä kohtaan, jos niitä on häiritty/kiusattu joskus.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Trolli 👎
- Anonyymi
Minkähän alan tarkastaja oli kyseessä?
Mikä on sun äikän numero? - Anonyymi
Koiralla voi olla kipuja eikä se osaa ilmaista asiaa
muuten. Käyttäkää eläinlääkärissä. - Anonyymi
Teeppä ilmoitus poliisille aggressiivisesta koirasta. Jos se on purrut noin monia, miksi kukaan ei moista ilmoa ole jo tehnyt ja kuinka vanhempasi sallivat koiran terrorisoida lapsiaan ja muita ihmisiä?
Tyypillinen trollialoitus. Kirjoitusvirheetkin paljastavat ettei asialla todellakaan ole peruskoulun 7. luokkalainen. - Anonyymi
Poliisille soitat. Lapsen ei kuulu pelätä kotonaan. Aggressiivinen ja vaarallinen koira tulee lopettaa, olette siinä aivan oikeassa.
- Anonyymi
No joo, mutta he voivat olla itse tehneet koirasta huonon. Tai sitten he liioittelevat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672