Loputkin liikennevalot pitäis poistaa

Anonyymi-ap

Mä en niinku ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa liikahtaa kun vihreä syttyy!
Eikö se syty kaikille samaan aikaan ja eikun menoksi!
Nyt kolmekin autoa jos on nii kyllä kestää kun arvotaan mitä tässä tekisi !
Nysvääjät!

19

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On eri-ikäisiä kuskeja ja autoja. Jos hyvä tuuri käy, sinäkin saatat onnistua elämään vanhaksi.

      • Anonyymi

        Sitten ei pidä lähteä liikenteeseen jos ikä tai auto tekee reagoinnin noin hitaaksi mitä punainen - keltainen - vihreä vaihtuminen kestää.
        Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei pidä lähteä liikenteeseen jos ikä tai auto tekee reagoinnin noin hitaaksi mitä punainen - keltainen - vihreä vaihtuminen kestää.
        Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂

        Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
        Eli nyt on jo kolme (3) syytä: ikä, kännykkä, ripsiväri
        Tuleeko muita, mielummin omia kokemuksia (tunarointeja)/itse nähtyjä?
        Odotan vielä ainakin yhtä syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
        Eli nyt on jo kolme (3) syytä: ikä, kännykkä, ripsiväri
        Tuleeko muita, mielummin omia kokemuksia (tunarointeja)/itse nähtyjä?
        Odotan vielä ainakin yhtä syytä

        Hankalakäyttöinen numeroitu vaihdekeppi on myös paha.
        Ja kolme poljinta mistä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei pidä lähteä liikenteeseen jos ikä tai auto tekee reagoinnin noin hitaaksi mitä punainen - keltainen - vihreä vaihtuminen kestää.
        Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂

        Olen seurannut jo pidempään tota touhua. Miksi poliisi ei tarkasta niiden kortteja ja laita lääkärin tarkastukseen. Täysiä tappokoneita.
        Valvonta ontuu ja pahasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
        Eli nyt on jo kolme (3) syytä: ikä, kännykkä, ripsiväri
        Tuleeko muita, mielummin omia kokemuksia (tunarointeja)/itse nähtyjä?
        Odotan vielä ainakin yhtä syytä

        Katos vaan. Naiseus nousi esille taas. Ootko sovinisti? Kateellinen naiselle joka räplää kännyä laittaa ripsaria ja osaa vielä ajaa autoakin. Sulta se ei onnistu ku runkkaat noille mielikuvilles etkä osaa painaa kaasua vaan tuijotat muiden tekemisiä. Mene kotiin katsomaan yleä


    • Anonyymi

      Mitäs tuohonkin nyt sanois, tottahan tuo useimmiten on

      • Anonyymi

        sähköä säästyisi


    • Anonyymi

      Onneksi valot vähenee ja ympyröitä tulee 😂.
      Mutta kun niissäkään ei osata pysähtymättä kulkea näillä liikennemäärillä 😂😂

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Aika laajalla haarukalla nää lie sit paikallisia vai maalta kauppaan tulleita menee.
      Osa vetää kylmän viileästi hartiat lukossa -20 alle rajoituksien ja osa sitten 20 päälle rajoituksien.
      Haastava koettaa pujotella ohi molemmista kun ajavat vielä kiinni toisissaan kuin muumit polulla.

      • Anonyymi

        ...no alle rajoituksien lie lupa ajella...nykyisillä polttoaineen hinnoilla... ainakin jos omasta tilistä tai eläkkeestä maksaa .. toinen asia näyttää olevan jos talon autolla.... minkäänlaista vastuuta ennenkuin sakkorysä tai raastupa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...no alle rajoituksien lie lupa ajella...nykyisillä polttoaineen hinnoilla... ainakin jos omasta tilistä tai eläkkeestä maksaa .. toinen asia näyttää olevan jos talon autolla.... minkäänlaista vastuuta ennenkuin sakkorysä tai raastupa ...

        … itse ajan vähemmän nykyään mutta kovempaa.


    • Anonyymi

      Jos muuttaisitte kaikki liikennevalopylvään valot vihreiksi, niin perussuomalaisetkin ajaisivat joskus liikennesääntöjen mukaan...

      • Anonyymi

        Demarit vaatii että pitää olla punaisiakin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit vaatii että pitää olla punaisiakin !

        Kansalaissodan aikana valkoiset ajoivat päin punaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaissodan aikana valkoiset ajoivat päin punaisia.

        ..Ja hyvä niin !


    • Anonyymi

      kyllä turvallisuudesta kannattaa maksaa.

    • Anonyymi

      Nyhertäjien kylä.
      Hiivitään hiljaa ei tule varmaan mieleenkään että takanatuleva jono tarkoittaa peilikuvana ummetusta persreiässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe