Mä en niinku ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa liikahtaa kun vihreä syttyy!
Eikö se syty kaikille samaan aikaan ja eikun menoksi!
Nyt kolmekin autoa jos on nii kyllä kestää kun arvotaan mitä tässä tekisi !
Nysvääjät!
Loputkin liikennevalot pitäis poistaa
19
200
Vastaukset
- Anonyymi
On eri-ikäisiä kuskeja ja autoja. Jos hyvä tuuri käy, sinäkin saatat onnistua elämään vanhaksi.
- Anonyymi
Sitten ei pidä lähteä liikenteeseen jos ikä tai auto tekee reagoinnin noin hitaaksi mitä punainen - keltainen - vihreä vaihtuminen kestää.
Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei pidä lähteä liikenteeseen jos ikä tai auto tekee reagoinnin noin hitaaksi mitä punainen - keltainen - vihreä vaihtuminen kestää.
Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
Eli nyt on jo kolme (3) syytä: ikä, kännykkä, ripsiväri
Tuleeko muita, mielummin omia kokemuksia (tunarointeja)/itse nähtyjä?
Odotan vielä ainakin yhtä syytä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
Odotan vielä ainakin yhtä syytäHankalakäyttöinen numeroitu vaihdekeppi on myös paha.
Ja kolme poljinta mistä valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tottapuhut, tuollainen ikä-auto syyn takia hitaasti reagoiva se voi tappaa ja siksi en eläisi vanhaksi jos sattuu kohdalle 😂😂😂Olen seurannut jo pidempään tota touhua. Miksi poliisi ei tarkasta niiden kortteja ja laita lääkärin tarkastukseen. Täysiä tappokoneita.
Valvonta ontuu ja pahasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että vanhuusko se onkin se ainoa syy? Minä taas tarjoan näitä omin silmin nähtyjä vielä lisäksi: kännykän tiirailu, ripsivärin laitto.
Odotan vielä ainakin yhtä syytäKatos vaan. Naiseus nousi esille taas. Ootko sovinisti? Kateellinen naiselle joka räplää kännyä laittaa ripsaria ja osaa vielä ajaa autoakin. Sulta se ei onnistu ku runkkaat noille mielikuvilles etkä osaa painaa kaasua vaan tuijotat muiden tekemisiä. Mene kotiin katsomaan yleä
- Anonyymi
Mitäs tuohonkin nyt sanois, tottahan tuo useimmiten on
- Anonyymi
sähköä säästyisi
- Anonyymi
Onneksi valot vähenee ja ympyröitä tulee 😂.
Mutta kun niissäkään ei osata pysähtymättä kulkea näillä liikennemäärillä 😂😂- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Aika laajalla haarukalla nää lie sit paikallisia vai maalta kauppaan tulleita menee.
Osa vetää kylmän viileästi hartiat lukossa -20 alle rajoituksien ja osa sitten 20 päälle rajoituksien.
Haastava koettaa pujotella ohi molemmista kun ajavat vielä kiinni toisissaan kuin muumit polulla.- Anonyymi
...no alle rajoituksien lie lupa ajella...nykyisillä polttoaineen hinnoilla... ainakin jos omasta tilistä tai eläkkeestä maksaa .. toinen asia näyttää olevan jos talon autolla.... minkäänlaista vastuuta ennenkuin sakkorysä tai raastupa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...no alle rajoituksien lie lupa ajella...nykyisillä polttoaineen hinnoilla... ainakin jos omasta tilistä tai eläkkeestä maksaa .. toinen asia näyttää olevan jos talon autolla.... minkäänlaista vastuuta ennenkuin sakkorysä tai raastupa ...
… itse ajan vähemmän nykyään mutta kovempaa.
- Anonyymi
Jos muuttaisitte kaikki liikennevalopylvään valot vihreiksi, niin perussuomalaisetkin ajaisivat joskus liikennesääntöjen mukaan...
- Anonyymi
Demarit vaatii että pitää olla punaisiakin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarit vaatii että pitää olla punaisiakin !
Kansalaissodan aikana valkoiset ajoivat päin punaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaissodan aikana valkoiset ajoivat päin punaisia.
..Ja hyvä niin !
- Anonyymi
kyllä turvallisuudesta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Nyhertäjien kylä.
Hiivitään hiljaa ei tule varmaan mieleenkään että takanatuleva jono tarkoittaa peilikuvana ummetusta persreiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875