Anne Kukkohovi aikuisten "lelujen" kimpussa - Paljasta pintaa ja pitsiä - Uskaltaisitko kokeilla?

Ex-huippumalli, juontaja, yrittäjä Anne Kukkohovi jakaa rohkeita hetkiä elämästään Instagramissa. Nyt hän mainostaa aikuisten leluja. Jouluksi olisi tarjolla mm. luksusjoulukalenteria, ja blondi kaunotar kirjoittaa sen olevan "ihan huippu!".

Katso kuumat kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/anne-kukkohovi-aikuisten-lelujen-kimpussa-paljasta-pintaa-ja-pitsia-uskaltaisitko-kokeilla?s24

10

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä uskallusta nyt tohon tarvitaan,on hyvin seksuaalinen terve nainen ja kertonut että on ollutkin seksi suhteita niin paljon , ettei itsekkään ikinä niitä kaikkia voisi muistaa .

    • Anonyymi

      No ni, joko ne hokkihemmot lopetti Annen vonkaamisen, kun täytyy tyytyä sexivekottimien käyttöön?
      Nainen on kuulemma siirtämässä haarakonttorinsa ihan ulkomaille uusien kokemusten toivossa.
      Ei löydy tästä maasta ilmeisesti töitä eikä vakiseuraa kulahtamaan päässeelle blondille.

    • Anonyymi

      Vanhus rimpuilee pysyäkseen otsikoissa.

    • Anonyymi

      Suosittelen Annelle bataatin kokeilua aikuisten hetkiin, muoviset ja silikonivalmisteet ei ole välttämättä hyvästä alapäälle, luomuvälineet ei aiheuta allegioita ja vain mielikuvitus on rajana niiden käytössä tämä on kestävää kehitystä.

    • Anonyymi

      Aikuisten lelut? Radio-ohjattava auto, Lego-palikat ja pehmonalle?

      • Anonyymi

        My Little Pony -puuhat olisi ollut piristävän rohkea yllätys.


    • Anonyymi

      Kun on somessaa julkis ja mainostaa tuotteita,saa sitä tuotteen myyjältä rahaa. Mikäs kauniin naisen on itseään instagram mainostaa muutenkin ,elämä matkoja ,vaatteita ymm.Kun yritykset niistä maksavat .Itse en ole instagram en F.B. Kuten arman pohantähdessä some kultuurista 15.9.22. Ihmiset F.B. eli some: elävät kuplassa. Some vierannuttaa tosi elämästä!

    • Anonyymi

      aina samannäköinen nainen,en tiedä, mikä hänessä mua ärsyttää.Hymykin on aika keinotekoinen...

      • Anonyymi

        Mallihymy—siinä nostetaan vain ylähuuli hampaiden yli ja tadaa ilme on valmis.
        Onhan tää nainen jo kulahtanut, mutta moni tykkää kumma kyllä.
        Varmaan antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa—aina hyvä yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mallihymy—siinä nostetaan vain ylähuuli hampaiden yli ja tadaa ilme on valmis.
        Onhan tää nainen jo kulahtanut, mutta moni tykkää kumma kyllä.
        Varmaan antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa—aina hyvä yhdistelmä.

        Vaikka jo hieman ikää ja kulahtanutkin, niin ei se ikä tai käyttö vanhenna sitä tärkeintä. Sehän ei kulu vaikka joku soutaisi aktiivisestikin. Veikkaan että tässä tapauksessa ei paljon soudeta, sen verran täytyy Annen olla tarkkana, ettei saa Karita Mattila-julkisuutta. Annelle kuitenkin onnea äijämetästykseen, sitähän se harrastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe