vai miksi vain kurssi laskee?
Rukoillaan kamuxin puolesta
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
kukaan ei osta mitään
- Anonyymi
eikös käytettyjä myydä kokoajan kovaa vauhtia?
vika jossain uskomisessa?
- Anonyymi
Kamuxiin sijoittaneet tuulihousut vaihtamassa autoja ja osakkeet sen takia myynnissä hupihintaan.
Sitä se pienyrityksiin sijoittaminen on - Anonyymi
Missä Kamuxin vallihauta? Jokaisella nurkalla vanhojen autojen kauppiaita viiksineen. Korkeiden sähkölaskujen aikana ensimmäisenä lykätään autonvaihtoa useammalla vuodella.
- Anonyymi
Kamux konkaan.Kukaan ei itke. Liikkeen edustaja joka valehtelee ja syösanansa. Kuka Kamuxia kaipaa????
- Anonyymi
Ylikalliita plugareita ja nuhapumppuja lafka täynnä.
Vähintään -25% hinnoista, niin johan riittäisi vilskettä ... -toisaalta riittäisikö enää sekään, kun kellään ei ole ylimääräistä pätäkkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751