Tojotan pappa imago

Anonyymi-ap

Häiritseekö nuorempia Tojotan pappa imago. Merkkihän on vahvasti leimautunut vanhemman väen autoksi.

211

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä Tero muutakuin että ruosteinen Joposi kelpaisi jo kaatopaikalle. 😀

      • Anonyymi

        Jopo sopii nuoremmillekin vaikka olis ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopo sopii nuoremmillekin vaikka olis ruosteessa.

        Ja varsinkin vanhat Jopot on arvokkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varsinkin vanhat Jopot on arvokkaita

        Mieluummin sitä jopolla ajaa kuin Tojotalla.


      • Anonyymi

        Aika nuori toi Kalle Rovanperä on ja hyvin pärjää Toyotalla ? Kyllä ton aloittajan olisi syytä tarkastaa lääkitys ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nuori toi Kalle Rovanperä on ja hyvin pärjää Toyotalla ? Kyllä ton aloittajan olisi syytä tarkastaa lääkitys ?

        Tuohon ei mitkään lääkkeet auta.


    • Anonyymi

      Ei minua häiritse kun en Toyotalla aja. Pidän dynaamisemmista ja hienoimmista merkeistä. Häiritsee kun automaatilla tankkauksen jälkeen menevät hakemaan sen kuitin. Se kestää ja kestää. Muiden merkkien kuljettajille kuitit tulevat sähköisesti, tosin eivät ole kiinnostuneet koko kuiteista. Kai se Tojo-kuskeilla on niin, että kaikki pitää olla vanhanaikaista autosta lähtien. Kaikki uusi pelottaa.

      • Anonyymi

        Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.

        Jos parikin Tojoa näkyy niin vaihdan huoltoasemaa. Se on nopeampi tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.

        Mutta toijotassahan onkin se eco valo joka ei saa koskaan sammua,pakko ajaa ja nuukailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.

        Se on iän tuomaa viisautta mitä märkäkorvilla ei ole.


      • Anonyymi

        Nopeammin se kuitenkin menee jos piuhalla erikseen lataa. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on iän tuomaa viisautta mitä märkäkorvilla ei ole.

        Minäkin olen vanhemmiten tullut aäästäväiseksi. Säästöä ei kuitenkaan synny hidastelusta. Säästöä on mm si kkikorien euroauto joka kestää ruosteettomana. On muutenkin huoleton peli.

        Ajan aina ecoasetuksilla ja kaasujalkani on kevyt. Polttoaineen säästö on tärkeämpää kuin koskaan. Lataushybridini onkin säästäväinen. Silti kiva kun kiihtyvyyttä ja nopeutta tarvittaessa löytyy ja ajo-ominaisuudet, jarrut ja valot on mitoitettu voimavarojen mukaan


    • Anonyymi

      nip-poni

      • Anonyymi

        Mikäköhän tuolle aloittajalle on sattunut Toyotan kanssa, tai eikö ole rahat riittäneet pitänyt ostaa Fiat ? Kuinka joku jaksaa paasata jostain paremmuudesta tai huonosta jatkuvasti , ja vanhemman väen automerkistä noloa lässytystä ?


    • Anonyymi

      "Häiritseekö nuorempia Tojotan pappa imago. "

      Ei häiritse yhtään. Olen 73-vuotta nuori ja Toyota on juuri se minulle oikea auto. Tällä kylällä monella ikä-ihmisellä on Toyota mutta en koe että minun untuvikkona pitäisi ostaa jotain muuta. Kyllä nämä vanhat parrat ovat maailmaa nähneet ja tietävät paremmin.
      Väyryselläkin on Toyota.

      • Anonyymi

        Erittäin viisasta puhetta. Minulla on ikää jo 77 vuotta, mutta ajokortti on vielä voimassa. Minulla oli aiemmin aina kaksi autoa, mutta pari vuotta sitten hävitin suurehkon saksalaisen auton pois, koska se vei niin paljon bensaa kaupunkiajossa (15 l/100 km). Nyt minulla on vain yksi auto, mutta tietysti sen pitää sitten olla varmatoiminen itselataava hybridi-Toyota. Se vie kaupunkiajossa bensaa vain 4 - 4,5 l/100 km, joten kaupunkiajo on nyt melkein ilmaista. Viinakauppareissut eivät siis paljoa maksa. Viinakset kyllä maksavat ihan yhtä paljon kuin ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin viisasta puhetta. Minulla on ikää jo 77 vuotta, mutta ajokortti on vielä voimassa. Minulla oli aiemmin aina kaksi autoa, mutta pari vuotta sitten hävitin suurehkon saksalaisen auton pois, koska se vei niin paljon bensaa kaupunkiajossa (15 l/100 km). Nyt minulla on vain yksi auto, mutta tietysti sen pitää sitten olla varmatoiminen itselataava hybridi-Toyota. Se vie kaupunkiajossa bensaa vain 4 - 4,5 l/100 km, joten kaupunkiajo on nyt melkein ilmaista. Viinakauppareissut eivät siis paljoa maksa. Viinakset kyllä maksavat ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

        Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin viisasta puhetta. Minulla on ikää jo 77 vuotta, mutta ajokortti on vielä voimassa. Minulla oli aiemmin aina kaksi autoa, mutta pari vuotta sitten hävitin suurehkon saksalaisen auton pois, koska se vei niin paljon bensaa kaupunkiajossa (15 l/100 km). Nyt minulla on vain yksi auto, mutta tietysti sen pitää sitten olla varmatoiminen itselataava hybridi-Toyota. Se vie kaupunkiajossa bensaa vain 4 - 4,5 l/100 km, joten kaupunkiajo on nyt melkein ilmaista. Viinakauppareissut eivät siis paljoa maksa. Viinakset kyllä maksavat ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

        Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi.

        Hyvä yritys skodan omanonbinary


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi.

        Hyvä yritys skodan omanonbinary

        " Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi. "

        *********

        Ei minulla ole mitään syytä ikääni valehdella. Ei siitä korkeasta iästä mitään haittaa vielä ole, koska sormet pysyvät hyvin näppäimistöllä. Ihan mielelläni minä vielä pyrin ohjaamaan nuorisoa oikealle tielle näissä autojutuissa, sillä poikasilla on taipumus ostella aivan liian isoja ja kalliita saksalaisia autoja itselleen. Se vie talouden aivan kuralle.

        Ei minun suurehko saksalainen autoni mikään Mersu ollut, mutta ohjekirjan mukaan sen kaupunkikulutus tosiaan oli 15 l/100 km. 80- ja 90-luvuilla minulla oli useita suuria saksalaisia autoja, ja kyllä ne kaikki veivät kaupunkiajossa reippaasti bensaa. 80-luvun puolessa välissä minulla oli saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vei kaupunkiajossa talvella bensaa peräti 18 l/100 km. Tätä taustaa vasten itselataavan hybridi-Toyotan pieni kaupunkikulutus tuntuu siltä, että taivaassahan tässä jo ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja?

        " Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja? "

        *******

        Ajan nykyisin aika vähän eli noin 11000 km vuodessa ja mietin paljon muutakin kuin autoni kulutusta. Olen aiemmin tottunut paljon kuluttaviin autoihin, joten hybridi-Toyotan taloudellisuus edelleen minua ihmetyttää. Bensa-asemalla minua ei kohta enää tunneta, koska vierailen siellä niin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi. "

        *********

        Ei minulla ole mitään syytä ikääni valehdella. Ei siitä korkeasta iästä mitään haittaa vielä ole, koska sormet pysyvät hyvin näppäimistöllä. Ihan mielelläni minä vielä pyrin ohjaamaan nuorisoa oikealle tielle näissä autojutuissa, sillä poikasilla on taipumus ostella aivan liian isoja ja kalliita saksalaisia autoja itselleen. Se vie talouden aivan kuralle.

        Ei minun suurehko saksalainen autoni mikään Mersu ollut, mutta ohjekirjan mukaan sen kaupunkikulutus tosiaan oli 15 l/100 km. 80- ja 90-luvuilla minulla oli useita suuria saksalaisia autoja, ja kyllä ne kaikki veivät kaupunkiajossa reippaasti bensaa. 80-luvun puolessa välissä minulla oli saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vei kaupunkiajossa talvella bensaa peräti 18 l/100 km. Tätä taustaa vasten itselataavan hybridi-Toyotan pieni kaupunkikulutus tuntuu siltä, että taivaassahan tässä jo ollaan.

        Hybridi-Tojotissa ym. japseissa vaan häiritsee karmea sisämelu! Ainakin näin 25v ikäisillä korvilla kun vielä kuulee kaiken liiankin hyvin. Kakofoniassa menee hermo ja Tojotan ohjaustuntumasta en pidä ollenkaan. Siksi ajankin sakemannilla. Omassani kaupunkikulutus 7 l/100 km, minkä kanssa voi elää. Maantiellä menee 4-5 l/100 km ja kulkee kuin juna raiteillaan.

        Pahoin pelkään että sinun iässäsi kuulo on heikentynyt sen verran ettei melu enää häiritse. Onnea siitä, että se mahdollistaa tuollaisten huipputaloudellisten kinnerien ajamisen ilman tinnitusta.


      • Anonyymi

        Vanhemmiten viisastuu 45vuotiaana hankin ekan Toyotan ja nyt on parikymmentä auton suhteen huoletonta vuotta takana.Että pitikin parhaat vuodet mersujen ja volkkareiden kanssa painia.


      • Anonyymi

        juu häiritsee ,,60 senä kun on aloittanut autoilun 1973 mallin corollalla, ei enään yhtään toyotaa !
        vaikka kokeilin hybridi corollaa viikonlopun , automaatti oli jo parempi (kuin vaikka 2013 mallissa töissä välillä oon ajellut ) , mutta se että parkkipaikalla pääsee sähköllä ei paljon maailmaa ja lompsaa pelasta silti kulutti sen 6.7 litraa/100km
        no ajoin vaan 300 km viikonloppuna mutta pitäydyn dieselissä ja volkkarissa jotenkin aikuisempaa.....skoda on myös ikämiehelle sopiva mutta meillä insinöörit ajelee skodillaan joten pidetään vw tai volvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja? "

        *******

        Ajan nykyisin aika vähän eli noin 11000 km vuodessa ja mietin paljon muutakin kuin autoni kulutusta. Olen aiemmin tottunut paljon kuluttaviin autoihin, joten hybridi-Toyotan taloudellisuus edelleen minua ihmetyttää. Bensa-asemalla minua ei kohta enää tunneta, koska vierailen siellä niin harvoin.

        Tojota huollossa oletkin sitten hyvin tunnettu Tojotallahan on kaikkein lyhin huoltoväli.


      • Anonyymi

        Empä tiedä kun mun poika haukkui et Mersu on papparaisten auto, totesin että Joo mut mä oon papparainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi.

        Hyvä yritys skodan omanonbinary

        Ei kukaan 77v tänne kirjoittele. Ne ajaa tohjollq 70km/h ohituskaistaa pitkin.


    • Anonyymi

      Toyotan mainostoimisto on aivan viime vuosina yrittänyt epätoivon vimmalla tehdä merkistä paremmin nuorempiin ihmisiin vetoavaa. Yrittänyt on mutta lopputulos on joittenkin tv-mainosten kohdalla suorastaan naurettava ja säälittävä.

      • Anonyymi

        Lyötyään aikansa päätä seinään heikompien automerkkien kanssa alkavat viisaimmat nuoretkin ymmärtää tosiasioita. He ostavat lopulta varmatoimisen Toyotan, koska jatkuva autokorjaamoilla ramppaaminen alkaa ottaa pannuun. Kyllä me vanhat Toyota-papparaiset tiedämme nämä autoasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyötyään aikansa päätä seinään heikompien automerkkien kanssa alkavat viisaimmat nuoretkin ymmärtää tosiasioita. He ostavat lopulta varmatoimisen Toyotan, koska jatkuva autokorjaamoilla ramppaaminen alkaa ottaa pannuun. Kyllä me vanhat Toyota-papparaiset tiedämme nämä autoasiat.

        Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty.

        " Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty."

        *********

        Minun edellisellä 91-mallisella 1.6 XLi Carinalla ajettiin jokapäiväistä ajoa peräti 28 vuotta, ja auto oli aina laakin peli. Akku vaihdettiin autoon kolme kertaa, ja jarrupalat etupyöriin kerran, mutta takana jarruhihnat olivat vielä alkuperäiset. Katsastettuna ja hyväkuntoisena annoin sen vaihdossa autokauppaan, kun ostin itselataavan hybridi-Toyotan.

        Carinalla ajettiin aika vähän eli kokonaisajomäärä oli noin 250000 km. Minun mielestäni se oli tosi luotettava auto, ja ihan eri maailmasta kuin aiemmin käyttämäni saksalaiset vikapesät. Pysyn loppuelämäni Toyotassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty."

        *********

        Minun edellisellä 91-mallisella 1.6 XLi Carinalla ajettiin jokapäiväistä ajoa peräti 28 vuotta, ja auto oli aina laakin peli. Akku vaihdettiin autoon kolme kertaa, ja jarrupalat etupyöriin kerran, mutta takana jarruhihnat olivat vielä alkuperäiset. Katsastettuna ja hyväkuntoisena annoin sen vaihdossa autokauppaan, kun ostin itselataavan hybridi-Toyotan.

        Carinalla ajettiin aika vähän eli kokonaisajomäärä oli noin 250000 km. Minun mielestäni se oli tosi luotettava auto, ja ihan eri maailmasta kuin aiemmin käyttämäni saksalaiset vikapesät. Pysyn loppuelämäni Toyotassa.

        Toyotan vikapesää en osta. Saksalaiset kestävät eikä tarvitse huoltaa ja korjata koko ajan. Toyota paalataan pienillä kilometreillä.


    • Anonyymi

      Ennemmin minä Suomeen ensirekisteröidyllä Tojotalla ajan, kuin Saksassa tai muussa maassa romuksi ajetulla bmw tai mersulla, joka on harsittu kokoon Balttiassa. Sitten se myydään Suomessa jollekkin tollolle, joka leuhkii sitten ajavansa hyvällä autolla.

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä ja niin totta. Saksanpaskaa baltiapaketissa!


      • Anonyymi

        Käytetty Toyota kannattaa ostaa merkkiliikkeen hyvistä valikoimista, niin silloin saa luotettavan auton. Eiväthän ne hyvät Toyotat ihan ilmaisia ole, mutta kerranhan se vain kirpaisee, kun laittaa autoasiat kerralla kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvä ja niin totta. Saksanpaskaa baltiapaketissa!

        Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetty Toyota kannattaa ostaa merkkiliikkeen hyvistä valikoimista, niin silloin saa luotettavan auton. Eiväthän ne hyvät Toyotat ihan ilmaisia ole, mutta kerranhan se vain kirpaisee, kun laittaa autoasiat kerralla kuntoon.

        Saako myös käytetyissä Tojoissa kaupan päällisiksi vaippoja Tojotan logolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

        Ei ne siellä hinurin lavalla juurikaan ohittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne siellä hinurin lavalla juurikaan ohittele.

        Toyota viihtyy eniten hinurin lavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne siellä hinurin lavalla juurikaan ohittele.

        Muista vaihtaa vaippas tai menee Tojottimen verhoilu tärviölle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

        Audi, BMW, Mersu, siinä liikennerikolliset aseet. Ohitellaan kaahaten oikeaa kaistaakin moottoritiellä. Sikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

        Tankkausasemalla jäät jalkoihin, kun "japsinpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

        Minkälaisia idiootteja täällä oikein kommentoi, Pentin lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvä ja niin totta. Saksanpaskaa baltiapaketissa!

        Ei suinkaan mun auto ole tehty Baltiassa. Sen on tehnyt turkkilaiset Baijerissa. Tojoda. On tehneet syyrialaiset turkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audi, BMW, Mersu, siinä liikennerikolliset aseet. Ohitellaan kaahaten oikeaa kaistaakin moottoritiellä. Sikoja.

        Saksalaiset premiumit on tehty kovaan ajoon ja nauttimiseen, 200 km/h on vasta alkuverryttelyä. Kulkeekos Tojotasi edes 180 km/h?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan mun auto ole tehty Baltiassa. Sen on tehnyt turkkilaiset Baijerissa. Tojoda. On tehneet syyrialaiset turkissa.

        Niinpä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audi, BMW, Mersu, siinä liikennerikolliset aseet. Ohitellaan kaahaten oikeaa kaistaakin moottoritiellä. Sikoja.

        Sikoja vai? Sehän on oikea sujuva ajotapa, ohittaa oikealta jos köröspede ei anna tietä. Ja nuo saksalaismerkit antavat oikeaa ajamisen iloa vielä 250 nopeudessa.


    • Anonyymi

      Myös monet nuoret naiset ajavat Toyotalla. Sen sijaan Skodat on sellaisia piilopunikkipappojen kulkineita.

      • Anonyymi

        Ei näy nuoria naisia Toyotan ratissa. Vain vanhoja pappoja jotka ajoivat ennen Ladoilla. Toyota on niin tuttu Ladan jälkeen. Ajo-ominaisuudet, ergonomia ja kaikki.


      • Anonyymi

        Nuorten naisten inhokki on Tojota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorten naisten inhokki on Tojota.

        Tottakai, mutta vain linkki puuttuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, mutta vain linkki puuttuu?

        Ei nuorten keskusteluita voi linkittää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten noin kevyt himmellys edes kuuluu rengasmelun ja ylikierroksilla huutavan moottorin yli!? Vain black metal, thrash yms. raskaampi core kuuluu edes jotenkuten Tojon ajomelun kakofoniassa!


    • Anonyymi

      "Pysyn loppuelämäni Toyotassa."

      Pysyt loppuelämäsi yhdessä merkissä olisi se mikä tahansa. Sun ajokortti otetaan sulta aikaisemmin pois kun auton kilometrit on täynnä tuollaisella pikkuajolla.

    • Anonyymi

      Tojotassa on muita autoja lyhyempi huoltoväli jo senkin vuoksi se sopii vain eläkeläisille jotka ajavat vain vähän.

    • Anonyymi

      Jos ajat Toyotalla luet todennäköisesti Valittuja Paloja.

      • Anonyymi

        Ja olet aika äveriäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet aika äveriäs.

        Hihii! Halppis Toyotan ostaja äveriäs, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii! Halppis Toyotan ostaja äveriäs, hihii!

        Miks romaani väestöllä on mersui,volvoi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii! Halppis Toyotan ostaja äveriäs, hihii!

        Eikö teidänkin mielestä meidän oma Pentti kuulukin jo hoitoon. Alkaisi olla uudelleenohjelmoinnin paikka.


    • Anonyymi

      Onko teillä niin heikko itsetunto että pitää autokin valita sen mukaan mitäå MUUT ajattelee?

      Minä ostan auton aina itselle enkä välitä siitä mitä muuta ajattelee. Elän omaa elämääni, en toisten. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Siksi ajan Mersulla.


      • Anonyymi

        ei kyl huvita mitään pappa autoo ostaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maantiellä jonoa tekee aina mummu tai pappa Tojotallaan. Kyllä se on vahvasti vanhusten auto.

    • Anonyymi

      Säästyy niitä liikennemerkkien nopeusrajoituksia.

    • Anonyymi

      Toyota on kaikenikäisten auto, vieläpä halutuin.

      • Anonyymi

        Ei vaan Toyotaa halua kukaan alle 80-v.


      • Anonyymi

        Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja.

        "Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja."


        Nuoruus ja hulluus - vanhuus ja viisaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan Toyotaa halua kukaan alle 80-v.

        Maailman eniten myyty automerkki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Häiritsee, mutta yhtä paljon häiritsee Toyotan heikko laatu.

      • Anonyymi

        Ei se minua häiritse yhtään vaikka joudut kärsimään jakopäävikaisesta, öljyä hörppivästä ja vaihteita arpovasta volkkarista josta kuttaperkkakaasupoljin katkeaa viimeistään lyhyen takuuajan umpeuduttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua häiritse yhtään vaikka joudut kärsimään jakopäävikaisesta, öljyä hörppivästä ja vaihteita arpovasta volkkarista josta kuttaperkkakaasupoljin katkeaa viimeistään lyhyen takuuajan umpeuduttua.

        Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.

        Jos huomioidaan autojen huoltovälit niin Tojotan luotettavuus on surkea. Kaikki autot olisivat täysin viattomia jos kävisivät yhtä usein huolloissa kuin Tojota mutta Tojota alkaisi paukahdella rikki oikein kunnolla jos sillä yrittäisi ajaa tuon nykyautoille tyypillisen 30 tkm huoltovälin. Tojota osaa kupata rahat aasiakkailta ja siksi fiksut ajeleekin ihan muilla merkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.

        Toyota on todettu lukuisissa tutkimuksissa heikkolaatuiseksi autoksi. Esim. ADAC:in suuressa tiellejättämistilastossa Corolla ja C-HR olivat selvästi huonommat. Toyota myös paalataan pienillä kilometreillä kurjan laatunsa vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.

        VW AG on ostetuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW AG on ostetuin.

        vw ag bluumutiooni on hinatuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vw ag bluumutiooni on hinatuin.

        Onhan se nyt melko nolo kun vakuutusyhtiö suomessa meni tutkimuksensa julkaisemaan. Saksalainen ei sitä ikinä olisi uskaltanut tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos huomioidaan autojen huoltovälit niin Tojotan luotettavuus on surkea. Kaikki autot olisivat täysin viattomia jos kävisivät yhtä usein huolloissa kuin Tojota mutta Tojota alkaisi paukahdella rikki oikein kunnolla jos sillä yrittäisi ajaa tuon nykyautoille tyypillisen 30 tkm huoltovälin. Tojota osaa kupata rahat aasiakkailta ja siksi fiksut ajeleekin ihan muilla merkeillä.

        Pikkuisen paistaa läpi kateuskin tästä viestistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vw ag bluumutiooni on hinatuin.

        Corolla ja C-HR ovat hinatuimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuisen paistaa läpi kateuskin tästä viestistä.

        ööh miksi kukaan olisi kateellinen siitä että joku toinen joutuu kantamaan rahaa enemmän ja useammin huoltoo. Tiedän paljon parempia paikkoja tuhlata rahaa tai viettää aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on todettu lukuisissa tutkimuksissa heikkolaatuiseksi autoksi. Esim. ADAC:in suuressa tiellejättämistilastossa Corolla ja C-HR olivat selvästi huonommat. Toyota myös paalataan pienillä kilometreillä kurjan laatunsa vuoksi.

        Eihän Toyotaa paalata. Täysin palvelleena ne lähtevät kohti Afrikkaa ja uutta elämää. Parasta on että pikimusta poika maksaa romustakin vielä pari-kolme tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on todettu lukuisissa tutkimuksissa heikkolaatuiseksi autoksi. Esim. ADAC:in suuressa tiellejättämistilastossa Corolla ja C-HR olivat selvästi huonommat. Toyota myös paalataan pienillä kilometreillä kurjan laatunsa vuoksi.

        Mummot ei paljoa edes aja


    • Anonyymi

      Veteraankujettaja Kalle Rovanperäkin on osoitus Toyotan pappa imagosta

      • Anonyymi

        Tuolla ralliautolla ei ole tavallisten Tojotien kanssa muuta yhteistä kuin keulamerkki. Yksi nuori rallikuski ei paljon alenna käyttäjien keski-ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ralliautolla ei ole tavallisten Tojotien kanssa muuta yhteistä kuin keulamerkki. Yksi nuori rallikuski ei paljon alenna käyttäjien keski-ikää.

        No nyt se taas myrkyn lykkäsi kun toyota varmisti jo merkkimestaruutensa rallissakin.
        VW aageestä ei nyt löydy vastusta vaikka kuinka helmitaulu sauhuaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se taas myrkyn lykkäsi kun toyota varmisti jo merkkimestaruutensa rallissakin.
        VW aageestä ei nyt löydy vastusta vaikka kuinka helmitaulu sauhuaisi.

        Rallissa on peräti kaksi tehdastallia, molemmat vielä itäautoja, hihii!


    • Anonyymi

      Tällainen vanhempi 80v mies ei muuten juuri autoa tarvitse,mutta kun pari kertaa viikossa pitää käydä naisissa ja morsian asuu töittensä takia 150 km päässä. No hypridi camry lukee mukavasti tietä ja puolessa matkassa kun ottaa viagran ,niin voi heti eteisessä ottaa ensimmäisen kierroksen.

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus. Tämä taas osoittaa sen, että vannoutuneet Tojota-hemmot taistelevat urhoollisesti loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus. Tämä taas osoittaa sen, että vannoutuneet Tojota-hemmot taistelevat urhoollisesti loppuun asti.

        Lähinnä fantisoivat näillä palstoilla, yleisin fantasia tosin Tojotan laadukkuus ja kestävyys.


    • Anonyymi

      Ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta hiio-hoi...Toyota se vaan on rautaa edelleenkin, mutta jos miehet ovat nykyisin puuta niin eihän sitä kestetä.

      • Anonyymi

        Toyota on semmoista ruostunutta rautaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on semmoista ruostunutta rautaa.

        Ei sekään vielä mitään, mutta jos mies on lahoa puuta niin sitten on huonosti asiat.


    • Anonyymi

      Katsoin huvikseni ketä omistaa taloyhtiön parkkipailla olevat Tojotat. Kaikki eläkeläisiä, yksi mummo ja kolme pappaa.

      • Anonyymi

        Ja sinulla nuorekas Sokota🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Sitten kun kasvat isoksi saatat jo oppia koulussa suomen kielioppiakin jo niin paljon että missä kohtaa käytetään ketä- ja kuka- sanoja.


      • Anonyymi

        Oletko huviksesi ajatellut opetella kirjallisen ilmaisun taitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun kasvat isoksi saatat jo oppia koulussa suomen kielioppiakin jo niin paljon että missä kohtaa käytetään ketä- ja kuka- sanoja.

        Pilkunnussijat saavat nussia vain pilkkua. Muut pääsee kyllä nusssimaan ihan oikeasti. Taitaakin olla nää Tojotan omistajat enemmän niitä pilkunnussijoita. Minkäs sille sitten voi jos ei vehkeet pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla nuorekas Sokota🤣🤣🤣

        En omista autoa ollenkaan. Auton hankkiminen on harkinnassa niin tullut seurattua vähän näitä keskusteluja. Ilmiselvää on, ettei tule a autoni tule olemaan ainakaan Tojota. Tätä palstaa lukemalla siihen löytyy jo huomattavan paljon syitä.


    • Anonyymi

      Ärsyttää meidän pappojen puolelta että meidät liitetään tuohon liikkuvaan shikaaniin.

    • Anonyymi

      Prk näin talven tullen nuo mummut ja papat ajavat Tojotoillaan 60-70 kmh keräten massiiviset jonot peräänsä.

    • Anonyymi

      Vituttaa. Olen keski-ikäinen, entinen naistenmies, nyt lannistunut jurpo. Toyotaan minut ajoi aikoinaan Seat Leonin huono laatu ja Toyota pelaakin aina ja varmasti. Mutta: merkki on tosiaan harmaavarpunen, eikä innosta entistä automiestä. Mieliala on todellakin matalampi ja liikenteessä tulee kyräiltyä hienojen saksanautojen ohittelua jne. Toyotalla ei talvellakaan uskalla ajaa reippaasti, tuntuma on puutunut ohjauksessa ja siksikin saksalaiset menee ohi. Seuraava on kyllä saksalainen, ei tätä naiset ihastele (Camry hybrid) ja into iskeä naisia kapakassa on sammunut.

      • Anonyymi

        No paapoilla on sentään Tojota kerho. Kokoontumiset enintään 15 tkm välein huoltopisteellä.


      • Anonyymi

        " Seuraava on kyllä saksalainen, ei tätä naiset ihastele (Camry hybrid) ja into iskeä naisia kapakassa on sammunut. "

        Jospa se sinun pikkuveitikka on allerginen Toyotan sähköiselle voimalinjalle?


    • Anonyymi

      Nuoremmat ei pysty ajamaan kun hyvä kuulo ja Tojotat on kovin meluisia. Itse olen keksinyt laittaa kuulolaitteen pois päältä niin ei kuulu melua.

    • Anonyymi

      Joko on sähköpappoja kehumassa uutta sähkötojoa. Se on suoraan papoille suunniteltu. Toimintamatka on valmiiksi optimoitu papan päiväajoille. Akku kestää terveyskeskus-bingo välin yhdellä latauksella.

      • Anonyymi

        Tammikuu 2023
        Toyota 1564 kpl.
        vw 621 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuu 2023
        Toyota 1564 kpl.
        vw 621 kpl.

        Siinä onkin pappojen suurin hupi, ynnäillä autojen lukumääriä. Jännittävää varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä onkin pappojen suurin hupi, ynnäillä autojen lukumääriä. Jännittävää varmasti

        Niin on, helmitaulutollo on hassu pappa joka ynnäilee helmitaulun avulla Trafin tilastoja ihan omatekoisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, helmitaulutollo on hassu pappa joka ynnäilee helmitaulun avulla Trafin tilastoja ihan omatekoisiksi.

        Pappa laskee autoja varmaan samaan vihkoon joka on yleensä Tojotan hanskalokerossa. Tuo vihko kaivetaan myös aina esiin tankkauksen yhteydessä ja piirustellaan siihen rauhassa vaikka takana on jonoa mittarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa laskee autoja varmaan samaan vihkoon joka on yleensä Tojotan hanskalokerossa. Tuo vihko kaivetaan myös aina esiin tankkauksen yhteydessä ja piirustellaan siihen rauhassa vaikka takana on jonoa mittarille.

        Helmitaulutollo laskee autoja varmaan samaan vihkoon joka on yleensä Sokotan hanskalokerossa. Tuo vihko kaivetaan myös aina esiin tankkauksen yhteydessä ja piirustellaan siihen rauhassa vaikka takana on jonoa mittarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmitaulutollo laskee autoja varmaan samaan vihkoon joka on yleensä Sokotan hanskalokerossa. Tuo vihko kaivetaan myös aina esiin tankkauksen yhteydessä ja piirustellaan siihen rauhassa vaikka takana on jonoa mittarille.

        Tojopappa on siellä nyt jo niin dementoitunut, ettei voi muuta kun kopioida toisten kirjoituksia. Nämä dementikot on Tojota kauppiaan unelma-asiakkaita joita viekkaasti houkutellaan liikkeeseen ääsmarketin punalappuisella pullapitkolla. Kun pappa mussuttaa tyytyväisen pullaansa niin voidaan sujauttaa uuden auton kauppakirjat eteen allekirjoitettavaksi. Pappa on sitten taas tyytyväinen ja kehuu kaikille kuinka hyviä autoja Tojotat ovat. Hänelläkin jo 26:s Tojota ilman suurempia vikoja ja jokaisella ajettu melkein 2000 km!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmitaulutollo laskee autoja varmaan samaan vihkoon joka on yleensä Sokotan hanskalokerossa. Tuo vihko kaivetaan myös aina esiin tankkauksen yhteydessä ja piirustellaan siihen rauhassa vaikka takana on jonoa mittarille.

        Erikseen lataaminen se jos mikä kerää jonoa tienpäällä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikseen lataaminen se jos mikä kerää jonoa tienpäällä. Sivusta.

        Tojotan sähköautot tulevat tukkimaan laturit tienpäällä. Ensin papat ajaa 60 kymppiä tien tukkona ja sitten tukkivat laturit. Toivottavasti nää papat älyää lukea testejä joissa sähkötojota on suorastaan ruoskittu ongelmajätteeksi, etteivät vaan menis niitä ostamaan. Riski on kyllä suuri, että noitakin ostetaan jokapaikan tukoiksi isoja määriä. Kauppias vähän viipaloi rusinapitkoa papan tullessa kauppaan niin järki sumenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan sähköautot tulevat tukkimaan laturit tienpäällä. Ensin papat ajaa 60 kymppiä tien tukkona ja sitten tukkivat laturit. Toivottavasti nää papat älyää lukea testejä joissa sähkötojota on suorastaan ruoskittu ongelmajätteeksi, etteivät vaan menis niitä ostamaan. Riski on kyllä suuri, että noitakin ostetaan jokapaikan tukoiksi isoja määriä. Kauppias vähän viipaloi rusinapitkoa papan tullessa kauppaan niin järki sumenee.

        Siellä on muut automerkit ollu kauemmin aikaa jo Toyotan tukkona latautumassa erikseen.


    • Anonyymi

      Taitaa olla nuo mustat kikkarat lokasuojien yläpuolella joku pappakoriste. Noi kikkurat on ihan järkyttävän rumia, joten tulee mielikuva mustasta nahkasohvasta suoraan kasarilta.

      • Anonyymi

        Luulisi että sinua Pentti vituttaa ihan suunnattomasti taistella täällä kaikkia muita vastaan noloilla ja lapsellisilla argumenteillasi vuodesta toiseen kun reilun puolen miljoonankaan viestin jälkeen uskottavuutesi on peruskoululaisen räkiäisen tasolla. Ajattele nyt, eläkeiässä ja räkänokan käytös. Miten noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että sinua Pentti vituttaa ihan suunnattomasti taistella täällä kaikkia muita vastaan noloilla ja lapsellisilla argumenteillasi vuodesta toiseen kun reilun puolen miljoonankaan viestin jälkeen uskottavuutesi on peruskoululaisen räkiäisen tasolla. Ajattele nyt, eläkeiässä ja räkänokan käytös. Miten noloa.

        Pentti on ilmeisesti tämä Tojota pappa joka tarjoaa rekisteröinti tilastoja joka ketjuun.


    • Anonyymi

      Ilmainen vinkki Tojota kauppiaalle. Kampanja jossa tarjotaan vihko ja kynä uuden auton ostajalle niin papat on kohta jonossa liikkeen edessä.

    • Anonyymi

      Tuo olisi mielenkiintoinen tutkimuskohde. Selvittäisi mikä Tojotassa vetoaa juuri pappohin ja mummoihin.

      • Anonyymi

        Olisko yksi syy huonompi laatu verrattuna muihin merkkeihin. Lada vetosi kansaan aikanaan ja oli suosittu merkki.


    • Anonyymi

      Sähkötojata vaatii latausta pienen matkan jälkeen ja kestää kauvan ladata. Tässäkin menty papat/mummot edellä suunnittelussa.

      • Anonyymi

        Muissa automerkeissä jo Toyotaa aikaisemmin. Toyota on ollut jo muita edellä paitsi nyt sitten viime aikoina tehnyt näitä erikseen ladattavia.


      • Anonyymi

        Eipä sillä tee mitään jos tarvetta ajella pidempiä matkoja, varsinkin talvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä tee mitään jos tarvetta ajella pidempiä matkoja, varsinkin talvella.

        Itselataava on ainoa oikea valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselataava on ainoa oikea valinta.

        Itsesaastuttava on surkein valinta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselataava on ainoa oikea valinta.

        Ei eroa polttomoottoriin juurikaan.


    • Anonyymi

      Nuoret märkä korvat oppivat elämässä kanta pään kautta. Ostakaas vaan nuita vanhoja pemareita ja auteja niin lompsa kepenee. Kun oppi rahat maksatte niin Toyota kiinnostaa. Itse olen ajanut 36 vuotta Toyotalla ja 18 kipaletta nuita ollut.

      • Anonyymi

        Rahamiehet ostaa mitä huvittaa. Papoilla pakkomielteenä Tojota.


    • Anonyymi

      Eläkelläiset ja vanhemmat naiset ajaa leluautoilla.

    • Anonyymi

      Is oli uuden hybridi corolkan esittely. Näytön grafiikat näytti olevan suoraan 90 luvulta ja kaikesta henkii vanhanaikainen tekniikka. Se varmaan vetoaa vanhempaan väkeen.

      • Anonyymi

        Iltalehdessä tuo haukuttiin poikkeuksellisen meluisaksi autoksi jopa Espanjan sileällä asfaltilla.


    • Anonyymi

      Kylläpä kehuttiin Corollaa Iltalehdessä.

      • Anonyymi

        Aito on liian meluisa vaikka olisi muuten hyvä. Sisämelu on paras laatumittari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito on liian meluisa vaikka olisi muuten hyvä. Sisämelu on paras laatumittari.

        Papat ei kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito on liian meluisa vaikka olisi muuten hyvä. Sisämelu on paras laatumittari.

        Aina noita on melusta haukuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito on liian meluisa vaikka olisi muuten hyvä. Sisämelu on paras laatumittari.

        melu=halvalla suunniteltu


    • Anonyymi

      Ei häiritse kun en ikinä kuunaan päivänä edes harkitsi Toyotaa!!!

      • Anonyymi

        Mikä siinäkin on että petterillä on Toyotasta noin kova hätä ja tuska, vaikka AG on häntä kusettanut? Outo tyyppi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on että petterillä on Toyotasta noin kova hätä ja tuska, vaikka AG on häntä kusettanut? Outo tyyppi!

        Toyota on niin huono auto, että ei tulisi mieleenkään ostaa. Kukaan eikä mikään ei ole kusettanut.


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten oli tutkittu, että suurin osa uuden corollan ostajista on yli 65 vuotiaita. Kyllähän se vanhusten rollaattori on vahvasti.

      • Anonyymi

        Meidän taloyhtiössä kaikki Tojotat yli 60 vuotiailla.


    • Anonyymi

      Ihan sama mikä on imago kun auto on huono, ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Vilunkivagenilla on vikavagenin imago


    • Anonyymi

      On se kovaa kun joillekin on iso ongelma millaisen auton joku toinen on päättänyt hankkia.

      No ainkain Tojotin on kaikkein suosituin. Tälläkin foorumilla melekin kaikki postit on Toyotaan liittyen.
      Jos Tojotin olisi huono niin tuskin kukaan nyt niin tyhmä olisi että postailisi vain asiasta mikä on huono. Siinähän ei ole mitään järkeä. Se vain osoittaisi masokismia ja typeryyttä.

      • Anonyymi

        Tojota on vaan mummojen ja pappojen suosituin merkki.


    • Anonyymi

      Toyotalla nuorekkain muotoilu.

      • Anonyymi

        Kyllähän ne on vahvasti sellasia mummu pappa malleja myös muotoilultaa. Lokasuojien ympärille tumpattu köntsäkkään näköiset muovit. Tulee mielikuva vanhuksesta vaipoissa terveyskeskuksen vuodeosaltolla. Ihan karmeaa muotoilua.


    • Anonyymi

      Vanhana 70-vuotiaana arvostan pienen eläkkeen omistavana, että auton ensimmäiset euroja maksavat viat tulevat vasta 300 tkm ajettuna, jos silloinkaan.
      Tosin kaikki autot kestävät ymmärtääkseni 300-400 tkm koskematta vaikkapa moottoriin kertaakaan avaimella. Kaikki on tehtaalta lähtenyttä ja kertaakaan vikaantumatta. Missä autossa on vaikkapa tulppia vaihdettu noilla kilometreillä, joka tarkoittaa tietenkin dieseliä. Nesteetkin ova noilla kilometreillä alkuperäiset, sillä vaikkapa vesipumppu ei mene rikki oikeista autoista. Pakoputket ovat ruostumattomia ja nivelet kestävät vaikka mitä.
      Aina on autoa ajavia, jotka saavat vian 200 tkm ajettuun autoonkin. Siksi Toyota.

      • Anonyymi

        On se kumma että vain Toyotafoorumi on kaikkein kiinnostavin. Vikavagen ja Skodamyyjiäkin ihan jonoksi asti haukkumassa Toyotaa kun sen huima menestys raivostuttaa, niin varmuuden vuoksi luuserien pitää myös Toyotan omistajatkin haukkua.


    • Anonyymi

      En osta mitään, mikä on myyntitilastossa korkealla. Miksi pitäisi olla samanlainen, kuin naapurilla? Laadukkaita Japanissa valmistettuja autoja löytyy, jotka on tekniikaltaan parempia kuin Toyota.

    • Anonyymi

      Pappa-autojen ehdoton kuningas on Volvo. Hopealle pääsee Mersu ja pronssille Lexus. Paras on aina konservatiivista. Sivistyneet ja älykkäät ihmiset pitävät niistä. Köyhät ja seta-kommunistit ovat epähygieenisiä avantgardisteja ja kelvottoman pikaruaan mussuttajia. Heille elämä ei hymyile.

    • Anonyymi

      Pappa imago? oletko noin idiootti! Ota mukaasi joku kortillinen ja käykää ajamassa vaikka yaris hybridi plug in. Se on erittäin järkevä auto ellei ole tarvetta suuremmalle autolle.

      • Anonyymi

        Taidat unta nähdä siitä Yaris plugarista...


    • Anonyymi

      Joo niinkuin Kalle Rovanperä, ihan pappa jengiä niillä ajelee ? Onkohan tämä aloittaja joskus meinannut hankkia Toyotan, mutta ei ole sitten rahat riittäneet ? Vaikuttaa että ei ole kaikki himassa, jaksaa jauhaa viikosta toiseen ehkä saa sisältöä elämään ?

      • Anonyymi

        käy kattomassa jonkun ison taloyhtiön pihalle kenellä siellä niitä Tojotia on. Kyllä täällä ainakin näyttää olevan eläkeläisten auto vahvasti.


      • Anonyymi

        Ralli onkin vahvasti pappojen laji. Nuoret ei ole kiinnostuneita menneen maailman autokilpailuista


    • Anonyymi

      Ensimmäinen mielikuva mikä tulee mieleen Tojotasta on mummo tai pappa Yariksen ratissa maantiellä hirveä jono perässä kun ajetaan reilua alinopeutta. Näitä näkee niin paljon tuolla maanteillä.

      • Anonyymi

        Taidat olla tätä 20 vuotta vanhalla Audilla/Bemarilla ajavaa profiilia jonka on pakko päästä kaikista ohi ja todistaa omaa ylemmyyttä 300tkm ajetulla romulla, mutta samalla kiroat kallista bensanhintaa.
        Tätä "älykästä" toimintaa näkee ikävän paljon


    • Anonyymi

      Terveyskeskuksen pihalla tuon voi aamulla todeta. Parkkipaikka täynnä mummojen ja pappojen Tojotia.

      • Anonyymi

        Tai jos ääsmarketissa kahvipaketti tarjouksessa.


    • Anonyymi

      Papat tykkää yksinkertaista autoista. Voi olla modernit autot liian vaikeita.

    • Anonyymi

      Itse olen vanha Toyota pappa ja joskus aamuseisokin aikana ratista irti pääseminen on vaikeaa, vaikka vetäisi penkin ääriasentoon taakse. Ihmetellen Camryssäni, miten pienissä Golfeissa tankkaaminen onnistuu seisovalta mieheltä.

      Pyydän asiallista aloituksen kaltaista vastausta Toyotistien ongelmaan. Vaimosi tietää tähän vastauksen, mutta pyydä nolla lunttaamatta häneltä.

      • Anonyymi

        Se tunnettu ongelmahan on Tojota niin ei sojota.


    • Anonyymi

      Minua häiritsee Toyotan nuorekas ja upea muotoilu. Miksi ne eivät tee tylsiä ja rumia laatikoita ilman muotoja kuten vw, skoota tai mersu?

      • Anonyymi

        Pidät nuorekkaana lokasuojien päälle liimattuja mustia patteja. Ihan yhtä muodikasta kuin nahkapaikat takin kyyrnärpäissä. Vähän väärällä vuosikymmenellä vain muodikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät nuorekkaana lokasuojien päälle liimattuja mustia patteja. Ihan yhtä muodikasta kuin nahkapaikat takin kyyrnärpäissä. Vähän väärällä vuosikymmenellä vain muodikasta.

        Toyotan muotoilu on huippua.
        VW Golf 90-luvulta näyttää samalta kuin 203 Golf. Ei ihme ettei kauppa käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan muotoilu on huippua.
        VW Golf 90-luvulta näyttää samalta kuin 203 Golf. Ei ihme ettei kauppa käy.

        On tosi huippua noi lokasuojapatit. Joku tojota Tojota Cros on karmeimman näköinen auto mitä liikenteessä näkee.


    • Anonyymi

      OIisin enemmän huolissani kalliinpien automerkkien imagosta ja mitä ylihintaisilla katiskoilla oikein lopulta saa. Halpaa rikkoutuvaa muovia yms. Jotkut ajattelee että ovat jossain ruokaketjun huipulla näiden kanssa. Yleensä ratista hyppää joku hintelä metrimake lippis päässä. Bmw maasturista nainen joka on kuin samasta puusta veistetty. Huono itsetunto laittautuu omaa aikakautensa vaatetuksen töröhuulet jne. Voi voi teitä pienokaisia

      • Anonyymi

        Tojotahan yrittää luoda juuri tuollaista haluttavaa imagoa mitä tuossa esitit muista merkeistä. Jostakin syystä vetoaa kuitenkin eniten vanhuksiin.


    • Anonyymi

      On kyllä harmaan näköstä porukkaa Toyotilla ajavat. Jotenkin nuoremmatkin ratissa vähän nuupahtaneen näköistä sakkia. Autokohan se nuupahduttaa vai onko vaan nuupahtaneen valinta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        " Toyotapappa liikenteessä: https://www.is.fi/autot/art-2000009801351.html "


        Eihän tuossa Tojota-papparaisen liikenneympyräkäyttäytymisessä mitään ihmeellistä ollut. Kuljettaja vain sattui olemaan vasenkätinen, ja siksi hän ajeli vähän omituisesti. Jotkut Mersu- ja Tesla-kuskitkin ovat vasenkätisiä, joten samanlaista ajotapaa liikenneympyröissä voi nähdä muuallakin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä. Olen 59 v. mutta ajan BMW 3-sarjan coupella. Ei ole lapsia eikä rakkia. Kaunis 34 v. naiskaveri on. Olen nuorekas, hyvässä kunnossa, pukeudun nuorekkaisiin merkkivaatteisiin ja syön hyvissä ravintoloissa. En voisi kuvitella mitään Toyotan mallia itselleni.

      • Anonyymi

        No ei oo sullakaan kovin kummoinen auto.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos papoilta otetttais ajokortit ajoissa pois niin olis Tojota kauppias pulassa.


    • Anonyymi

      Papoilla on kova tarve kehua tojotaansa tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Papat eivät ymmärrä nykytekniikkaa niin kehuvat täällä vanhuksien tekniikkaa

      • Anonyymi

        Vanhuus tuo viisautta mitä nuorilla ei ole.Kyllä minäkin haluan ajaa kokonaistaloudellisella autolla, kuten Toyota.


    • Anonyymi

      Voi teitä lapsukaiset.

    • Anonyymi

      "Häiritseekö nuorempia Tojotan pappa imago. "

      Suomi on niitä harvoja maita missä tämä pappa imago elää, täällä kun auto on kaikki kaikessa ja sillä pönkitetään matalaa itsetuntoa ostamalla kallista Saksalaista skeidaa. Toyota on arvostettu merkki maailmalla, mutta toki Corollan hurjat maailmanlaajuiset myyntimäärät tekee siitä massa auton joka ei titenkään sovi Instagram kansalle, sillä auto on muodostunut egon jatkeeksi ja sen eteen ollaan valmiita vaikka velkaantumaan vuosiksi ja syömään Pirkka makaroonia ja tonnikalaa, pääasia että pihassa seisoo "hieno" auto.

      • Anonyymi

        Toyota on sellainen lyhyiden matkojen auto. Jos ei paljon tarvitse autoa niin se välttää hyvin. Koetappa ajaa sillä yli 30 tkm vuodessa niin hermo menee meluun yms. kokemusta on tarpeeksi kyllä.


      • Anonyymi

        Eipä tuo Tojota Eu alueella missään kärkijoukoissa ole edes myyntimäärissä. Suomi on poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo Tojota Eu alueella missään kärkijoukoissa ole edes myyntimäärissä. Suomi on poikkeus.

        Euroopassa ostetaan maan omaa autotuotantoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorempi porukka ostaa sähköautoja ja Tesla onkin eniten myyvä suomessa, papat ja mummot ei ymmärrä uutta tekniikkaa niin suomessa vielä ostetaan noita bensa tojoja. Tupakkia ei enää saa polttaa missään ja on jo vähän noloa koko tuoakointi mutta papat luulee vielä että hybridit ei saastuta.

      • Anonyymi

        Rikkaat ostaa sähköautoja.Ei normi palkan tai eläkkeensaaja.


    • Anonyymi

      Pitääkö auto välttämättä ostaa imagon perusteella?

      Entä jos ostankin auton ihan vain töissä, kaupassa ja lasten harrastuksissa käymistä varten?

      • Anonyymi

        Voit ostaa mutta auto mielletään silti vahvasti mummo-pappa segmentin autoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit ostaa mutta auto mielletään silti vahvasti mummo-pappa segmentin autoksi

        Sinä miellät.


    • Anonyymi

      Toyotan pappatyylissä tehtiin aikanaan radikaali tyylinmuutos ja ammuttiin suoraan niin toiseen laitaan, että naurattaa vieläkin. Nuo uudet ovat kuin suoraan lastentarhan ja kehitysvammaisten yhteisestä iltapäivä hoidon jatkotunneilta kerättyjä piirustuksia.

      • Anonyymi

        Toyotan mielestä hienointa designia on lokasuojien yläpuolelle liimatut isot muovipatit. On kyllä kamalan näköisiä järjestään nuo uudet mallit. Jotenkin vetoaa kuitenkin mummopappa osastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan mielestä hienointa designia on lokasuojien yläpuolelle liimatut isot muovipatit. On kyllä kamalan näköisiä järjestään nuo uudet mallit. Jotenkin vetoaa kuitenkin mummopappa osastoon.

        Noihan on kuin vanhan ajan pikkutakin nahkapaikat.


    • Anonyymi

      Miksi se haittaisi? Bingoillat ovat toyotistien kokoontumisajoja. Katsoisivat pröystäilijäksi jos länsiauton ostaisi.

      • Anonyymi

        Toyotasta en tiedä mutta sinulla on naurettavat oljenkorret. Mikä sinun hätä nyt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotasta en tiedä mutta sinulla on naurettavat oljenkorret. Mikä sinun hätä nyt on?

        Se hätä kun Corollan pakoputkesta vuotaa jäähdytinnesteet. Taitaa olla kallis vika.


      • Anonyymi

        Bingo pelattiin kuule -70 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hätä kun Corollan pakoputkesta vuotaa jäähdytinnesteet. Taitaa olla kallis vika.

        Mene huoltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo pelattiin kuule -70 luvulla.

        Juuri tultiin corollalla bingosta. Saludo paketti voitettiin.


    • Anonyymi

      Ahtaajien auto.

      • Anonyymi

        Häh.


    • Anonyymi

      Vähän semmone vanhempi tekniikka on se pappojen juttu.

    • Anonyymi

      Papoille on tärkeää auto jossa on tiheät öljynvaihtoväli, pakoputki josta tulee ilmastoa lämmittävää pakokaasua ja vielä kun saa auton harmaana niin siinä tärkeimmät ominaisuudet.
      Pappoja peloittaa kaikki merkit jotka valmustavat sähköautoja, siinä on vaara ettei em ominaisuuuksilla enää saa autoja. Toyota on papalle varma valinta, se on aina jäljessä tekniikan kehityksessä. Kuten nytkin se ei ole pystynyt valmistamaan kelvollista sähköautoa. On antanut vain valheellisia lupauksia paremmista sähköautoista ja on Tekniikan Maailma jo tutkinut tuhnuiksi lupauksiksi.

    • Anonyymi

      Asun isossa taloyhtiössä ja kyllä Toyota on vahvasti se pappjen merkki. Aika hauska kuunnella noita Toyota juttuja papoilta. Heillä ei oikein ole suhteellisuuden tajua asioista. Itselläni on jo 15 vuotta vanha diesel pösö, jossa on kilometrejä kertynyt lähes 700 tyhatta ja auto ollut käytössäni jo 12 vuotta. Juttelin pihalla yhden papan kanssa kun pösö sai korjauskehoituksen katsastuksessa poikenneesta takajousesta. Pappa alkoi siinä puhumaan että hänen Toyotassaan ei tuollaisia vikoja ole vaan auto on kestävä. Aloin sitten kysellä paljonko hän ajaa autollansa, niin sanoi ajavansa n. 6000 km vuodessa. Ja vaihtaa auton uuteen noin kolmen vuoden välein. Sanoin papalle, että hänen pitäisi ajaa autollansa yli 100 vuotta, että saisi yhtä paljon kilometrejä kuin autossani on tällä hetkellä. Pappa meni hiljaiseksi ja ei tainnut edes käsittää eroja ajomäärissä. Huvittavaa tuossa on se että nämä papat ostaa autoja vain oikeastaan parkkipaikan täytteeksi, ei niillä juuri ajeta.

    • Anonyymi

      Taloyhtiössä useampi Tojota ja kaikki omistajat yli 70v.

    • Anonyymi

      Kallis remontti voi tulla papoille kun lämmönvaihdin poksahtaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe