Tojotan pappa imago

Anonyymi-ap

Häiritseekö nuorempia Tojotan pappa imago. Merkkihän on vahvasti leimautunut vanhemman väen autoksi.

74

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä Tero muutakuin että ruosteinen Joposi kelpaisi jo kaatopaikalle. 😀

• Anonyymi

Jopo sopii nuoremmillekin vaikka olis ruosteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopo sopii nuoremmillekin vaikka olis ruosteessa.

Ja varsinkin vanhat Jopot on arvokkaita

• Anonyymi

Ei minua häiritse kun en Toyotalla aja. Pidän dynaamisemmista ja hienoimmista merkeistä. Häiritsee kun automaatilla tankkauksen jälkeen menevät hakemaan sen kuitin. Se kestää ja kestää. Muiden merkkien kuljettajille kuitit tulevat sähköisesti, tosin eivät ole kiinnostuneet koko kuiteista. Kai se Tojo-kuskeilla on niin, että kaikki pitää olla vanhanaikaista autosta lähtien. Kaikki uusi pelottaa.

• Anonyymi

Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on niin totta, Tojota kuskit ottaa aina sen kuitin ja pahimmillaan laittavat vielä vihkoon kilometrit, hinnan ja ties mitä. Aina niillä kestää tankatessa.

Jos parikin Tojoa näkyy niin vaihdan huoltoasemaa. Se on nopeampi tapa.

• Anonyymi

nip-poni

• Anonyymi

"Häiritseekö nuorempia Tojotan pappa imago. "

Ei häiritse yhtään. Olen 73-vuotta nuori ja Toyota on juuri se minulle oikea auto. Tällä kylällä monella ikä-ihmisellä on Toyota mutta en koe että minun untuvikkona pitäisi ostaa jotain muuta. Kyllä nämä vanhat parrat ovat maailmaa nähneet ja tietävät paremmin.
      Väyryselläkin on Toyota.

• Anonyymi

Erittäin viisasta puhetta. Minulla on ikää jo 77 vuotta, mutta ajokortti on vielä voimassa. Minulla oli aiemmin aina kaksi autoa, mutta pari vuotta sitten hävitin suurehkon saksalaisen auton pois, koska se vei niin paljon bensaa kaupunkiajossa (15 l/100 km). Nyt minulla on vain yksi auto, mutta tietysti sen pitää sitten olla varmatoiminen itselataava hybridi-Toyota. Se vie kaupunkiajossa bensaa vain 4 - 4,5 l/100 km, joten kaupunkiajo on nyt melkein ilmaista. Viinakauppareissut eivät siis paljoa maksa. Viinakset kyllä maksavat ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin viisasta puhetta. Minulla on ikää jo 77 vuotta, mutta ajokortti on vielä voimassa. Minulla oli aiemmin aina kaksi autoa, mutta pari vuotta sitten hävitin suurehkon saksalaisen auton pois, koska se vei niin paljon bensaa kaupunkiajossa (15 l/100 km). Nyt minulla on vain yksi auto, mutta tietysti sen pitää sitten olla varmatoiminen itselataava hybridi-Toyota. Se vie kaupunkiajossa bensaa vain 4 - 4,5 l/100 km, joten kaupunkiajo on nyt melkein ilmaista. Viinakauppareissut eivät siis paljoa maksa. Viinakset kyllä maksavat ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi.

Hyvä yritys skodan omanonbinary

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi.

Hyvä yritys skodan omanonbinary

" Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi. "

Ei minulla ole mitään syytä ikääni valehdella. Ei siitä korkeasta iästä mitään haittaa vielä ole, koska sormet pysyvät hyvin näppäimistöllä. Ihan mielelläni minä vielä pyrin ohjaamaan nuorisoa oikealle tielle näissä autojutuissa, sillä poikasilla on taipumus ostella aivan liian isoja ja kalliita saksalaisia autoja itselleen. Se vie talouden aivan kuralle.

Ei minun suurehko saksalainen autoni mikään Mersu ollut, mutta ohjekirjan mukaan sen kaupunkikulutus tosiaan oli 15 l/100 km. 80- ja 90-luvuilla minulla oli useita suuria saksalaisia autoja, ja kyllä ne kaikki veivät kaupunkiajossa reippaasti bensaa. 80-luvun puolessa välissä minulla oli saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vei kaupunkiajossa talvella bensaa peräti 18 l/100 km. Tätä taustaa vasten itselataavan hybridi-Toyotan pieni kaupunkikulutus tuntuu siltä, että taivaassahan tässä jo ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja?

" Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja? "

Ajan nykyisin aika vähän eli noin 11000 km vuodessa ja mietin paljon muutakin kuin autoni kulutusta. Olen aiemmin tottunut paljon kuluttaviin autoihin, joten hybridi-Toyotan taloudellisuus edelleen minua ihmetyttää. Bensa-asemalla minua ei kohta enää tunneta, koska vierailen siellä niin harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Ei kukaan 77v boomer tänne kirjoittele. Eikä hintanazi pappa ostaisi mitään 15l/100 vievää mersua. Jos taas ostaisi niin ei ikinä täällä postailesi. "

Ei minulla ole mitään syytä ikääni valehdella. Ei siitä korkeasta iästä mitään haittaa vielä ole, koska sormet pysyvät hyvin näppäimistöllä. Ihan mielelläni minä vielä pyrin ohjaamaan nuorisoa oikealle tielle näissä autojutuissa, sillä poikasilla on taipumus ostella aivan liian isoja ja kalliita saksalaisia autoja itselleen. Se vie talouden aivan kuralle.

Ei minun suurehko saksalainen autoni mikään Mersu ollut, mutta ohjekirjan mukaan sen kaupunkikulutus tosiaan oli 15 l/100 km. 80- ja 90-luvuilla minulla oli useita suuria saksalaisia autoja, ja kyllä ne kaikki veivät kaupunkiajossa reippaasti bensaa. 80-luvun puolessa välissä minulla oli saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vei kaupunkiajossa talvella bensaa peräti 18 l/100 km. Tätä taustaa vasten itselataavan hybridi-Toyotan pieni kaupunkikulutus tuntuu siltä, että taivaassahan tässä jo ollaan.

Hybridi-Tojotissa ym. japseissa vaan häiritsee karmea sisämelu! Ainakin näin 25v ikäisillä korvilla kun vielä kuulee kaiken liiankin hyvin. Kakofoniassa menee hermo ja Tojotan ohjaustuntumasta en pidä ollenkaan. Siksi ajankin sakemannilla. Omassani kaupunkikulutus 7 l/100 km, minkä kanssa voi elää. Maantiellä menee 4-5 l/100 km ja kulkee kuin juna raiteillaan.

Pahoin pelkään että sinun iässäsi kuulo on heikentynyt sen verran ettei melu enää häiritse. Onnea siitä, että se mahdollistaa tuollaisten huipputaloudellisten kinnerien ajamisen ilman tinnitusta.

• Anonyymi

Vanhemmiten viisastuu 45vuotiaana hankin ekan Toyotan ja nyt on parikymmentä auton suhteen huoletonta vuotta takana.Että pitikin parhaat vuodet mersujen ja volkkareiden kanssa painia.

• Anonyymi

juu häiritsee ,,60 senä kun on aloittanut autoilun 1973 mallin corollalla, ei enään yhtään toyotaa !
        vaikka kokeilin hybridi corollaa viikonlopun , automaatti oli jo parempi (kuin vaikka 2013 mallissa töissä välillä oon ajellut ) , mutta se että parkkipaikalla pääsee sähköllä ei paljon maailmaa ja lompsaa pelasta silti kulutti sen 6.7 litraa/100km
        no ajoin vaan 300 km viikonloppuna mutta pitäydyn dieselissä ja volkkarissa jotenkin aikuisempaa.....skoda on myös ikämiehelle sopiva mutta meillä insinöörit ajelee skodillaan joten pidetään vw tai volvo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Ajat 5000 km vuodessa ja mietit vain bensakuluja? "

Ajan nykyisin aika vähän eli noin 11000 km vuodessa ja mietin paljon muutakin kuin autoni kulutusta. Olen aiemmin tottunut paljon kuluttaviin autoihin, joten hybridi-Toyotan taloudellisuus edelleen minua ihmetyttää. Bensa-asemalla minua ei kohta enää tunneta, koska vierailen siellä niin harvoin.

Tojota huollossa oletkin sitten hyvin tunnettu Tojotallahan on kaikkein lyhin huoltoväli.

• Anonyymi

Toyotan mainostoimisto on aivan viime vuosina yrittänyt epätoivon vimmalla tehdä merkistä paremmin nuorempiin ihmisiin vetoavaa. Yrittänyt on mutta lopputulos on joittenkin tv-mainosten kohdalla suorastaan naurettava ja säälittävä.

• Anonyymi

Lyötyään aikansa päätä seinään heikompien automerkkien kanssa alkavat viisaimmat nuoretkin ymmärtää tosiasioita. He ostavat lopulta varmatoimisen Toyotan, koska jatkuva autokorjaamoilla ramppaaminen alkaa ottaa pannuun. Kyllä me vanhat Toyota-papparaiset tiedämme nämä autoasiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyötyään aikansa päätä seinään heikompien automerkkien kanssa alkavat viisaimmat nuoretkin ymmärtää tosiasioita. He ostavat lopulta varmatoimisen Toyotan, koska jatkuva autokorjaamoilla ramppaaminen alkaa ottaa pannuun. Kyllä me vanhat Toyota-papparaiset tiedämme nämä autoasiat.

Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty.

" Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty."

Minun edellisellä 91-mallisella 1.6 XLi Carinalla ajettiin jokapäiväistä ajoa peräti 28 vuotta, ja auto oli aina laakin peli. Akku vaihdettiin autoon kolme kertaa, ja jarrupalat etupyöriin kerran, mutta takana jarruhihnat olivat vielä alkuperäiset. Katsastettuna ja hyväkuntoisena annoin sen vaihdossa autokauppaan, kun ostin itselataavan hybridi-Toyotan.

Carinalla ajettiin aika vähän eli kokonaisajomäärä oli noin 250000 km. Minun mielestäni se oli tosi luotettava auto, ja ihan eri maailmasta kuin aiemmin käyttämäni saksalaiset vikapesät. Pysyn loppuelämäni Toyotassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Varmatoimista Toyotaa ei ole vielä tehty."

Minun edellisellä 91-mallisella 1.6 XLi Carinalla ajettiin jokapäiväistä ajoa peräti 28 vuotta, ja auto oli aina laakin peli. Akku vaihdettiin autoon kolme kertaa, ja jarrupalat etupyöriin kerran, mutta takana jarruhihnat olivat vielä alkuperäiset. Katsastettuna ja hyväkuntoisena annoin sen vaihdossa autokauppaan, kun ostin itselataavan hybridi-Toyotan.

Carinalla ajettiin aika vähän eli kokonaisajomäärä oli noin 250000 km. Minun mielestäni se oli tosi luotettava auto, ja ihan eri maailmasta kuin aiemmin käyttämäni saksalaiset vikapesät. Pysyn loppuelämäni Toyotassa.

Toyotan vikapesää en osta. Saksalaiset kestävät eikä tarvitse huoltaa ja korjata koko ajan. Toyota paalataan pienillä kilometreillä.

• Anonyymi

Ennemmin minä Suomeen ensirekisteröidyllä Tojotalla ajan, kuin Saksassa tai muussa maassa romuksi ajetulla bmw tai mersulla, joka on harsittu kokoon Balttiassa. Sitten se myydään Suomessa jollekkin tollolle, joka leuhkii sitten ajavansa hyvällä autolla.

• Anonyymi

Tuo oli hyvä ja niin totta. Saksanpaskaa baltiapaketissa!

• Anonyymi

Käytetty Toyota kannattaa ostaa merkkiliikkeen hyvistä valikoimista, niin silloin saa luotettavan auton. Eiväthän ne hyvät Toyotat ihan ilmaisia ole, mutta kerranhan se vain kirpaisee, kun laittaa autoasiat kerralla kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä ja niin totta. Saksanpaskaa baltiapaketissa!

Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytetty Toyota kannattaa ostaa merkkiliikkeen hyvistä valikoimista, niin silloin saa luotettavan auton. Eiväthän ne hyvät Toyotat ihan ilmaisia ole, mutta kerranhan se vain kirpaisee, kun laittaa autoasiat kerralla kuntoon.

Saako myös käytetyissä Tojoissa kaupan päällisiksi vaippoja Tojotan logolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohituskaistalla jäät jalkoihin kun "saksanpaska" painaa ohi molemmilta puolin! Mahtaa ottaa pannuun!

Ei ne siellä hinurin lavalla juurikaan ohittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota viihtyy eniten hinurin lavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista vaihtaa vaippas tai menee Tojottimen verhoilu tärviölle!

• Anonyymi

Myös monet nuoret naiset ajavat Toyotalla. Sen sijaan Skodat on sellaisia piilopunikkipappojen kulkineita.

• Anonyymi

Ei näy nuoria naisia Toyotan ratissa. Vain vanhoja pappoja jotka ajoivat ennen Ladoilla. Toyota on niin tuttu Ladan jälkeen. Ajo-ominaisuudet, ergonomia ja kaikki.

• Anonyymi

Nuorten naisten inhokki on Tojota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorten naisten inhokki on Tojota.

Tottakai, mutta vain linkki puuttuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, mutta vain linkki puuttuu?

Ei nuorten keskusteluita voi linkittää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miten noin kevyt himmellys edes kuuluu rengasmelun ja ylikierroksilla huutavan moottorin yli!? Vain black metal, thrash yms. raskaampi core kuuluu edes jotenkuten Tojon ajomelun kakofoniassa!

• Anonyymi

"Pysyn loppuelämäni Toyotassa."

Pysyt loppuelämäsi yhdessä merkissä olisi se mikä tahansa. Sun ajokortti otetaan sulta aikaisemmin pois kun auton kilometrit on täynnä tuollaisella pikkuajolla.

• Anonyymi

Tojotassa on muita autoja lyhyempi huoltoväli jo senkin vuoksi se sopii vain eläkeläisille jotka ajavat vain vähän.

• Anonyymi

Jos ajat Toyotalla luet todennäköisesti Valittuja Paloja.

• Anonyymi

Ja olet aika äveriäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet aika äveriäs.

Hihii! Halppis Toyotan ostaja äveriäs, hihii!

• Anonyymi

Onko teillä niin heikko itsetunto että pitää autokin valita sen mukaan mitäå MUUT ajattelee?

Minä ostan auton aina itselle enkä välitä siitä mitä muuta ajattelee. Elän omaa elämääni, en toisten. Suosittelen.

• Anonyymi

Niin minäkin. Siksi ajan Mersulla.

• Anonyymi

ei kyl huvita mitään pappa autoo ostaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maantiellä jonoa tekee aina mummu tai pappa Tojotallaan. Kyllä se on vahvasti vanhusten auto.

• Anonyymi

Säästyy niitä liikennemerkkien nopeusrajoituksia.

• Anonyymi

Toyota on kaikenikäisten auto, vieläpä halutuin.

• Anonyymi

Ei vaan Toyotaa halua kukaan alle 80-v.

• Anonyymi

Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja.

"Tuossa kun katselen taloyhtiön parkkipaikalla niin mummoilla yaris ja papoilla korolla, siis eläkeläisillä. Nuoremmilla ihan muita autoja."

Nuoruus ja hulluus - vanhuus ja viisaus!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Häiritsee, mutta yhtä paljon häiritsee Toyotan heikko laatu.

• Anonyymi

Ei se minua häiritse yhtään vaikka joudut kärsimään jakopäävikaisesta, öljyä hörppivästä ja vaihteita arpovasta volkkarista josta kuttaperkkakaasupoljin katkeaa viimeistään lyhyen takuuajan umpeuduttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minua häiritse yhtään vaikka joudut kärsimään jakopäävikaisesta, öljyä hörppivästä ja vaihteita arpovasta volkkarista josta kuttaperkkakaasupoljin katkeaa viimeistään lyhyen takuuajan umpeuduttua.

Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotan parhaaksi tutkittu luotettavuus on suuri nautinto. Tuskin se muuten olisi ylivoimaisesti ostetuim meillä ja maailmassa.

Jos huomioidaan autojen huoltovälit niin Tojotan luotettavuus on surkea. Kaikki autot olisivat täysin viattomia jos kävisivät yhtä usein huolloissa kuin Tojota mutta Tojota alkaisi paukahdella rikki oikein kunnolla jos sillä yrittäisi ajaa tuon nykyautoille tyypillisen 30 tkm huoltovälin. Tojota osaa kupata rahat aasiakkailta ja siksi fiksut ajeleekin ihan muilla merkeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on todettu lukuisissa tutkimuksissa heikkolaatuiseksi autoksi. Esim. ADAC:in suuressa tiellejättämistilastossa Corolla ja C-HR olivat selvästi huonommat. Toyota myös paalataan pienillä kilometreillä kurjan laatunsa vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VW AG on ostetuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VW AG on ostetuin.

vw ag bluumutiooni on hinatuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se nyt melko nolo kun vakuutusyhtiö suomessa meni tutkimuksensa julkaisemaan. Saksalainen ei sitä ikinä olisi uskaltanut tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos huomioidaan autojen huoltovälit niin Tojotan luotettavuus on surkea. Kaikki autot olisivat täysin viattomia jos kävisivät yhtä usein huolloissa kuin Tojota mutta Tojota alkaisi paukahdella rikki oikein kunnolla jos sillä yrittäisi ajaa tuon nykyautoille tyypillisen 30 tkm huoltovälin. Tojota osaa kupata rahat aasiakkailta ja siksi fiksut ajeleekin ihan muilla merkeillä.

Pikkuisen paistaa läpi kateuskin tästä viestistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Corolla ja C-HR ovat hinatuimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkuisen paistaa läpi kateuskin tästä viestistä.

ööh miksi kukaan olisi kateellinen siitä että joku toinen joutuu kantamaan rahaa enemmän ja useammin huoltoo. Tiedän paljon parempia paikkoja tuhlata rahaa tai viettää aikaa

• Anonyymi

Veteraankujettaja Kalle Rovanperäkin on osoitus Toyotan pappa imagosta

• Anonyymi

Tuolla ralliautolla ei ole tavallisten Tojotien kanssa muuta yhteistä kuin keulamerkki. Yksi nuori rallikuski ei paljon alenna käyttäjien keski-ikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla ralliautolla ei ole tavallisten Tojotien kanssa muuta yhteistä kuin keulamerkki. Yksi nuori rallikuski ei paljon alenna käyttäjien keski-ikää.

No nyt se taas myrkyn lykkäsi kun toyota varmisti jo merkkimestaruutensa rallissakin.
        VW aageestä ei nyt löydy vastusta vaikka kuinka helmitaulu sauhuaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt se taas myrkyn lykkäsi kun toyota varmisti jo merkkimestaruutensa rallissakin.
        VW aageestä ei nyt löydy vastusta vaikka kuinka helmitaulu sauhuaisi.

Rallissa on peräti kaksi tehdastallia, molemmat vielä itäautoja, hihii!

• Anonyymi

Tällainen vanhempi 80v mies ei muuten juuri autoa tarvitse,mutta kun pari kertaa viikossa pitää käydä naisissa ja morsian asuu töittensä takia 150 km päässä. No hypridi camry lukee mukavasti tietä ja puolessa matkassa kun ottaa viagran ,niin voi heti eteisessä ottaa ensimmäisen kierroksen.

• Anonyymi

Hieno kirjoitus. Tämä taas osoittaa sen, että vannoutuneet Tojota-hemmot taistelevat urhoollisesti loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno kirjoitus. Tämä taas osoittaa sen, että vannoutuneet Tojota-hemmot taistelevat urhoollisesti loppuun asti.

Lähinnä fantisoivat näillä palstoilla, yleisin fantasia tosin Tojotan laadukkuus ja kestävyys.

• Anonyymi

Ennen oli miehet rautaa ja laivat oli puuta hiio-hoi...Toyota se vaan on rautaa edelleenkin, mutta jos miehet ovat nykyisin puuta niin eihän sitä kestetä.

• Anonyymi

Toyota on semmoista ruostunutta rautaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota on semmoista ruostunutta rautaa.

Ei sekään vielä mitään, mutta jos mies on lahoa puuta niin sitten on huonosti asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      147
      6249
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      124
      1878
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1775
    4. 491
      1504
    5. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      120
      1283
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      105
      989
    7. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      62
      959
    8. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      14
      873
    9. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      69
      864
    10. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      224
      846
    Aihe