jo harjoittanut ammattiaan siellä talossa?
onko se transvestiiti
12
284
Vastaukset
- Anonyymi
Joutas jo sekin kerran istumaan sunnuntaina siinä sohvalla.
- Anonyymi
Ylimielinen tympeä sofia-poika. yök yök.
- Anonyymi
Ylimielinen sofia-poika vaan jaksaa vainota sitä heidiä. En käsitä !
- Anonyymi
Santeri joutaisi jo pois. Rasittava. Ja alapään jutut tosi härskejä vaikka minäkin olen kaikkea kuullut elän aikana. Noillahan on yleensä vääristynyt käsitys seksistä.
- Anonyymi
Jos on vääristynyt kuva seksistä ,niin myös pukeutumisesta Sofia pukeutuu kuin H...a .Kamalat halpiksen rytkyt paljastaa tuon miehen vartalon,ei kivan näköinen liian laiha.
- Anonyymi
Tuskin tollaseen latvapalon sammuttajaan kukaan koskee edes pitkällä kepilläkään.
- Anonyymi
Kyllä noista tekonaisista ei ole muuhun kuin meikkaamiseen, kaikki menee överiksi, kyllä ovat säälittäviä.
- Anonyymi
Miks noi tekonaiset ovat niin seksistisiä, muovitissit pitää aina olla ramilla....ampuvat todella yli joka asiassa?
- Anonyymi
Tämä miesnainen on sanonut olevansa seksityöläinen. BB: stä saa ilmaista mainosta. Asiakaita tulee riittämään tämän jälkeen Suomessakin ei tarvi lähtee Lontooseen kaupustelemaan. Onkohan verotusasiat kunnossa.
- Anonyymi
Äsken oli BB ohjelmassa vieraina kaksi homoa ja yksi lesbo, ja pari heteroa, juontaja kysyi kenen toivoisitte voittavan... eipä yllättänyt että vähemmistöt toivoivat voittajaksi tätä MiesNaista. LOL
- Anonyymi
Transvestiitti on väärä ilmaus. Sofia on transgender.
- Anonyymi
Näin se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j78942Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍82868Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835