Paltamon häirikkö

Anonyymi-ap

Miksi kaikki Paltamon häirikköä koskevat keskustelut poistetaan tältä sivustolta, vaikka niissä ei mainittaisikaan ketään nimeltä? Onko Paltamon häiriköstä keskusteleminen kiellettyä? Jos on, niin miksi?

23

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa, että miksi. Luulisin, että on sukulaisille suuri häpeä noin pienellä paikkakunnalla. Että ehkäpä se sieltä löytyy se syy.

      Toisaalta en ihmettele yhtään. Ihan vasta tämä häirikkö kävi taas varastamassa kylän kummastakin kaupasta alkoholia, kiipeili kauppojen ja huoltoaseman katoilla, virtsasi huoltoaseman oveen. Kaiken kuvasi taas nettiin muiden ihmeteltäväksi. Samalla esitteli taas tuttuun tapaansa myös intiimialueitaan.

      Ehkä se on äiti joka näitä keskusteluja vaatii poistettavaksi, mummo tuskin osaa nettiä käyttää. Jotenkin tuo hyysääminen ja asioiden piilottelu huvittaa, ihan kuin ongelmat poistuisivat lakaisemalla ne maton alle. Kuitenkaan ne videot ja niistä keskustelu ei lopu koskaan, eikä ne videot varsinkaan poistu ikinä netistä.

      On kyllä erikoinen tapaus tämä häirikkö ja jotenkin kumma, miten hänelle ei saada mitään apua. Ei alkoholiongelmaan, eikä tuohon erikoiseen käytökseen. Jo saadut tuomiotkin puhuu sen puolesta, että on vaaraksi ja häiriöksi myös muille, kuin itselleen.

      Vaikuttaa myös siltä, että äiti on jotenkin osallinen tuohon outoon käytökseen. Ei kai se ihan normaalia ole, että pakottaa aikuista poikaansa pysymään neljän seinän sisällä, kieltää opiskelemaan lähtemisen toiselle paikkakunnalle ja kieltää tapaamasta kavereita. Kyllä kai tuollaisen narsistisen alistamisen alla sekoaa kuka vaan. Kaikkinensa kyllä todella outoa porukkaa.

      • Anonyymi

        On AE ollut Kajaanissa koulussa. Muistaakseni lopetti koulussa käymisen kun luokkakaverit hoksasi langat ylilaudalla. Siitä starttasi sitten rappiotube ura kunnolla ja Kajaanin asunnosta tuli häätö.


    • Anonyymi

      Luulis että julkisuuden henkilöistä sais keskustella

    • Anonyymi

      Arttu on tolokun poeka

    • Anonyymi

      Oliko Kkona Korner älämölöä pitävä sankari taas asialla?

    • Anonyymi

      arthur on tolokun uncle

    • Anonyymi

      No onko nyt kkonaa?

    • Anonyymi

      Onko Paltamon häirikön nimi *rtt* **m*l* P*lk**n*n? Sama henkilö, josta oli artikkeli paikallislehdessä, että hänet oli tuomittu l*ps*n s*ks***l*s*st* h*v*ks*k**t*st*?

    • Anonyymi

      Mikä on tämä mystinen kieli johon kuuluu kkona, kkong yms. Huutoja? Paltamon alkuasukasheimojen kieli?

      • Anonyymi

        Lienee jotain autisteille ominaista ääntelehdintää, että pitää jatkuvasti toistella jotain merkityksettömiä tavuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee jotain autisteille ominaista ääntelehdintää, että pitää jatkuvasti toistella jotain merkityksettömiä tavuja.

        Johtunee lääkkeistä mitä on poitsulle syötetty?


    • Anonyymi

      Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin
      Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin
      Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö
      Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin
      Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin
      Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö

      Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy
      Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy
      Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion
      Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on

    • Anonyymi

      Lopeta se häiriköiminen nyt heti.

    • Anonyymi

      Miksi kirjotatte tänne? Pitäskö huolestuneilla kansalaisilla hankkia pojalle apua.

      • Anonyymi

        Kirjoittaminen hieman haparoivaa.


      • Anonyymi

        Paltamossa pitäs hankkia apua monellekkin "pojalle"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paltamossa pitäs hankkia apua monellekkin "pojalle"

        Totta


    • Anonyymi

      Tässä pättee sananlasku "suutarin lapsilla ei oo kenkiä". Eikös se äippä oo olevinnaan joku terapeutti.....

      • Anonyymi

        Mielenterveys hoitaja se muori. Erittäin ylpeä nokkapystyssä kävelee kaupassa. Jälkikasvu on kuin eläimet. Ja sen näkee näistä videoista. Millään teoilla ei ole mitään rajaa. Koulut ym ei kiinnosta. Kunnan elättinä asutaan ja humalassa juhlitaan.


    • Anonyymi

      Onko niitä skidejå enemmänkin.

    • Anonyymi

      Muorilla 2 täysin sekasi olevaa poekaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe