Miksi kaikki Paltamon häirikköä koskevat keskustelut poistetaan tältä sivustolta, vaikka niissä ei mainittaisikaan ketään nimeltä? Onko Paltamon häiriköstä keskusteleminen kiellettyä? Jos on, niin miksi?
Paltamon häirikkö
29
3799
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea sanoa, että miksi. Luulisin, että on sukulaisille suuri häpeä noin pienellä paikkakunnalla. Että ehkäpä se sieltä löytyy se syy.
Toisaalta en ihmettele yhtään. Ihan vasta tämä häirikkö kävi taas varastamassa kylän kummastakin kaupasta alkoholia, kiipeili kauppojen ja huoltoaseman katoilla, virtsasi huoltoaseman oveen. Kaiken kuvasi taas nettiin muiden ihmeteltäväksi. Samalla esitteli taas tuttuun tapaansa myös intiimialueitaan.
Ehkä se on äiti joka näitä keskusteluja vaatii poistettavaksi, mummo tuskin osaa nettiä käyttää. Jotenkin tuo hyysääminen ja asioiden piilottelu huvittaa, ihan kuin ongelmat poistuisivat lakaisemalla ne maton alle. Kuitenkaan ne videot ja niistä keskustelu ei lopu koskaan, eikä ne videot varsinkaan poistu ikinä netistä.
On kyllä erikoinen tapaus tämä häirikkö ja jotenkin kumma, miten hänelle ei saada mitään apua. Ei alkoholiongelmaan, eikä tuohon erikoiseen käytökseen. Jo saadut tuomiotkin puhuu sen puolesta, että on vaaraksi ja häiriöksi myös muille, kuin itselleen.
Vaikuttaa myös siltä, että äiti on jotenkin osallinen tuohon outoon käytökseen. Ei kai se ihan normaalia ole, että pakottaa aikuista poikaansa pysymään neljän seinän sisällä, kieltää opiskelemaan lähtemisen toiselle paikkakunnalle ja kieltää tapaamasta kavereita. Kyllä kai tuollaisen narsistisen alistamisen alla sekoaa kuka vaan. Kaikkinensa kyllä todella outoa porukkaa.- Anonyymi
On AE ollut Kajaanissa koulussa. Muistaakseni lopetti koulussa käymisen kun luokkakaverit hoksasi langat ylilaudalla. Siitä starttasi sitten rappiotube ura kunnolla ja Kajaanin asunnosta tuli häätö.
- Anonyymi
Luulis että julkisuuden henkilöistä sais keskustella
- Anonyymi
Arttu on tolokun poeka
- Anonyymi
Oliko Kkona Korner älämölöä pitävä sankari taas asialla?
- Anonyymi
arthur on tolokun uncle
- Anonyymi
No onko nyt kkonaa?
- Anonyymi
Onko Paltamon häirikön nimi *rtt* **m*l* P*lk**n*n? Sama henkilö, josta oli artikkeli paikallislehdessä, että hänet oli tuomittu l*ps*n s*ks***l*s*st* h*v*ks*k**t*st*?
- Anonyymi
Mikä on tämä mystinen kieli johon kuuluu kkona, kkong yms. Huutoja? Paltamon alkuasukasheimojen kieli?
- Anonyymi
Lienee jotain autisteille ominaista ääntelehdintää, että pitää jatkuvasti toistella jotain merkityksettömiä tavuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee jotain autisteille ominaista ääntelehdintää, että pitää jatkuvasti toistella jotain merkityksettömiä tavuja.
Johtunee lääkkeistä mitä on poitsulle syötetty?
- Anonyymi
Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin
Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin
Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö
Mä aina öykkäsin ja möykkäsin ja naiset säikytin
Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytin
Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö
Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy
Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy
Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion
Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on - Anonyymi
Lopeta se häiriköiminen nyt heti.
- Anonyymi
Miksi kirjotatte tänne? Pitäskö huolestuneilla kansalaisilla hankkia pojalle apua.
- Anonyymi
Kirjoittaminen hieman haparoivaa.
- Anonyymi
Paltamossa pitäs hankkia apua monellekkin "pojalle"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paltamossa pitäs hankkia apua monellekkin "pojalle"
Totta
- Anonyymi
Tässä pättee sananlasku "suutarin lapsilla ei oo kenkiä". Eikös se äippä oo olevinnaan joku terapeutti.....
- Anonyymi
Mielenterveys hoitaja se muori. Erittäin ylpeä nokkapystyssä kävelee kaupassa. Jälkikasvu on kuin eläimet. Ja sen näkee näistä videoista. Millään teoilla ei ole mitään rajaa. Koulut ym ei kiinnosta. Kunnan elättinä asutaan ja humalassa juhlitaan.
- Anonyymi
Onko niitä skidejå enemmänkin.
- Anonyymi
Muorilla 2 täysin sekasi olevaa poekaa.
- Anonyymi
Se on sitä "Paltamon unelmaa".
- Anonyymi
Ennen oli suo, kuokka ja Jussi. Nykypäivänä on rivari, kastelukannu ja Tolokun poeka.
- Anonyymi
Varokaa torissa!! Paikallisella rovolla myynissä varastettua tavaraa, kameraa, läppäreitä,elektroniikkaa!!! Kusettaq minkä kerkiäää!!
- Anonyymi
Tätä voisi kuhtua jo paikalliseksi häiriköksi!!! "Hienostuneempi" vaan tämä filmitähti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä voisi kuhtua jo paikalliseksi häiriköksi!!! "Hienostuneempi" vaan tämä filmitähti!!!
ae.oks tää se herra x
- Anonyymi
Anna sen päästellä enimmät höyryt🏃🏃🏃🏃
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753