Sanoma suostuu soittamaan Roope Salmisen musiikkia.
"Seksuaalirikoksesta tuomittu Roope Salminen kommentoi Instagramissa seksuaalirikoslakien uudistusta."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8715d24b-25f2-4a09-9248-b12b0b23438d
Nostan tämän vain esille osoittaakseni, kuinka eriarvoinen maailma on. Toinen saa saman teon tuomiosta toisen mahdolliauuden, joku toinen jää ikuiseksi hylkiöksi.
Suomipo soittaa Roope Salmista
8
242
Vastaukset
- AnonyymiMnönjönjöö sanon minä. Eikö tuo ole sakkonsa maksanut. Miettisit sinäkin välillä muita juttuja. - AnonyymiKerropa miksi sitten Nikke Ankara ei enää soi Sanoman kanavilla? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerropa miksi sitten Nikke Ankara ei enää soi Sanoman kanavilla? Tai Jari Sillanpää. 

- Anonyymiluotto roope salmisiin on sanomattakin 0. mutta jos oot puuttees nii siitä vaa salmistelee. 
 t. alfa
- AnonyymiEihän sitä edes kukaan halua kuunnella. 
- AnonyymiEipä kiinnosta Salmisen tuomiot. Hyvä jos pärjää. Kai siitäkin voi olla kateellinen. Vissiin vain semmoinen, joka on itse syyllistynyt samaan ja saanut näpeilleen käräjillä 
- AnonyymiEi tule kyllä heti mieleen olla kateellinen Salmiselle tai Sillanpäälle. 
- AnonyymiOn kyllä limaskon oloinen tämä raiskaaja. Sellainen muikea ilme kasvoilla että varmasti suunnitteilla uusi väkisinpenetrointi. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset465005
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181811
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021478
- 1521331