putkiliikeniemelä

Anonyymi-ap

Kysyin minulle tulevaa palautusta tekstiviestillä niin minua haukutaan idiootiksi.
Sanon että aikamoinen idiootti on kun asiakasta haukkuu.
Taitaa pojilla olla liikaa töitä.

43

2581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos viestistä. Minulla on kanssa ollut huonoja kokemuksia.

    • Anonyymi

      Meinasin ostaa putkia sieltä. Olisi maksanat satasen. Sain samat putket 40 rautakaupasta.

      • Anonyymi

        seniilillä raakilla ei 40 ole rahaa.


      • Anonyymi

        Isukin jalanjäljillä kulkevat pojat. "vittuilaan" ku ostaakin muualta. Ja ei tulla asentaan ku toisaalta on samat osat. Mutta onhan näitä osaajia pilvin pimein. Hanakat hoitaa hyvin. "ammatilaisia kaikki" Eikä perintö prinssejä. Kannattaa valvoa työn jälkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isukin jalanjäljillä kulkevat pojat. "vittuilaan" ku ostaakin muualta. Ja ei tulla asentaan ku toisaalta on samat osat. Mutta onhan näitä osaajia pilvin pimein. Hanakat hoitaa hyvin. "ammatilaisia kaikki" Eikä perintö prinssejä. Kannattaa valvoa työn jälkiä.

        Hanakat mitään hoida. Paskempaa saa hakea.


    • Anonyymi

      Gyrvänsyyliäkin löytyy yrittäjistä.

    • Anonyymi

      Ja tätä kauttahan se palaute varmaan perille meneekin?!

      • Anonyymi

        No aivan varmasti menee ja parhaiten.👍


    • Anonyymi

      Olen saanut Niemelältä hyvää palvelua.

      • Anonyymi

        Ja mitähän se mainitsemasi palvelu on?


    • Anonyymi

      Turhaa jämsäläistä mustamaalaamista. Kateutta.
      Aina Hyvää palvelua... 👍

    • Anonyymi

      Hyvin ovat ainakin konilannotko 8;n putkiremontin hoitaneet tähän asti.
      Hyvä informointi tulevasta työstä ja aikataulusta ja asialliset työmiehet

      • Anonyymi

        Jaa on vai hyvin tiedotettu?


      • Anonyymi

        Pitää vaan osata itse kysyä omaa asuntoa koskien. Aina olen vastauksen saanut.


    • Anonyymi

      Monelta jämsäläiseltä yrittäjältä ja kivijalkakaupasta saa oudon huonoa palvelua! Ei ole ihme että Jyväskylän kauppoihin on niin kova trafiikki!

      • Anonyymi

        Perus jämsäläinen yrittäjä on vittuilija ja seläntakana paskaa puhuva. Tähän lisäksi korkeat hinnat niin ei tarvi ihmetellä miks haetaan muualta.


    • Anonyymi

      Edellinen aloittajan lyttäämä jämsäläinenen firma taisi toimia ilmapumppualalla.

    • Anonyymi

      Tarkkuutta kehiin! Nyt pitäisi ryhdistäytyä ja kaivaa vielä esille kaikki ne Jämsäläiset firmat, jotka ovat epähuomiossa jääneet haukkumatta. Tosin niitä ei taida enää kovin monta olla jäljellä!
      On tämä Jämsä vaan niin mukava ja yritys-ystävällinen paikkakunta, että kiva täällä on yrittää saada voita leipänsä, sekä muittenkin leivän päälle! Suorastaan "elämäsi tarina"!

      • Anonyymi

        Toi oli hyvä...
        Lisää paskaa.


      • Anonyymi

        Höh, en kehtaa omaani haukkua.


    • Anonyymi

      Vittuilee asiakkaille aika avoimesti. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Kumpi heistä muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi heistä muka?

        Siis näistä kahdesta jotka siellä työtänsä tekevät.


    • Anonyymi

      Jämsässä ei nykyään kunnon putkimiestä/myyntiä ole.

    • Anonyymi

      Ei siitä työnjohtasta tiiä, oko hyvä vai huono päivä.? Ilme on aina kun, joku olis sen muroihin kussu,

      • Anonyymi

        Pitkä on projekti. Joudutte vielä huhtikuulle, jopa huhtikuun loppuun mahdollisesti, joten kannattaa itse vaan asennoitua. Vaikka putkiremontti monen hermoja koetteleekin. Varmaan isoin remonttikohde joka paikassa vanhoissa taloissa.


    • Anonyymi

      hyvä asiakaspalvelu on tänä aikana todella harvinaista, kokemusta on tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Vaikka km-korvaukset rokottaakin saunabudjettia niin päädyin näiden paikallisten putkireiskojen asenteen takia jyväskyläläiseen yrittäjään. Jälleen kerran!

      • Anonyymi

        Näinpä asia on, valitettavasti.


    • Anonyymi

      otin ja soitin erääseen lvi-liikkeen palvelunumeroon sillä seurauksella että jouduin sulkemaan luurin kun oli pelkona että sieltä tullaan pian lankaa pitkin palvelemaan asiakasta!
      en soita toista kertaa enkä osta mitään.

    • Anonyymi

      Vittuilu opetetaan jo vauvana.

      • Anonyymi

        Vittuilua ei opetella. Se tulee suoraan sydämestä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin erikoiselta. Palautetta kannattaa antaa suoraan yritykselle. Itse olen useamman remontin yhteydessä tehnyt yhteistyötä ko firman kanssa ja kiinnittänyt huomioni työntekijöiden hyvään käytökseen, oli sitten vastassa minkäikäiset asiakkaat tahansa. Kunnioittavaa ja kohteliasta, aikatauluista myös hyvin infottu! Toki palvelu maksaa, mutta missäpä ei maksaisi ammattilaisten työ.

    • Anonyymi

      No oletko idiootti. Se on kyllä kumma että jotkut henkilöt saavat paskaa palvelua jämsässä joka paikassa.

    • Anonyymi

      Firman ympäristö yms on hyvin hoidettu, Myös työt hoituvat. Asiakkaisiin suhtautumisessa voi olla hiottavaa.

    • Anonyymi

      Ei kannata näitä paikallisia itsestään liikoja luulevia käyttää!

    • Anonyymi

      Vanhempi osaa vittuilla kun vanhempi, nuorempi ei muuten ymmärrä putkityöstä mitään.

      • Anonyymi

        Nuorempi on harjoittelija ja hyvässä opissa. Annetaan hänelle aikaa opetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempi on harjoittelija ja hyvässä opissa. Annetaan hänelle aikaa opetella.

        Juu annetaan, kyllä siitä vielä hyvä veronmaksaja valtiolle tulee.


    • Anonyymi

      Helevetillinen ralli päälle vaan, kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Minulla sorvasivat reiän pyöreäksi ja en valita!

    • Anonyymi

      Mikähän firma seuraavaksi grillataan? Kyllä täytyy olla aika onneton yksilö, joka näitä haukkumisviestejä kirjoittelee. Tsemppiä putkiliikkeeseen.

    • Anonyymi

      Jaksamista ja vakaita oloja yrittäjille, toivoo Itsekin yrittäjä, nyt jo eläkkeellä
      Kyllä hyvin tiedän yrittäjän mäet ja mutkat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe