Haen imutelu kaveria satakunnasta đđ€€[email protected]
SuuseksiÀ!!
15
2122
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi saatana
MistÀspÀin? MÀ Meri-Porista
- Anonyymi
Hevon persreijÀssÀ trollataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijÀssÀ trollataan
SÀÀ pÀÀ mikÀ hinuri.Painu Niuvanniemeen imee muita hulluja.
- Anonyymi
Suu napsaa. Voitko antaa suomalaisen osoitteen?
- Anonyymi
ĂlĂ€ viitti et sĂ€ raaski kumminkaan luopua siitĂ€.Kunhan hinuri lupaat vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ĂlĂ€ viitti et sĂ€ raaski kumminkaan luopua siitĂ€.Kunhan hinuri lupaat vaan.
Kaappihomo runkkari kilahti buaahaa
- Anonyymi
58 bi mies vois imee sua.
- Anonyymi
Ime lehmÀn utareita rööri roope
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ime lehmÀn utareita rööri roope
Ai sÀÀ oot rööri roope ja tykkÀÀt lehmistÀ.Aika homoo.
- Anonyymi
Laita s-postia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita s-postia
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Hyi saatana mee vittu hoitoon ja ota 1000 mg leponexia pÀivÀssÀ. Auttaa tohon sairauteen.
- Anonyymi
Oho itse bentsoholisti neuvoo
Ketjusta on poistettu 30 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, ettÀ en ikÀvöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveÀ ikÀvÀ jotenkin. TiedÀtköhÀn sinÀ edes, kuinka peruuttamattomasti minÀ olen sinuun r345568Outoa ettÀ Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitÀ johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912557JOKO OLETTE KUULLET, MITà KIURUVEDELLà ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitÀ KiuruvedellÀ on sattunut, voi hyvÀnen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51415Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenÀÀn siedettÀvÀltÀ
Se kertoo hyvĂ€stĂ€ yhteensopivuudesta. SelvĂ€! Olet mies minun. đ«”đ„ł271399En tiedĂ€ miksi kerroin sinusta tÀÀllĂ€
Siksi kai, kun meidÀn juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielÀ puhua siitÀ kenellekÀÀn.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tÀssÀkin. Lue lisÀÀ: http7974Ei ois kyllÀ kivaa
Jos miestÀ ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missÀ tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887- 62882
Nainen, tunnetko saman kuin minÀ
SyvÀn yhteyden vÀlillÀmme, silloin kun se tunne tulee. NiinÀ hetkinÀ minulla on niin jÀrjettömÀn suuri ikÀvÀ sinua. IkÀv43863HS - YllÀtyskÀÀnne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitÀÀ onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennÀköisesti keskeyttÀmÀÀn syyttÀjÀn pÀÀtöksellÀ mikÀli nÀyttöÀ tahallisuudesta ei194807