Haen imutelu kaveria satakunnasta 😛🤤[email protected]
Suuseksiä!!
15
2164
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi saatana
Mistäspäin? Mä Meri-Porista
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä trollataan
Sää pää mikä hinuri.Painu Niuvanniemeen imee muita hulluja.
- Anonyymi
Suu napsaa. Voitko antaa suomalaisen osoitteen?
- Anonyymi
Älä viitti et sä raaski kumminkaan luopua siitä.Kunhan hinuri lupaat vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti et sä raaski kumminkaan luopua siitä.Kunhan hinuri lupaat vaan.
Kaappihomo runkkari kilahti buaahaa
- Anonyymi
58 bi mies vois imee sua.
- Anonyymi
Ime lehmän utareita rööri roope
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ime lehmän utareita rööri roope
Ai sää oot rööri roope ja tykkäät lehmistä.Aika homoo.
- Anonyymi
Laita s-postia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita s-postia
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Hyi saatana mee vittu hoitoon ja ota 1000 mg leponexia päivässä. Auttaa tohon sairauteen.
- Anonyymi
Oho itse bentsoholisti neuvoo
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648