Raksa-Ranen parhaat

Anonyymi-ap

Peräkammarinpojan huurteiset sanonnat kootusti

120

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kerta kiellon päälle" kun yritti hevosta lypsää

    • Anonyymi

      Rane vanha pakoputken rassaaja. Laitahan tarinaa haastoon!

    • Anonyymi

      Légion étrangère

      Terveisin Raksa-Rane
      Mercedesmies ja rakentaja

      • Anonyymi

        Jos tekin olisitte maailmaa kiertäneitä, niin tarinointinne olisi sivistynyttä ja siinä olisi sisältöä ja syvyyttä. Kun on katsellut elämää legioonalaisena, kasannut Saabbeja Trolhättanissa, ollut isoilla rakennustyömailla helsingissä, niin ymmärtää jo elämästä jotakin.
        Sitten kun on rakentanut itse kesämökin ja käy merellä kalassa ja osaa rakentaa siitäkin herkullisen aterian, niin alkaa olla miehen kirjoissa ja tietää rankinsa.

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tekin olisitte maailmaa kiertäneitä, niin tarinointinne olisi sivistynyttä ja siinä olisi sisältöä ja syvyyttä. Kun on katsellut elämää legioonalaisena, kasannut Saabbeja Trolhättanissa, ollut isoilla rakennustyömailla helsingissä, niin ymmärtää jo elämästä jotakin.
        Sitten kun on rakentanut itse kesämökin ja käy merellä kalassa ja osaa rakentaa siitäkin herkullisen aterian, niin alkaa olla miehen kirjoissa ja tietää rankinsa.

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

        Minkälainen ateria syntyy kesämökistä ja kalasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ateria syntyy kesämökistä ja kalasta?

        Rakenna kesämökki ja opettele kalastamaan, niin kerron lisää aiheesta. Hehheee ..

        Terveisin Raksa - Rane
        Mercedesmies ja rakentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tekin olisitte maailmaa kiertäneitä, niin tarinointinne olisi sivistynyttä ja siinä olisi sisältöä ja syvyyttä. Kun on katsellut elämää legioonalaisena, kasannut Saabbeja Trolhättanissa, ollut isoilla rakennustyömailla helsingissä, niin ymmärtää jo elämästä jotakin.
        Sitten kun on rakentanut itse kesämökin ja käy merellä kalassa ja osaa rakentaa siitäkin herkullisen aterian, niin alkaa olla miehen kirjoissa ja tietää rankinsa.

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

        Rane lisäilee fantasioitaan pikkuhiljaa omassa mielikuvitus maailmassaan. Jokohan tulevalla viikolla kuulemme hänen poikaystävästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ateria syntyy kesämökistä ja kalasta?

        Mulle myös resepti tästä


    • Anonyymi

      Hienoa kirjoitusta mielikuvitusmaailmasta. Satutunteja pitämään olan kirjastoon.

    • Anonyymi

      Miksi notkut täällä suoli 24 nelosessa . Minulle tulee mieleen sinun jutuistasi sukkahousuissa viihtyvässä Tokmannin tarjouskaljaa juovasta keskivartalolihavasta eläköityneestä tyypistä.

      • Anonyymi

        Sain 14.10.2022 kommentin:
        "Jatkoitko elämääsi haistellen erilaisia liimoja vai mikä on salaisuutesi? Eri sekavaa tekstiä, tulee ihan Raksa-Ranen sekavat tarinat mieleen."

        ja Raksa-Rane juo mielestäsi Tokmannin tarjouskaljaa :D

        Jutellaanhan sitten kun sinäkin näytät täällä aina notkuvan. Mikähän viestissäni oli mielestäsi niin äärimmäisen sekavaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain 14.10.2022 kommentin:
        "Jatkoitko elämääsi haistellen erilaisia liimoja vai mikä on salaisuutesi? Eri sekavaa tekstiä, tulee ihan Raksa-Ranen sekavat tarinat mieleen."

        ja Raksa-Rane juo mielestäsi Tokmannin tarjouskaljaa :D

        Jutellaanhan sitten kun sinäkin näytät täällä aina notkuvan. Mikähän viestissäni oli mielestäsi niin äärimmäisen sekavaa??

        Mikä viesteissäsi ei ole sekavaa on vaikeampi kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viesteissäsi ei ole sekavaa on vaikeampi kysymys.

        "Salaisuus" ja "sekavaa"? Miksi et vain hyväksi sitä mitä siinä on? Ei siinä ole mitään sekavaa eikä salaisuutta. Tekeekö sinulla mielikuvitus nyt hiukan tepposia? Totuuden hyväksyminen voi tuottaa sinulle vaikeuksia ja nämä ihan muut ihmiset haluaisivat kai pitää asiat salassa. Minä kohtaan joka kerta ihmisiä, jotka kuvittelevat omiaan ja kohtelevat minua sen mukaan. Se ei ole minun vikani, jos he eivät kykene ymmärtämään minua. Se ei ole "salaisuus". Se on perusominaisuus ventoviereissa ihmisissä. Heitä nyt ei vain tunneta, kun ei mitään heistä tiedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Salaisuus" ja "sekavaa"? Miksi et vain hyväksi sitä mitä siinä on? Ei siinä ole mitään sekavaa eikä salaisuutta. Tekeekö sinulla mielikuvitus nyt hiukan tepposia? Totuuden hyväksyminen voi tuottaa sinulle vaikeuksia ja nämä ihan muut ihmiset haluaisivat kai pitää asiat salassa. Minä kohtaan joka kerta ihmisiä, jotka kuvittelevat omiaan ja kohtelevat minua sen mukaan. Se ei ole minun vikani, jos he eivät kykene ymmärtämään minua. Se ei ole "salaisuus". Se on perusominaisuus ventoviereissa ihmisissä. Heitä nyt ei vain tunneta, kun ei mitään heistä tiedetä.

        Olkoot tyhmyytesi erikoisuus. Saat olla ylpeä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viesteissäsi ei ole sekavaa on vaikeampi kysymys.

        Kysyin "Mikähän viestissäni oli mielestäsi niin äärimmäisen sekavaa??". Annoit vain ymmärtää ettei jutuissani olisi mitään mikä ei olisi sekavaa? Sitäkö tarkoitit? Kysyn nyt vielä että mikä asia jutussani oli mielestäsi sekavaa, niin voisin vaikka avartaa sitä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin "Mikähän viestissäni oli mielestäsi niin äärimmäisen sekavaa??". Annoit vain ymmärtää ettei jutuissani olisi mitään mikä ei olisi sekavaa? Sitäkö tarkoitit? Kysyn nyt vielä että mikä asia jutussani oli mielestäsi sekavaa, niin voisin vaikka avartaa sitä sinulle.

        Sekavaa mikä on sekavaa? Lopeta se päihteiden käyttö. Joutilaana voisit vaikka keskittyä siihen makkaran keittämiseen, mikäli se edes onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin "Mikähän viestissäni oli mielestäsi niin äärimmäisen sekavaa??". Annoit vain ymmärtää ettei jutuissani olisi mitään mikä ei olisi sekavaa? Sitäkö tarkoitit? Kysyn nyt vielä että mikä asia jutussani oli mielestäsi sekavaa, niin voisin vaikka avartaa sitä sinulle.

        Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa

        Kenestä puhut? Onko sinulla paha olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä puhut? Onko sinulla paha olla?

        Miten niin paha olla? Taidat olla homoseksuaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa mikä on sekavaa? Lopeta se päihteiden käyttö. Joutilaana voisit vaikka keskittyä siihen makkaran keittämiseen, mikäli se edes onnistuu.

        Sama kaupan horoko se täälläkin minulle kiukutteli ja laittoi? "Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kaupan horoko se täälläkin minulle kiukutteli ja laittoi? "Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa".

        Mutsis kiukutteli kun sua teki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutsis kiukutteli kun sua teki

        Täällä kirjoitellaan kuin teinit, mutta huonoiten ainakin kaupassa käyttäytyy ne aikuiset. Se kertoo paljon ettei näistä kirjoituksista tiedä onko takana random alaikäiset (joille se on ymmärrettävää) vai kaupantyöntekijät, joilla ei noi taidot koskaan kehittyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan kuin teinit, mutta huonoiten ainakin kaupassa käyttäytyy ne aikuiset. Se kertoo paljon ettei näistä kirjoituksista tiedä onko takana random alaikäiset (joille se on ymmärrettävää) vai kaupantyöntekijät, joilla ei noi taidot koskaan kehittyneet.

        Mikäs kakara se sinä olet? Jostain kaupan kassaneidistä valitat. Vtun idiootti


      • Anonyymi

        Tunge se postipaketti perseesees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunge se postipaketti perseesees

        En. Enkä edes voisi koska en saanut sitä pakettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Enkä edes voisi koska en saanut sitä pakettia.

        Aivan sama. Pidä pääs kiinni joutilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama. Pidä pääs kiinni joutilas.

        MITÄ niin aivan kamalaa minä muka sanoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ niin aivan kamalaa minä muka sanoin?

        Ei siinä mitään kamalaa ollut. En vain osaa keskustella kehitysvammaisten kanssa hermostumatta. Syy on kokonaan minun. Pahoittelut asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään kamalaa ollut. En vain osaa keskustella kehitysvammaisten kanssa hermostumatta. Syy on kokonaan minun. Pahoittelut asiasta

        Minä en ole kehitysvammainen, mutta jos sulla on tuollainen häiriö, niin ei pitäisi sitten olla kaupanalalla palvelemassa asiakkaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kakara se sinä olet? Jostain kaupan kassaneidistä valitat. Vtun idiootti

        Tämä sanavalinta jäi vaivaamaan minua ihan. En nimittäin muista valittaneeni kuin ainoastaan yhdestä kassaNEIDISTÄ. Rouvista olen valittanut ja random horoista, jotka joutilaina hengailee kaupan käytävillä ja hyökkäilee aina päälleni. Ne ahdistelijat eivät ole olleet KASSALLA.

        Minulle jäikin aina olo että tässä aika tasan vuosi sitten sattuneessa tapauksessa OLI jotain jännää! Menikö nyt noin-noin hermo?

        Pätkä vasta 18.03.2022 antamastani palautteesta K-Supermarketille:

        "- 06.11.2021 kello 17:58 kävin kaupassanne ja silloin kassoilla oli nämä kaksi nuorta, jotka myöhemmin eivät antaneet minulle postipakettejani. Nainen ei antanut sitä 15.11. (kuin vasta tutkittuaan asiaan järjettömän kauan) ja nuorimies ei antanut pakettia 07.03. (kuin vasta kun olin raivonnut hänelle aikani). Jo tällöin 06.11. minulle jäi ahdistava olo että nämä nuoret mulkoilivat minua omituisesti.
        - 15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa. Teidän postipisteen toiminnasta samalla kerralla voisin kirjoittaa enemmänkin, koska työntekijänne selkeästi rikkoi lakia. Nuori nainen ensin flirttaili räikeästi edelliselle miesasiakkaalle, jonka siis toivon olevan hänen miesystävänsä tai jotain. Minä silti sain kylmää kyytiä. Nainen oli jo ottamassa pakettini hyllystä, mutta VÄLITTÖMÄSTI huomattuaan että paketin kyljessä luki Luonnonsuojeluliitto, hän LAITTOI PAKETIN TAKAISIN hyllyyn ja jatkoi sen "oikean" paketin etsimistä. Pakettini otettuaankin hän jäi vielä kohtuuttoman pitkäksi aikaa tietokoneelle vertailemaan tietoja. Pöyristyttävää!! Jos täällä näin ulkokuoren mukaan arvioidaan ihmisiä, niin tämä naikkonen oli siis selkeästi kuppainen huora, jolla ei ole muuta kuin spermaa aivoissa. Hänellä tuskin on mitään tätä kuvausta vastaan?? En muista seisoskeliko vartijaa vieressäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sanavalinta jäi vaivaamaan minua ihan. En nimittäin muista valittaneeni kuin ainoastaan yhdestä kassaNEIDISTÄ. Rouvista olen valittanut ja random horoista, jotka joutilaina hengailee kaupan käytävillä ja hyökkäilee aina päälleni. Ne ahdistelijat eivät ole olleet KASSALLA.

        Minulle jäikin aina olo että tässä aika tasan vuosi sitten sattuneessa tapauksessa OLI jotain jännää! Menikö nyt noin-noin hermo?

        Pätkä vasta 18.03.2022 antamastani palautteesta K-Supermarketille:

        "- 06.11.2021 kello 17:58 kävin kaupassanne ja silloin kassoilla oli nämä kaksi nuorta, jotka myöhemmin eivät antaneet minulle postipakettejani. Nainen ei antanut sitä 15.11. (kuin vasta tutkittuaan asiaan järjettömän kauan) ja nuorimies ei antanut pakettia 07.03. (kuin vasta kun olin raivonnut hänelle aikani). Jo tällöin 06.11. minulle jäi ahdistava olo että nämä nuoret mulkoilivat minua omituisesti.
        - 15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa. Teidän postipisteen toiminnasta samalla kerralla voisin kirjoittaa enemmänkin, koska työntekijänne selkeästi rikkoi lakia. Nuori nainen ensin flirttaili räikeästi edelliselle miesasiakkaalle, jonka siis toivon olevan hänen miesystävänsä tai jotain. Minä silti sain kylmää kyytiä. Nainen oli jo ottamassa pakettini hyllystä, mutta VÄLITTÖMÄSTI huomattuaan että paketin kyljessä luki Luonnonsuojeluliitto, hän LAITTOI PAKETIN TAKAISIN hyllyyn ja jatkoi sen "oikean" paketin etsimistä. Pakettini otettuaankin hän jäi vielä kohtuuttoman pitkäksi aikaa tietokoneelle vertailemaan tietoja. Pöyristyttävää!! Jos täällä näin ulkokuoren mukaan arvioidaan ihmisiä, niin tämä naikkonen oli siis selkeästi kuppainen huora, jolla ei ole muuta kuin spermaa aivoissa. Hänellä tuskin on mitään tätä kuvausta vastaan?? En muista seisoskeliko vartijaa vieressäni."

        "Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa".
        "Aivan sama. Pidä pääs kiinni joutilas." jne.

        Minua vainottiin ja ahdisteltiin jo KAUAN ennen kuin tein ensimmäisen valitukseni tämän vuoden helmikuussa. On uskomatonta että täällä minulle kiukutellaan siitä. Eikö koskaan käynyt mielessänne että ETTE VAIN VAINOAISI ASIAKKAITA? Eikö tämä aina olisi ollut se paljon-paljon helpompi ratkaisu? On uskomatonta että minua vain uhkaillaan ja aina vain huonommin kohdellaan. Miksi minä olisin hiljaa siitä että Te vainoatte minua? Miksi sinun täytyy täällä aukoa päätä aina viesteihini? Mikä Teitä riivaa???

        Minunko muka pitää käyttäytyä? Mitä minä tuossa postipisteelläkään muka tein 15.11.2021. Nätisti odotin sanomatta sanaakaan vain purin hammasta. Valitusta en tehnyt ja paskaa tuli ja tuli silti lisää niskaani. Minun käyttäytymiselläni ei siis ollut minkäänlaista vaikutusta. Minkä ihmeen takia minä nyt olisin hiljaa? En koskaan tehnyt mitään alunperinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kehitysvammainen, mutta jos sulla on tuollainen häiriö, niin ei pitäisi sitten olla kaupanalalla palvelemassa asiakkaita!

        Kyllä sulta vammaa löytyy valitettavasti. Pahoittelut hermostumisesta ja koettakaa jaksaa ongelmanne kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulta vammaa löytyy valitettavasti. Pahoittelut hermostumisesta ja koettakaa jaksaa ongelmanne kanssa.

        Te olette ongelmani enkä jaksa Teitä :/
        Kyllä Teidän täytyy nyt vain lopettaa tai parempi olisi jos häipyisitte kaupanalalta.
        Pahoittelut ei enää auta. Niiden aina meni jo aikoja sitten.


      • Anonyymi

        Te olette hirveitä ihmisiä! Toivottavasti Teillä ei ole lapsia!! Hyi vittu Te olette kamalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa".
        "Aivan sama. Pidä pääs kiinni joutilas." jne.

        Minua vainottiin ja ahdisteltiin jo KAUAN ennen kuin tein ensimmäisen valitukseni tämän vuoden helmikuussa. On uskomatonta että täällä minulle kiukutellaan siitä. Eikö koskaan käynyt mielessänne että ETTE VAIN VAINOAISI ASIAKKAITA? Eikö tämä aina olisi ollut se paljon-paljon helpompi ratkaisu? On uskomatonta että minua vain uhkaillaan ja aina vain huonommin kohdellaan. Miksi minä olisin hiljaa siitä että Te vainoatte minua? Miksi sinun täytyy täällä aukoa päätä aina viesteihini? Mikä Teitä riivaa???

        Minunko muka pitää käyttäytyä? Mitä minä tuossa postipisteelläkään muka tein 15.11.2021. Nätisti odotin sanomatta sanaakaan vain purin hammasta. Valitusta en tehnyt ja paskaa tuli ja tuli silti lisää niskaani. Minun käyttäytymiselläni ei siis ollut minkäänlaista vaikutusta. Minkä ihmeen takia minä nyt olisin hiljaa? En koskaan tehnyt mitään alunperinkään.

        Omistatko tumman sinisen auton? Äläkä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistatko tumman sinisen auton? Äläkä valehtele

        Mitä MINÄ muka olen valehdellut?


      • Anonyymi

        Ei ole ikinä ollut ellei sitten lapsena, en muista. Tunsitko sinä minut lapsena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikinä ollut ellei sitten lapsena, en muista. Tunsitko sinä minut lapsena?

        Paskahousu olit jo lapsena ja meno jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskahousu olit jo lapsena ja meno jatkuu

        Äitikö se siellä? Minä jo luulin että ne laittomasti potilastiedoissani olleet ovat täällä kirjoittelemassa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikö se siellä? Minä jo luulin että ne laittomasti potilastiedoissani olleet ovat täällä kirjoittelemassa :D

        Olkoot äiti tai mummo. Paskat on sulla silti ollu lapsesta asti housussa tai kehollasi


      • Anonyymi

        Ai homoseksuaali pedofiili olet sinisellä autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan kuin teinit, mutta huonoiten ainakin kaupassa käyttäytyy ne aikuiset. Se kertoo paljon ettei näistä kirjoituksista tiedä onko takana random alaikäiset (joille se on ymmärrettävää) vai kaupantyöntekijät, joilla ei noi taidot koskaan kehittyneet.

        Ehdottomasti paras vaihtoehto on Perustava Oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle. Hauskaa kaikkea ja muutakin!


      • Anonyymi

        Hyi senkin sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitikö se siellä? Minä jo luulin että ne laittomasti potilastiedoissani olleet ovat täällä kirjoittelemassa :D

        Vtun paskahousu. Piikittely tekee tehtävänsä. Nisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vtun paskahousu. Piikittely tekee tehtävänsä. Nisti

        Nisti en ole, mutta Teidän piikittelynne* on todellakin tehnyt tehtävänsä (*monessa mielessä). Paskahousu ehkä olin lapsena, mutta se on ollut äitini vika. Se että kaupassa on kiusaajia on loppujen lopuksi johtajan vika, kun ei erota näitä. Luvataan kehitystä ja parannuksia, mutta paskana on kaikki säilynyt vuosikausia ja -kymmeniäkin! Olen ollut huomaavinani aivan joka ammateissa samaa että siellä on joko-tai; siellä on niitä, jotka ovat täysin kusipäitä ja sitten niitä, jotka ovat kilttejä ja heistä näkyy että heitä harmittaa. Siellä täällä on ihan itkuisenoloisia työntekijöitä.

        Palaamme lukioaikaani, koska tämä Orimattilaan palaaminen on jatkanut sitä samaa minkä jätin taakseni aikoinaan. On ollut nostalgista muistella niitä koulukiusaajia ja HEIDÄN ongelmiaan. Minulla on elimistö ja käyn vessassa. Heistä en tiedä, mutta enemmän tuntui olevan ongelmia tällä saralla ja häiriintynyt tarve kuunnella muitten toimituksia. Yksin... aivan yksin eivät nämä pärjänneet. Sellaista kauhua en muista koskaan muulloin koulussa nähneeni kuin silloin kun kiusaaja olikin jäänyt yksin. Omituisen pahasti häiritsee myös minulle täällä vastaajia, jos heidän viestinsä ei saa jäädä viimeiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nisti en ole, mutta Teidän piikittelynne* on todellakin tehnyt tehtävänsä (*monessa mielessä). Paskahousu ehkä olin lapsena, mutta se on ollut äitini vika. Se että kaupassa on kiusaajia on loppujen lopuksi johtajan vika, kun ei erota näitä. Luvataan kehitystä ja parannuksia, mutta paskana on kaikki säilynyt vuosikausia ja -kymmeniäkin! Olen ollut huomaavinani aivan joka ammateissa samaa että siellä on joko-tai; siellä on niitä, jotka ovat täysin kusipäitä ja sitten niitä, jotka ovat kilttejä ja heistä näkyy että heitä harmittaa. Siellä täällä on ihan itkuisenoloisia työntekijöitä.

        Palaamme lukioaikaani, koska tämä Orimattilaan palaaminen on jatkanut sitä samaa minkä jätin taakseni aikoinaan. On ollut nostalgista muistella niitä koulukiusaajia ja HEIDÄN ongelmiaan. Minulla on elimistö ja käyn vessassa. Heistä en tiedä, mutta enemmän tuntui olevan ongelmia tällä saralla ja häiriintynyt tarve kuunnella muitten toimituksia. Yksin... aivan yksin eivät nämä pärjänneet. Sellaista kauhua en muista koskaan muulloin koulussa nähneeni kuin silloin kun kiusaaja olikin jäänyt yksin. Omituisen pahasti häiritsee myös minulle täällä vastaajia, jos heidän viestinsä ei saa jäädä viimeiseksi.

        Lukioaikasi oli varmasti hienoa keltaisessa koulussa. Onnittelut sinne pääsystä.

        Ei minua häiritse saanko sanoa viimeisen sanan. Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukioaikasi oli varmasti hienoa keltaisessa koulussa. Onnittelut sinne pääsystä.

        Ei minua häiritse saanko sanoa viimeisen sanan. Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi.

        "Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi."
        Mitä silloin tapahtuu? Eikö olisi helpompaa vain kertoa sitten miksi minua vainotaan, jos et jaksa odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi."
        Mitä silloin tapahtuu? Eikö olisi helpompaa vain kertoa sitten miksi minua vainotaan, jos et jaksa odottaa?

        Kyllä pedareita vainotaan syystä. Oletko sinä pedofiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kakara se sinä olet? Jostain kaupan kassaneidistä valitat. Vtun idiootti

        kassaneiti >> kassarouva ja hyllyjentäyttäjä.
        Muistaakseni ainoa kassaNEITI, josta todellakin olen tehnyt valituksen on se "kuppainen huora", joka ei meinannut antaa minulle Luonnonsuojeluliiton postipakettia syksyllä 2021.

        Ja alinta paskakastiahan ne todellakin ovat. Tavan asiakas ei kuitenkaan ole tekemisissä muuta kuin näiden vajakkien kanssa eikä pääse näkemään miten heitä on mahdollisesti ohjeistettu ahdistelemaan seksuaalisesti hyväksikäytettyjä asiakkaitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaali pitää vaan turpansa kiinni jatkossa

        Oletko sinäkin homoseksuaali? Ei se niin kummallista ole tänä päivänä. Tere tulemast!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukioaikasi oli varmasti hienoa keltaisessa koulussa. Onnittelut sinne pääsystä.

        Ei minua häiritse saanko sanoa viimeisen sanan. Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi.

        "Lukioaikasi oli varmasti hienoa keltaisessa koulussa. Onnittelut sinne pääsystä.
        Ei minua häiritse saanko sanoa viimeisen sanan. Haluan vaan että ymmärrät ongelmasi."

        - Keltainen koulu ja lukio ovat eri rakennuksia. Tiesitkö sitä? Miksi et tiennyt sitä? Oletko Orimattilasta?
        - Luuletko että olin keltaisessa koulussa VAI yrität selvittää olinko siellä?
        - Et tiedä kuka olen. Jos tietäisit, miksi yrittäisit selvittää sitä kuka olen. Mitä sillä on väliä KUKA minä olen? Onko tavoitteesi vain saada ihmiset kirjoittamaan enemmän määrällisesti?
        - Nämä lyhyet viestit vain peilaavat jo-kirjoitettuja viestejä. Näitä vastausviestejä tulee vain koska joku jotain kirjoittaa. Nämä itsessään eivät koskaan tuo mitään lisäarvoa. Ne eivät tunne kohdetta, jota kommentoivat eivätkä lopeta ilmeisiin ristiriitoihinsa.

        Mikä, kuka ja MIKSI näitä merkityksettömiä vastausviestejä tulee tänne robottimaisesti? Niitä tulee kaikille tasaisesti samalla rytmillä. Ne ei välitä kuka on kohde eikä ne muuta luonnettaa. Niissä on eri sanoja, mutta ne on otettu aiemmista viesteistä. Tekoäly kykenisi moisia tekemään, mutta hittoako kukaan Orimattila-osioon tekoälyllä kirjoittaisi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan kuin teinit, mutta huonoiten ainakin kaupassa käyttäytyy ne aikuiset. Se kertoo paljon ettei näistä kirjoituksista tiedä onko takana random alaikäiset (joille se on ymmärrettävää) vai kaupantyöntekijät, joilla ei noi taidot koskaan kehittyneet.

        Wow. Tuossa on tuo kello 00:26 -viesti kirosanoineen ja rumine sanoineen. En nyt sitten sitä siteeraa. Sitten itse vastasin siihen heti kello 00:34, mutta sellainen viesti on KADONNUT. Ette kuule usko mitä viestini sisälsi!

        "Ei se neiti minua kiinnosta eikä rouvakaan. Minä haluaisin vain sen postipakettini."

        Jopas oli hurja viesti poistaa. Sitten minulle vastataan siihen tuo "Tunge..." eli todella ruma viesti ja se on jäänyt tänne. Kun katsoo tätä viestimateriaalia ketjussa ja tuijotan tuota omaa viestiäni, joka poistettiin, niin en enää usko ollenkaan että siellä on rehelliset ihmiset moderoimassa.


    • Anonyymi

      Hyvät suomi24 ystävät,

      Raksa-Ranen lähimmäisenä haluaisin ilmoittaa Raunon alkoholin käytön lisääntymisestä. Ruotsin armeijan muistot väkisinkin tulee mieleen jatkuvan juomisen takia hieman väritettynä. Voimia kaikille ja muillekin.

      Ranen ex tupakaveri ja nykyinen poikaystävä Timo

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä.
        T saabin rakentaja trollhättanista.


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta ja osanottoni, kun tilanne on äitynyt jo noin pahaksi. Taannoin näin kun Raksa-Rane hoiperteli paikalliseen alkoon mutta eivät siellä enää myyneet hälle mitään.


    • Anonyymi

      En ihmettele yhtään

    • Anonyymi

      Kaupan kassalta potkut saanut työntekijä mustamaalaamassa muita kaupanalan henkilöitä. Mahtaa olla kovat traumat ihmisellä, kun näin paljon valittamista keksii joka aloitukseen. Pienen pienen lapsen itkemistä, kun tikkari on viety kädestä.

      • Anonyymi

        Hyvä se on kun joku uskaltaa tuoda mielipiteitään esiin. Ei se ole mustamaalaamista, jos kertoo totuuden.


      • Anonyymi

        Rouvakaikkitietävä voi sitten varmaan kertoa kuka tämä Teidän edellinen työntekijänne on muka??? LOOOOOL

        Mutta joo. Ei Teidän ongelmanne ole minkään arvoisia.


      • Anonyymi

        Timohan on Ranen ex tupakaveri, joten tuskin kyseinen tuttisuu on kenenkään puoliso.


      • Anonyymi

        "Näin paljon valittamista keksii joka aloitukseen."
        Ja Teillä ei ole mitään, yhtään mitään. Vitun hiljaista on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timohan on Ranen ex tupakaveri, joten tuskin kyseinen tuttisuu on kenenkään puoliso.

        Vittu, Te olette idiootteja. Muo ärsyttää kun mä edes yritän ymmärtää näitä järjettömiä lauseita "Timohan on Ranen ex tupakaveri, JOTEN tuskin kyseinen tuttisuu on kenenkään puoliso.". Miten Timon henkilöllisyys korreloi siihen olenko minä parisuhteessa? Tuttisuu eli vauva toivottavasti ei ole kenenkään "puoliso". Hyvää on silti jos täällä koetaan ettei lapset-ja-lapsenomaiset ole sopivia parisuhteeseen. Täällä muutoin on liikaa tullut olo että ne on nimenomaan ne pedofiilit, jotka siellä minua vainoavat. Ei siinäkään teoriassa ole mitään järkeä, mutta se selittäisi kyllä paljon. He ovat jotakuinkin ainoita, joilla olisi oikeasti voinut mennä herne nenään siitä että palasinkin tänne takaisin. Ei mä silti mitään näin sairasta vainoa odottanut eli jotain muuta hämärää tässä nyt täytyy olla mukana.

        Jotain riivaa nyt tosi pahasti ihan joku eri juttu. Epäilin että huumekauppiaat luuli minun olevan heidän jengiään, mutta sekin teoria kuivui kasaan. Joku näiden kahden edellisen yhdistelmä ehkä? Orimattilan Vuokratalot silti voi-sanoa-vainosi minua jo ennen kuin kerkesin edes muuttaa heidän asuntoihinsa. En päässyt heti omaan asuntooni ja vara-asunnossa ollessani postiani hävisi. Oli helvetin outo (pakotettu) järjestelmä että minun piti asua kuukausi eri asunnossa, mutta maksoin silti vuokran ja sähköni siitä varsinaisesta ja postini meni sinne. Postia oli ja ei ollut. Sitä piti etsiä kissojen ja koirien kanssa, kun se oli siirretty jonnekin. Ei se kyllä siellä tiskipöydälläkään ollut, joten en tiedä minne sivuun sitä sitten oli laitettu. En tajunnut kaapeista etsiä.

        Vuokrataloilla heti vittuiltiin minulle alentavasti, vaikken edes ollut tehnyt mitään. Sossujärjestely oli myös erikoinen, kun Vuokratalojen huoltomies kävi sillä aikaa asunnossani. Tämä kaikki sähellys oli VÄLITTÖMÄSTI muutettuani takaisin Orimattilaan eli aikamoiseen käsittelyyn jo jouduin heti. Jollain on tosi pahasti hermo mennyt siitä vain että olen Orimattilassa, vai onko se jo ongelma että minä edes olen olemassa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu, Te olette idiootteja. Muo ärsyttää kun mä edes yritän ymmärtää näitä järjettömiä lauseita "Timohan on Ranen ex tupakaveri, JOTEN tuskin kyseinen tuttisuu on kenenkään puoliso.". Miten Timon henkilöllisyys korreloi siihen olenko minä parisuhteessa? Tuttisuu eli vauva toivottavasti ei ole kenenkään "puoliso". Hyvää on silti jos täällä koetaan ettei lapset-ja-lapsenomaiset ole sopivia parisuhteeseen. Täällä muutoin on liikaa tullut olo että ne on nimenomaan ne pedofiilit, jotka siellä minua vainoavat. Ei siinäkään teoriassa ole mitään järkeä, mutta se selittäisi kyllä paljon. He ovat jotakuinkin ainoita, joilla olisi oikeasti voinut mennä herne nenään siitä että palasinkin tänne takaisin. Ei mä silti mitään näin sairasta vainoa odottanut eli jotain muuta hämärää tässä nyt täytyy olla mukana.

        Jotain riivaa nyt tosi pahasti ihan joku eri juttu. Epäilin että huumekauppiaat luuli minun olevan heidän jengiään, mutta sekin teoria kuivui kasaan. Joku näiden kahden edellisen yhdistelmä ehkä? Orimattilan Vuokratalot silti voi-sanoa-vainosi minua jo ennen kuin kerkesin edes muuttaa heidän asuntoihinsa. En päässyt heti omaan asuntooni ja vara-asunnossa ollessani postiani hävisi. Oli helvetin outo (pakotettu) järjestelmä että minun piti asua kuukausi eri asunnossa, mutta maksoin silti vuokran ja sähköni siitä varsinaisesta ja postini meni sinne. Postia oli ja ei ollut. Sitä piti etsiä kissojen ja koirien kanssa, kun se oli siirretty jonnekin. Ei se kyllä siellä tiskipöydälläkään ollut, joten en tiedä minne sivuun sitä sitten oli laitettu. En tajunnut kaapeista etsiä.

        Vuokrataloilla heti vittuiltiin minulle alentavasti, vaikken edes ollut tehnyt mitään. Sossujärjestely oli myös erikoinen, kun Vuokratalojen huoltomies kävi sillä aikaa asunnossani. Tämä kaikki sähellys oli VÄLITTÖMÄSTI muutettuani takaisin Orimattilaan eli aikamoiseen käsittelyyn jo jouduin heti. Jollain on tosi pahasti hermo mennyt siitä vain että olen Orimattilassa, vai onko se jo ongelma että minä edes olen olemassa??

        Joskus auttaa junnaavien ja sekavien asioitten hoidossa kun ottaa yhteyttä päättäjiin jotka voisivat tarttua ongelmaan. Myös kirjoitus yleisön osastoon on saanut vauhtia kun muu ei tunnu auttavan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu, Te olette idiootteja. Muo ärsyttää kun mä edes yritän ymmärtää näitä järjettömiä lauseita "Timohan on Ranen ex tupakaveri, JOTEN tuskin kyseinen tuttisuu on kenenkään puoliso.". Miten Timon henkilöllisyys korreloi siihen olenko minä parisuhteessa? Tuttisuu eli vauva toivottavasti ei ole kenenkään "puoliso". Hyvää on silti jos täällä koetaan ettei lapset-ja-lapsenomaiset ole sopivia parisuhteeseen. Täällä muutoin on liikaa tullut olo että ne on nimenomaan ne pedofiilit, jotka siellä minua vainoavat. Ei siinäkään teoriassa ole mitään järkeä, mutta se selittäisi kyllä paljon. He ovat jotakuinkin ainoita, joilla olisi oikeasti voinut mennä herne nenään siitä että palasinkin tänne takaisin. Ei mä silti mitään näin sairasta vainoa odottanut eli jotain muuta hämärää tässä nyt täytyy olla mukana.

        Jotain riivaa nyt tosi pahasti ihan joku eri juttu. Epäilin että huumekauppiaat luuli minun olevan heidän jengiään, mutta sekin teoria kuivui kasaan. Joku näiden kahden edellisen yhdistelmä ehkä? Orimattilan Vuokratalot silti voi-sanoa-vainosi minua jo ennen kuin kerkesin edes muuttaa heidän asuntoihinsa. En päässyt heti omaan asuntooni ja vara-asunnossa ollessani postiani hävisi. Oli helvetin outo (pakotettu) järjestelmä että minun piti asua kuukausi eri asunnossa, mutta maksoin silti vuokran ja sähköni siitä varsinaisesta ja postini meni sinne. Postia oli ja ei ollut. Sitä piti etsiä kissojen ja koirien kanssa, kun se oli siirretty jonnekin. Ei se kyllä siellä tiskipöydälläkään ollut, joten en tiedä minne sivuun sitä sitten oli laitettu. En tajunnut kaapeista etsiä.

        Vuokrataloilla heti vittuiltiin minulle alentavasti, vaikken edes ollut tehnyt mitään. Sossujärjestely oli myös erikoinen, kun Vuokratalojen huoltomies kävi sillä aikaa asunnossani. Tämä kaikki sähellys oli VÄLITTÖMÄSTI muutettuani takaisin Orimattilaan eli aikamoiseen käsittelyyn jo jouduin heti. Jollain on tosi pahasti hermo mennyt siitä vain että olen Orimattilassa, vai onko se jo ongelma että minä edes olen olemassa??

        Arvoisa avohoitopotilas Raksa-Rane. Syö lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan. Internetin ihmeellinen maailma saattaa olla alkoholistille huumaava ja epätodellinen. Älä mene salaa koneelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa avohoitopotilas Raksa-Rane. Syö lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan. Internetin ihmeellinen maailma saattaa olla alkoholistille huumaava ja epätodellinen. Älä mene salaa koneelle

        Miksi puhut itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut itsellesi?

        Muista lääkkeet


      • Anonyymi

        "Mahtaa olla kovat traumat ihmisellä"
        Syystä tai toisesta olen elinikäisellä sairaseläkkeellä, mutta miksi se teitä ärsyttää niin paljon että vainoatte minua sen takia?

        Ja ei, en ole koskaan ollut kaupassa töissä, olen ollut työkyvytön koko ikäni. Minulla on itseasiassa kirjaimellisesti sairaalloisen hyvä itsehillintä. En ymmärrä miksi teitä vaivaa vain se että olen olemassa. Ikinä en mitään tehnyt tätä paskaa ansaitakseni, en lapsena, en nyt. Pitäisikö teidän... ei. Teidän OLISI pitänyt vain itse olla kiukuttelematta. Juna meni jo, se meni lujaa ohi.


    • Anonyymi

      Muukalaislegioonan taistelija ei moista vinkujaa huolisi tai sitten täytyy olla todella pitkä hermoinen kaveri kyseessä.

      • Anonyymi

        Varmasti ottais. Spagetti-Kaneli se vasta seppä onkin


      • Anonyymi

        Mikä aika Teillä oli? Minä palasin tämän saastaiseen Orimattilaan ja kestin yli KUUSI VUOTTA sitä paskaa ennen kuin mulla meni hermo. Sitten tein valituksia ja siitäkin alkaa lähentyä jo vuosi. NYT minä vasta täällä kirjoittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä aika Teillä oli? Minä palasin tämän saastaiseen Orimattilaan ja kestin yli KUUSI VUOTTA sitä paskaa ennen kuin mulla meni hermo. Sitten tein valituksia ja siitäkin alkaa lähentyä jo vuosi. NYT minä vasta täällä kirjoittelen.

        Sinäkö olet se tuomittu pedofiili? Sinisellä autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olet se tuomittu pedofiili? Sinisellä autolla

        Kiusaamista ihan kiusaamisen vuosi? Tyhjä on elämäsi. Merkityksetön. Kato hei jotain saippuaoopperaa tv:stä tai jotain tuomaan sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista ihan kiusaamisen vuosi? Tyhjä on elämäsi. Merkityksetön. Kato hei jotain saippuaoopperaa tv:stä tai jotain tuomaan sisältöä.

        vuosi = vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista ihan kiusaamisen vuosi? Tyhjä on elämäsi. Merkityksetön. Kato hei jotain saippuaoopperaa tv:stä tai jotain tuomaan sisältöä.

        Kuka se kiusaa täällä ja ketä? Syö lääkkeesi, niin loppuu se kiusaaminen. Olettaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se kiusaa täällä ja ketä? Syö lääkkeesi, niin loppuu se kiusaaminen. Olettaisin

        Kiehtovan mystinen viesti taas :D

        "Kuka se kiusaa täällä ja ketä?" Minua kiusataan ja se on helppo huomata, kun juuri minun viesteihin vastataan älyttömyyksillä. Haluat löytää sen pedofiilin, josta Hyväksi käyttäjä/pedofiili? -ketjussa puhutaan, mutta laitat nimenomaan minulle tuollaisen viestin, vaikkei siinä ole mitään järkeä. Ei, minä en tiedä yhtään kenestä siellä puhutaan, joten kyselepä joltain toiselta.

        "Syö lääkkeesi, niin loppuu se kiusaaminen." En syö lääkkeitä. Minun tekemisilläni ei selkeästikään ole koskaan ollut mitään tekemistä sen kanssa että täällä kiusataan minua. Teen niin tai näin. Vika on vain Teissä.

        "Olettaisin" sympaattinen pieni itsekritiikki täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiehtovan mystinen viesti taas :D

        "Kuka se kiusaa täällä ja ketä?" Minua kiusataan ja se on helppo huomata, kun juuri minun viesteihin vastataan älyttömyyksillä. Haluat löytää sen pedofiilin, josta Hyväksi käyttäjä/pedofiili? -ketjussa puhutaan, mutta laitat nimenomaan minulle tuollaisen viestin, vaikkei siinä ole mitään järkeä. Ei, minä en tiedä yhtään kenestä siellä puhutaan, joten kyselepä joltain toiselta.

        "Syö lääkkeesi, niin loppuu se kiusaaminen." En syö lääkkeitä. Minun tekemisilläni ei selkeästikään ole koskaan ollut mitään tekemistä sen kanssa että täällä kiusataan minua. Teen niin tai näin. Vika on vain Teissä.

        "Olettaisin" sympaattinen pieni itsekritiikki täällä.

        Minä en kiusaa ketään. Olen luonnon ja eläinten ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosi = vuoksi

        Onneksi korjasit. Kukaan ei olisi muuten tajunnut viestiäsi. Vtun kehari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiehtovan mystinen viesti taas :D

        "Kuka se kiusaa täällä ja ketä?" Minua kiusataan ja se on helppo huomata, kun juuri minun viesteihin vastataan älyttömyyksillä. Haluat löytää sen pedofiilin, josta Hyväksi käyttäjä/pedofiili? -ketjussa puhutaan, mutta laitat nimenomaan minulle tuollaisen viestin, vaikkei siinä ole mitään järkeä. Ei, minä en tiedä yhtään kenestä siellä puhutaan, joten kyselepä joltain toiselta.

        "Syö lääkkeesi, niin loppuu se kiusaaminen." En syö lääkkeitä. Minun tekemisilläni ei selkeästikään ole koskaan ollut mitään tekemistä sen kanssa että täällä kiusataan minua. Teen niin tai näin. Vika on vain Teissä.

        "Olettaisin" sympaattinen pieni itsekritiikki täällä.

        Ei se ole kritiikkiä jos olettaa. Vtun kehari edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kritiikkiä jos olettaa. Vtun kehari edelleen

        Cogito ergo sum


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kiusaa ketään. Olen luonnon ja eläinten ystävä.

        Ärsyttääkö se sinua että minä olen tuota, mutta sinä et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olet se tuomittu pedofiili? Sinisellä autolla

        "Sinäkö olet se tuomittu pedofiili? Sinisellä autolla"

        Heittääkö sulla nyt vähän päässä? Tai en edes kysy, vaan sanon että sinulla heittää nyt päässä. Oletan että olet itse avohoitopotilas, nisti ja mitä kaikkea tuolla on ollut, mistä minua olet syyttänyt.

        Sinä olet jo vuodenpäivät täällä hokenut jotain "sinisellä autolla ajavasta pedofiilista". Eka näkemäni vastaava viesti oli muistaakseni jehovantodistajien ketjussa, mutta jostain syystä sen jälkeen tämä trolli alkoi laittaa näitä viestejä aina vain MINUN viestieni perään.

        Onhan sitä kaikenmaailman hulluja maailmassa. Monet julkkikset saa häiriintyneiltä ihmisiltä viestejä vuosien ajan. Minulla näyttää olevan oma psykopaattini :D Mikälie hänet suututti ja hän valitsi minut uhrikseen? En liity jehovantodistajiinkaan mitenkään. Siellä silti oli eka "sininen auto" -viesti eli sieltä suunnalta kai tätä tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinäkö olet se tuomittu pedofiili? Sinisellä autolla"

        Heittääkö sulla nyt vähän päässä? Tai en edes kysy, vaan sanon että sinulla heittää nyt päässä. Oletan että olet itse avohoitopotilas, nisti ja mitä kaikkea tuolla on ollut, mistä minua olet syyttänyt.

        Sinä olet jo vuodenpäivät täällä hokenut jotain "sinisellä autolla ajavasta pedofiilista". Eka näkemäni vastaava viesti oli muistaakseni jehovantodistajien ketjussa, mutta jostain syystä sen jälkeen tämä trolli alkoi laittaa näitä viestejä aina vain MINUN viestieni perään.

        Onhan sitä kaikenmaailman hulluja maailmassa. Monet julkkikset saa häiriintyneiltä ihmisiltä viestejä vuosien ajan. Minulla näyttää olevan oma psykopaattini :D Mikälie hänet suututti ja hän valitsi minut uhrikseen? En liity jehovantodistajiinkaan mitenkään. Siellä silti oli eka "sininen auto" -viesti eli sieltä suunnalta kai tätä tulee?

        Löysin sen mainitsemani "Sininen auto" viestin/viestit.

        Ei ne olleetkaan jehovaketjussa vaan "hyvaksi-kayttajapedofiili" -ketjussa (2022-08-03 kello 00:57:29 alkaen). Sepä siis selittääkin TOOOOSI paljon. Vielä kun ymmärtäisi, miksi hän aina minulle noita viestejään laittaa.


    • Anonyymi

      Joutilaat laittaneet tekstiä eetteriin. Tuollaista se mielen tuotos on kun on vaan ollut kotona ja vetänyt lonkkaa pirtin pitkällä penkillä.

      Toista on ollut minun elämä. Nuorena lähdin maailmalle ja autotehtaassa ruotsinmaalla Saabbeja kasasin. Sitten Ranskaan, Aubagneen ja sisään maailman kovimpaan sotilasyksikköön. Perinteikkääseen ja pelättyyn Ranskan muukalaislegioonaan, laskuvarjojoukkoihin. Sieltä maailman kriisipesäkkeisiin.

      Sitten veri veti takaisin kotimaahan ja rakennushommiin. Kesämökki omin käsin tehty on. Isoilla rakennuksilla mittatimpurin hommia painanut olen. Ei ole aikaaa ollut joutilaana maata ja katua elämätöntä elämää, niinkuin teitillä osalla on.

      Terveisin Raksa-Rane
      Mercedesmies ja rakentaja

      • Anonyymi

        Ihanko tosissasi kerrot näitä satuja


      • Anonyymi

        Mies sukkahousuissa ja pienessä pöhnässä on taas tullut kertomaan fantasiamaailmastaan. Olipa kerran jne


    • Anonyymi

      Oli Raksa-Rane muuten jo lopettaneen Matinkellarin vakiokasvo 80-luvun aalusta aina lopettamiseen saakka. Ranen kapakkakierros alkoi kellarista, sieltä soppiin ja heltan kattaa kohti vuokrayksiötä.

      • Anonyymi

        Tai useammin matka päättyi Poliisin pahnoille. Loppu onneton räyhääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai useammin matka päättyi Poliisin pahnoille. Loppu onneton räyhääminen.

        Joo silloin oli vielä Orimattilassa putkat ja taisi kyseinen herra olla vakiasiakas, mutta se entiselle tuliluontoiselle legioonan palkkasoturille sallittakoon.


      • Anonyymi

        Raksa-Rane nimellä ei pyörinyt siellä. Se on fakta. Paskahousu todennäköisesti lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raksa-Rane nimellä ei pyörinyt siellä. Se on fakta. Paskahousu todennäköisesti lähempänä.

        Ei näkynyt sillon rehvastelemassa päin vastoin oli aika uuvuttavaa kuunnella niitä juttuja. Niinku nyttenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näkynyt sillon rehvastelemassa päin vastoin oli aika uuvuttavaa kuunnella niitä juttuja. Niinku nyttenkin.

        Ei saa liikaa rökittää kun kaveri on kuulema minnesota hoidossa.


    • Anonyymi

      Onko tämä " raksa-rane" oikeasti olemassa vai onko kyseessä jonkun keksimä mielikuvitushahmo?

      • Anonyymi

        Kyllä on ja edustaa Orimattilalaista nyky älymystöä. On persu ja nähnyt elokuvan legioonalaisista. Palvellu Ruottin armeijassa keittiö miehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja edustaa Orimattilalaista nyky älymystöä. On persu ja nähnyt elokuvan legioonalaisista. Palvellu Ruottin armeijassa keittiö miehenä.

        Sanotaan että armeija marssii vatsallaan, joten jos keittiömiehenä joku ollut niin tärkeä tehtävä kyseessä.
        Persut on se puolue joka Suomen saa nousuun kun vaan pääsevät hallitukseen.


      • Anonyymi

        Vai että onko Raksa-Rane aito ja olemassa oleva?

        Kyllä on. Olen Orimattilan lukiossa ylioppilaaksi lukenut ja valkolakin päähän painanut. En lähtenyt yliopistoon opiskelemaan koska veri veti maailmalle. Ratkaisu olikin oikea, sillä se reissu jonka heitin ruotsinmaalta Ranskan kautta maailman kriisipesäkkeisiin opetti paljon enemmän kun yksikään yliopisto tahi korkeakoulu.
        Ruotsissa Saabin autotehtaalla, Trollhättanissa silmät aukesivat ja sain huomata että maailmassa on monenlaista ihmistä ja kaikki on pohjimmiltaan mieleltään jaloja.
        Sitten legioonassa jouduin näkemään sen kaiken pahuuden johon ihminen pystyy.
        Tämä kaikki on jalostanut minusta suoraselkäisen miehen jolle koti ja isänmaa on kaikki kaikessa.

        Hyvää 105 :ttä itsenäisyyspäivää Suomelle!

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että onko Raksa-Rane aito ja olemassa oleva?

        Kyllä on. Olen Orimattilan lukiossa ylioppilaaksi lukenut ja valkolakin päähän painanut. En lähtenyt yliopistoon opiskelemaan koska veri veti maailmalle. Ratkaisu olikin oikea, sillä se reissu jonka heitin ruotsinmaalta Ranskan kautta maailman kriisipesäkkeisiin opetti paljon enemmän kun yksikään yliopisto tahi korkeakoulu.
        Ruotsissa Saabin autotehtaalla, Trollhättanissa silmät aukesivat ja sain huomata että maailmassa on monenlaista ihmistä ja kaikki on pohjimmiltaan mieleltään jaloja.
        Sitten legioonassa jouduin näkemään sen kaiken pahuuden johon ihminen pystyy.
        Tämä kaikki on jalostanut minusta suoraselkäisen miehen jolle koti ja isänmaa on kaikki kaikessa.

        Hyvää 105 :ttä itsenäisyyspäivää Suomelle!

        Terveisin Raksa-Rane
        Mercedesmies ja rakentaja

        Niimpä niin. Vilkas on mielen kuvitusta.


      • Anonyymi

        Sellainen oikea nimimerkki on olemassa täällä (eli ei Anonyymi) ja sen viestejä on ollut Orimattila-osiossa. Ehdottomasti joku allekirjoittaa täällä sillä nimellä, joten sekin on varmasti olemassa, vaikkei olisi sama tekijä kuin se oikea nimimerkki. Joku hänkin on, mutta kirjoittajia voi silti olla useampi. Minulla itselläni ainakin tuntuu olevan "kaikuja" eli joku kirjoittelee vastaavalla tyylillä kuin minä. Enkä luottaisi täällä oikeastaan mihinkään. On siis turhaa TÄÄLTÄ kysellä sitä onko joku täällä oikeasti olemassa :D

        Tämä suomi24 on maaginen paikka! Jo se että ihmiset kirjoittavat anonyyminä on hämmentävää, kun ei ikinä oikeasti tiedä kuka siellä on. Sitten on trolleja-ja-tai-robotteja, jotka ei kirjoita mitään järkevää vain sanoja peräkkäin. Sitten on minun kopioijia tai sen oudompi vaihtoehto että täällä on vain joku kaltaiseni :D Olen nimittäin varsin harvinainen tapaus. Mutta!! Orimattila seuloo ihmisiä ja voi todellakin olla että nimenomaan minunlaisiani on täällä enemmän. Meistä on samojen ongelmien edessä sitten muovautunut täysin samanlailla käyttäytyviä.

        Selitin pitkästi, mutta on yleistä että aion kirjoittaa jotain ja juuri joku on kirjoittanut minua ennen. Tämä kävi tänään aiemmin kun Posti ei vastannut viesteihini yli viikkoon, niin kirjoitin heille jo kolmatta kertaa samasta, mutta juuri mennessäni lähettämään sitä, heiltä olikin se perkeleen vastaus juuri tullut alle tunti sitten. Ehkä me vain aina tulemme samaan aikaan kirjoittamaan? Ehkä moni orimattilalainen ajattelee kuten minä ja vastailee kuin minä vastaisin. Juu, mutta hämmentävää se on.


    • Anonyymi

      Kyllähän se Rane tottakai on olemassa, onhan kylässä muitakin legioonassa käyneitä joten eihän tuo nyt mahdottomuus ole.

      • Anonyymi

        Mätisäkki mahtaa sekottaa legioonan ja legolandian keskenään.


    • Anonyymi

      Kuka sillä sinisellä autolla ajaa?

      • Anonyymi

        Jäät vielä kiinni


    • Anonyymi

      Paska-Tangalla on jutut kuin mustilaisilla.

    • Anonyymi

      Raksa-Rane Onnittelut ristimisen johdosta. Eliittisotilaan kunnioittaminen on elintärkeää ja myös nostaa turvallisuuden tuntua Orimattilalaisissa. Kiitos Rane

      • Anonyymi

        Moi. Luit kai juttuni Hyvinkö voidaan -ketjussa? Miten Raksa-Rane tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Luit kai juttuni Hyvinkö voidaan -ketjussa? Miten Raksa-Rane tähän liittyy?

        Mitä selität? Tää on Raksa-Ranen parhaat. Mene muualle hyvin voimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität? Tää on Raksa-Ranen parhaat. Mene muualle hyvin voimaan.

        Mistäs tämä tiukka kuri äkkiä tänne ilmestyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität? Tää on Raksa-Ranen parhaat. Mene muualle hyvin voimaan.

        ...Meinasin vain, kun täällä on ollut tosi hiljaista ja sillä sekuntilla, kun postasin tuon juttuni Hyvinkö voidaan -ketjussa, niin tänne rävähti kaksi uutta viesti, jotka kumpikaan nyt ei ole hirveä älyllinen. Siksi kyselin, kun omassa viestissäsi puhuit kuitenkin turvallisuuden tunteestakin, joka liittyi juurikin omaan viestiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Meinasin vain, kun täällä on ollut tosi hiljaista ja sillä sekuntilla, kun postasin tuon juttuni Hyvinkö voidaan -ketjussa, niin tänne rävähti kaksi uutta viesti, jotka kumpikaan nyt ei ole hirveä älyllinen. Siksi kyselin, kun omassa viestissäsi puhuit kuitenkin turvallisuuden tunteestakin, joka liittyi juurikin omaan viestiini.

        Teillä on varmaan se joku (mitäs siinä lukikaan) Haluatko tietää mistä Suomi puhuu? -palvelu. Joku sellainen mainos tohon tulee muistaakseni aina kun Suomi24:n aukaisee. On maagista miten sekunnilleen tänne tulee viestejä sen jälkeen, kun minä postaan, mutta muutoin saattaa olla koko päivä ettei mitään tapahdu. En siis tiedä mikä se palvelu on, mutta jotenkin se kai aina kertoo, jos on uusi viesti tullut. Ja se uusin on sitten ollut minun.

        Naurattaa ihan se ristiriita, kun joskus koko päivän hiljaisuuden jälkeen pamahtaa juuri joku pöllönsilmä-viesti tai jotain trollausta sinisistä autoista! :D Itse päivittämällä päivitän sivua käymällä sivulla ja painamalla päivitänappia. Siksi tuntuu hassulta että joku maanisesti päivittäisi täällä non-stop 24/7 ja sitten salama laittaa jonkun "Kuka sillä sinisellä autolla ajaa?" -tyyppisen viestin, kuten on tässä ketjussa. :DDD

        En muutenkaan ymmärrä miten teille muille nämä viestit siellä oikein näkyy. Minä käytän tietokonetta enkä minä ainakaan näe tästä kuka on kommentoinut ja ketä. Vain joskus tulee se kommentoitu viesti sitaattina mukana, mutten minä osaa vaikuttaa siihen koska se tulee ja koska ei.

        ...En kerennyt tätä vielä kirjoittaa loppuun, kun joku jo heräsi sinne Voidaanko Hyvin -ketjuun. Mikä teillä on ettei voi jättää PÄÄLLIMMÄISEKSI näitä minun viestejäni? En voi ymmärtää. Ja/tai teidän täytyy noita älyttömiä viestejänne laittaa. Täällä Suomi24:ssä tuskin on paljon seuraajia. Noi katselukerrat ei ole sitä luokkaa että kuvittelisi ihmisillä olevan paljon huoli siitä mitä täällä kirjoitellaan. Toisinaan on vahva olo että täällä on jota kuinkin viisi ihmistä minä mukaan lukien täällä kirjoittamassa.


    • Anonyymi

      Arvoisat ystävät ,

      Raksa-Rane on tällä hetkellä terveyskeskuksen hoidossa pienen tapaturman takia. Liukastuminen keittiössä perunan päälle. Korvalääkäri P Tillikka suorittaa kyseisen operaation.

      Toivotaan Ranelle tsemppiä, kertahan ei ollut ensimmäinen..

      • Anonyymi

        no voi harmitus. Jaksuja hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voi harmitus. Jaksuja hänelle.

        Ihanaa tämä kelle ja mistä te sympatiaa annatte. Kaunis ihan.


      • Anonyymi

        ei, ei. NYT olin minä itse selkeästi väärässä. Se uusi olikin kai omani. En ollut vain todellakaan päivittänyt sivua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei, ei. NYT olin minä itse selkeästi väärässä. Se uusi olikin kai omani. En ollut vain todellakaan päivittänyt sivua.

        Rehellisyys on kaunis piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyys on kaunis piirre.

        Olen ainoa joka se täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainoa joka se täällä on.

        Sitten meitä on kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyys on kaunis piirre.

        Kuka psykopaatti sinä olet? Oletko täällä suomi24:ssä postailemassa ihan muutoin vain vaan oikeastiko olet sitä mieltä että pedofilian uhreja saa kiusata? Tänne ei tule milläänlailla normaaleja viestejä. Kukaan normaali ihminen ei vastaile noin. Ei minkäänlaista tilanne tajua.

        En siis todellakaan tajua miksi minut aina yhdistetään näihin Raksa.Rane juttuihin. Miksi tänne häneen liittyen puhutte minun asioistani tai ainakin niihin sopivista samanaikaisesti kun toisessa ketjussa puhun pedofiliasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka psykopaatti sinä olet? Oletko täällä suomi24:ssä postailemassa ihan muutoin vain vaan oikeastiko olet sitä mieltä että pedofilian uhreja saa kiusata? Tänne ei tule milläänlailla normaaleja viestejä. Kukaan normaali ihminen ei vastaile noin. Ei minkäänlaista tilanne tajua.

        En siis todellakaan tajua miksi minut aina yhdistetään näihin Raksa.Rane juttuihin. Miksi tänne häneen liittyen puhutte minun asioistani tai ainakin niihin sopivista samanaikaisesti kun toisessa ketjussa puhun pedofiliasta.

        Tulppa umpeen pervo.


    • Anonyymi

      Jumalan terve. Älä luulottele olevasi viisas. Pelkää Herraa ja karta pahaa..

    • Anonyymi

      Miksi orimattilalaiset kaupat vainoaa pedofilian uhreja ja ahdistelevat heitä? Miksi järkkärit tulevat vainoamaan myös? Miksi?

      Mitä teillä voi viirata päässä?

      • Anonyymi

        Miksi olet niin ruma?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe