Olikohan paikkakuntalainen joka kuoli?
Kolari Kannonkoskella
11
2962
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostais tietää itseänikin. Kellään mitään lisätietoja? Huoli on kova
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
- Anonyymi
Minäpä tiedän kuka oli mutta niin tyhmä en ole että teille kyyläreille kerron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tiedän kuka oli mutta niin tyhmä en ole että teille kyyläreille kerron.
,😩😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,😩😭
Itku pitkästä ilosta pieru paljon nauramisesta
- Anonyymi
Ei ollu paikkakunnalta.
- Anonyymi
Diibadaaba liibalaaba trallallaa niinhän sinä luulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diibadaaba liibalaaba trallallaa niinhän sinä luulet
Meneekö kiviä rikki?jos ajaa niihin ns, "toimivaa" kuten betoniset silta/oja rummut?
- Anonyymi
Ei ollut paikkakunnalta.Tunnen kaverin ja oli muualta päin.
- Anonyymi
Kannonkosken kunta on varakas on paljon metsäpinta-alaa, ja järvenranta tonttia .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119