Mitä noloja asioita teille on käynyt yökylässä?

Anonyymi-ap

Hei😁 Alkoi tuossa kiinnostamaan kun olen itse nyt yökylässä että onko teille ikinä käynyt mitään noloa yökyläillessä🤨. Siis itellä nukkuu kaveri vieressä ja on varmaan nukkunut jo joku 3 tuntia ja ite olen vielä hereillä😬 Hävettää vähän koska se tulee heräämään aikaisemmin ja ite sitten vedän hirsiä aamulla😳

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oltiin kaverin kans kaupassa ja en huomannut sitä sitte se tuli mun taakse hiljaa ja pelästytti mut, kiljasin nii kovaa et joku vauva alko itkee😓

• Anonyymi

Mun kaverin vanhemmat harrasti seksiä ja menin sillä minuutilla sinne huoneeseen oli vähä kiusallinen tilanne

• Anonyymi

Oksensin. Olin syöny vissiin likaa herkkuja (tai joku muu allergia juttu, luulen kyl että se johtu siitä vitun omenalimsasta, jota en siis ennen ollu maistanu) ja sitte vaan alko velloo vatsassa ihan hitosti. Loput varmaan arvaatkin. Hävetti khyl hirveesti...
      Sen lisäksi mun toinen kaveri (joka oli yökylässä myös mukana, sanotaan häntä nyt vaikka Liisaksi) Liisa sai siitä vielä jonkun oksennustaudin tai jotain ja sitten oksenteli abaut viikon kotona. Itsehän en saanut mitään tauteja vaan se oli ns. vaan yhen kerran juttu eli oksensin vaan kerran (illalla) ja seuraavana aamuna oli jo ihan neutraali olo. Voi vittu ku hävetti ton Liisan puolesta ja mun toisen kaverin (jonka luona siis olimme).
      Noh, toivottavasti muilla on ollut paremmat yökyläilyt ku mulla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      268
      5736
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5205
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4948
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      130
      2245
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      413
      1937
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1829
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1782
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1725
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      105
      1572
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      403
      1442
    Aihe