Salaliittoteoriako

2lesken

" SARS-CoV2- vain ilmestyi yhtäkkiä ja täydellisesti ihmiseen sopeutuneena vailla mitään jälkiä historiastaan"

Alan pikkuhiljaa uskomaan salaliittoteoriaan, joka on oikeasti salainen.
Meille ei kerrota totuutta, ikinä.

"Korona" tupsahti vahingossa kiinalaisesta labrasta ulos.
Mahdollisesti työntekijän mukana.

Todellisuudessa korona on SARS-CoV2.
Ja nyt lääketehtaat rikastuvat.
Meitä tehosterokotetaan aina vain.
Eikä Mikään auta.
Ja "korona" senkun jyllää.

EU on tilannut koronarokotteita miljardien edestä.
10/per nuppi.
Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja.

19

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aina epäillyt, että koko ihmislajin olemassaolo on yksi salaliitto. Tullut jostain tyhjästä ja hävitäkseen johonkin tyhjyyteen. Mitä järkeä koko touhussa?

      • Ano 10:16
        Ei sitten mitään järkeä.
        Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
        Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
        Tavasin ja opin.
        Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
        Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
        Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:16
        Ei sitten mitään järkeä.
        Olen oppinut lukemaan 4-vuotiaana.
        Mummoni löi Raamatun käteeni ja käski lukemaan.
        Tavasin ja opin.
        Kysyin mummoltani jossain vaiheessa, mitä tarkoittaa Jumalan luomistyöt ynnämuut.
        Mummoni vastasi että kyllä sinä vanhemmiten sen sitten tajuat.
        Olen 68-vee, enkä vieläkään ymmärrä.

        Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....

        https://yle.fi/uutiset/3-11946046


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile jos vaikka ymmärtäisit.....

        https://yle.fi/uutiset/3-11946046

        Ano 10:54
        Joo joo, mutta ei siinä puhuta mitään siitä kun Jumala loi taivaan ja maan 6:ssa päivässä.
        7:nä päivänä hän lepäsi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa graduja tehdään kopiokoneella niin paljon....esim. eräs persujen meppi:)

        Huhtasaari maalaa kuvia eeuun turmiollisuudesta, Lauran hyvä ystävä Johan Bäckman jota hän kannattaa.


    • Anonyymi

      "Puheenjohtajana toimivan Ursulan mies on lääketehtaan johtaja".
      Kiinalaisen lääketehtaan johtajako ? Päätti sitten Kiinassa järkätä
      koronan liikkeelle ?

      • Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
        Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Heiko Echter von der Leyen on saksalainen lääkäri ja von der Leyenin aatelissuvun jäsen.
        Von der Leyen on naimisissa Euroopan komission puheenjohtajan Ursula von der Leyenin kanssa.

        Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
        Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
        Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.

        Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän olisi voinut vaikuttaa covidin alkusyihin ja ennenkaikkea miksi ?
        Ei kukaan tervepäinen ihminen sentään rahanahneudesta tapattaisi miljoonia ihmisiä.

        Ano 13:47
        " Spekulaatio elää
        Tutkimuksen mukaan voisi olla hyvinkin mahdollista, että koronavirus ei ole syntynyt luonnollisen kehityksen tuloksena, vaan että se on rakennettu laboratoriossa.
        Ympäri maailmaa keskustelua herättänyt tutkimus on niin sanottu preprint"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kun voi itsekin ja omat läheiset kuolla.

        Ano 13:48
        Ensimmäiset merkit uudesta viruksesta löydettiin jo vuoden 2019 puolella. Siksi puhutaan covid-19:stä.

        Ei kaikki ole ihan sitä miltä näyttää


    • Anonyymi

      No ei kai lääketehtaat ilmaiseksi valmista mitään niillä on myös kuluja tiloista missä tekevät työtään palkka niille sadoille jotka toimivat siinä tehtaassa
      Kaiken mailman koneet millä tehdään lääkkeitä Ja raaka aineiden ostaminen, joten toimii kun muutkin tehtaat.
      Joten aika löyhässä ollaan kun aletaan uskomaan salaliitto juttuja
      Kyllä pitäisi ymmärtää ettei mikään ole ilmaista
      Ja tutkijat tietävät hieman enemmän kun tavikset joten ei kannata ajautua salaliittoihin ja piikki pelkäävien kaartiin

      • Ano 14:06
        Jos olet sitä mieltä, että koronavirus tarttui Kiinassa eläintorilta lepakoista, asia ok.

        Jos virus tehtailtiin puolivahingossa, tai tahallisesti labrassa, sekin on teoreettinen mahdollisuus.
        Sehän olisi silloin synteettinen.

        Jos haluttiin saada pandemia aikaiseksi, keinoja kaihtamatta, teoria sekin.

        Jos haluttiin kehittää kemiallinen ase, teoria käy siihenkin.

        Ja kuka ja ketkä hyötyivät eniten covid 19:sta?
        Ketkä olivat häviäjiä?


    • Anonyymi

      Kaikissa salaliitoissa on ongelma, niitä pyörittävät ihmiset ja ihmisillä on tapana puhua, ennemmin tai myöhemmin. Salaliittoteorioissa on ongelma, ne tuottavat rahaa pyörittäjilleen. Kun rahantulo loppuu, loppuu teoria.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sitä on tutkittukin, että dis-informaation ja salaliittoteorioiden levittäjät voivat hyötyä itse taloudellisesti salaliittojen levittämisestä. Dis-informaatiota levitettään takuulla mielellään, jos se on taloudellisesti kannattavaa.

        Jotkut hörhöt sitten tekevät "ilmaista" työtä näille muutamille, jotka sen rahan käärivät, kun itse levittävät sitä dis-informaation ja salaliittoteorioita eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe