Marttanaiset

Anonyymi-ap

Miksi Martat ovat melkein kaikki vanhoja mummoja ja ylipainoisia ? Itse en kehtaisi sanoa olevani Martta .

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      alle nelikymppiset salilla aikaa viettävät naiset joilla elämä on urajohteinen mitä se nyt yleensä käytännössä tarkoittaakin syövät ja kuskaavat kotiin take away ruokaa ja ovat useinkin valinneet lapsettoman elämän. sääli se on lopuksi varmaan henkisesti lopuksi suhteellisen kuluttavaa esiintyä koko elämä

      • Anonyymi

        Kielioppi jäänyt lukematta


    • Anonyymi

      Mitäs tuo nyt kuuluu marttoihin

    • Anonyymi

      Minä olen miespuolinen, mutta tunnen paljon marttoja. Heistä on ollut monenlaista hyötyä huushollinpidossa. Joku on hiukan ylipainoinen, joku vähän vähemmän, joku ei lainkaan, kyllä suurin osa on ihan sopusuhtaisia. En tunne yhtään todella lihavaa marttaa.
      En ole huomannut, että marttojen ikä olisi koskaan häirinnyt, kyllä siellä on nuorempaakin väkeä. Kuten keho, niin ikäkin on jokaisen oma asia. Minusta ikääntymisessä ei ole mitään häpeämistä. Muuan tuntemani geriatri totesi ikäihmisten olevan niitä kivoimpia potilaita, lasten ohella.
      Jos jotakin häpeäisin, niin noita jotka häpeävät itseään, mutta koettavat puheillaan suunnata huomion muihin.
      Terve ja täysjärkinen ihminen ei niin tee.

      • Anonyymi

        Ei oikein ollut nyt ymmärrettävää tekstiä. Avaa vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ollut nyt ymmärrettävää tekstiä. Avaa vähän enemmän.

        Selvää pässinlihaa on.


    • Anonyymi

      Martathan on mainioita auttajia, neuvovat kaikessa.

      • Anonyymi

        Aloittaja vai kiukuttelee kun hänen äitinsä on Martoissa ja siksi jonkin verran poissa kotoa. Ei oikein vieläkään uskalla olla yksin kotona.


    • Anonyymi

      Joo on varmaan niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe