Miksi Martat ovat melkein kaikki vanhoja mummoja ja ylipainoisia ? Itse en kehtaisi sanoa olevani Martta .
Marttanaiset
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
alle nelikymppiset salilla aikaa viettävät naiset joilla elämä on urajohteinen mitä se nyt yleensä käytännössä tarkoittaakin syövät ja kuskaavat kotiin take away ruokaa ja ovat useinkin valinneet lapsettoman elämän. sääli se on lopuksi varmaan henkisesti lopuksi suhteellisen kuluttavaa esiintyä koko elämä
- Anonyymi
Kielioppi jäänyt lukematta
- Anonyymi
Mitäs tuo nyt kuuluu marttoihin
- Anonyymi
Minä olen miespuolinen, mutta tunnen paljon marttoja. Heistä on ollut monenlaista hyötyä huushollinpidossa. Joku on hiukan ylipainoinen, joku vähän vähemmän, joku ei lainkaan, kyllä suurin osa on ihan sopusuhtaisia. En tunne yhtään todella lihavaa marttaa.
En ole huomannut, että marttojen ikä olisi koskaan häirinnyt, kyllä siellä on nuorempaakin väkeä. Kuten keho, niin ikäkin on jokaisen oma asia. Minusta ikääntymisessä ei ole mitään häpeämistä. Muuan tuntemani geriatri totesi ikäihmisten olevan niitä kivoimpia potilaita, lasten ohella.
Jos jotakin häpeäisin, niin noita jotka häpeävät itseään, mutta koettavat puheillaan suunnata huomion muihin.
Terve ja täysjärkinen ihminen ei niin tee.- Anonyymi
Ei oikein ollut nyt ymmärrettävää tekstiä. Avaa vähän enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein ollut nyt ymmärrettävää tekstiä. Avaa vähän enemmän.
Selvää pässinlihaa on.
- Anonyymi
Martathan on mainioita auttajia, neuvovat kaikessa.
- Anonyymi
Aloittaja vai kiukuttelee kun hänen äitinsä on Martoissa ja siksi jonkin verran poissa kotoa. Ei oikein vieläkään uskalla olla yksin kotona.
- Anonyymi
Joo on varmaan niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822