Napas pitää jäädä taloon. REEO POIS TALOSTA tai SALLA
ULOS.
NAPASISSA ON VIIHDEARVOA
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei ole!
- Anonyymi
Samaa mieltä! Napas on loppujen lopuksi ihan kiva tyyppi. Sallan poistumista ei olisi kukaan edes huomannut.
- Anonyymi
Ukkko on hirviö.
- Anonyymi
Napas on rähinöitsijä aivan samanlainen ,kuin Vittumiina ,en jaksa sitä kuunnella ,enkä katsoa enää.
- Anonyymi
Napaz on kamala. Miten joku voi sitä katsella. Toivoin että olis nyt pudonnut. Enää ei pysty katsomaan sairasta Irakilaista.
- Anonyymi
No en kyllä näe Nabaksessa mitää viihdearvoa. Tai no alussa nauratti sen huono suomi mut ei enää saati tuo kauhee huutaminen. Ihme nuoleskelija se on äskeisessä päällikkö skabassa luovutti Reeolle voiton. No hoitipa itsensä tuleviin häätöäänestykseen.
Varmaa jos olisi finaalissa Reeo ja Nabas niin siinäkin Nabas varmaa luovuttaa voiton Reeolle..=D...- Anonyymi
Reeo voittaa bb:n... Voittajan vois jo julistaa ja lopettaa koko bb:n. Turhaa kukaan tuonne tuotantoon rahojaan lykkää, kun Reeolla on niin paljon seuraajia, jotka äänestää tuplatriplaänillään ja rahoillaan Reeon voittoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeo voittaa bb:n... Voittajan vois jo julistaa ja lopettaa koko bb:n. Turhaa kukaan tuonne tuotantoon rahojaan lykkää, kun Reeolla on niin paljon seuraajia, jotka äänestää tuplatriplaänillään ja rahoillaan Reeon voittoon..
Se on sallittua. Äänestä sinäkin.
- Anonyymi
Nabaz Neiti lähtee vähän ennen loppua. Ja sanon neiti ihan hyvällä. Kivaa höpsötystä hänen elämänsä.
- Anonyymi
Noitten kahden kohdalla olen samaa mieltä. Et ulos vaan, mut et Nabaksessa olisi viihdearvoa ni itse miettinyt onko sen päänuppi hajonnut. Se tiedostaa kamerat ja luulee et draamailu ja räkätys uppoo katsojiin.
- Anonyymi
Teatteria esittää, mutta ihan kiva teeskentelevään Tuulaan verrattuna. 🤡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734