Napas pitää jäädä taloon. REEO POIS TALOSTA tai SALLA
ULOS.
NAPASISSA ON VIIHDEARVOA
11
66
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei ole!
- Anonyymi
Samaa mieltä! Napas on loppujen lopuksi ihan kiva tyyppi. Sallan poistumista ei olisi kukaan edes huomannut.
- Anonyymi
Ukkko on hirviö.
- Anonyymi
Napas on rähinöitsijä aivan samanlainen ,kuin Vittumiina ,en jaksa sitä kuunnella ,enkä katsoa enää.
- Anonyymi
Napaz on kamala. Miten joku voi sitä katsella. Toivoin että olis nyt pudonnut. Enää ei pysty katsomaan sairasta Irakilaista.
- Anonyymi
No en kyllä näe Nabaksessa mitää viihdearvoa. Tai no alussa nauratti sen huono suomi mut ei enää saati tuo kauhee huutaminen. Ihme nuoleskelija se on äskeisessä päällikkö skabassa luovutti Reeolle voiton. No hoitipa itsensä tuleviin häätöäänestykseen.
Varmaa jos olisi finaalissa Reeo ja Nabas niin siinäkin Nabas varmaa luovuttaa voiton Reeolle..=D...- Anonyymi
Reeo voittaa bb:n... Voittajan vois jo julistaa ja lopettaa koko bb:n. Turhaa kukaan tuonne tuotantoon rahojaan lykkää, kun Reeolla on niin paljon seuraajia, jotka äänestää tuplatriplaänillään ja rahoillaan Reeon voittoon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeo voittaa bb:n... Voittajan vois jo julistaa ja lopettaa koko bb:n. Turhaa kukaan tuonne tuotantoon rahojaan lykkää, kun Reeolla on niin paljon seuraajia, jotka äänestää tuplatriplaänillään ja rahoillaan Reeon voittoon..
Se on sallittua. Äänestä sinäkin.
- Anonyymi
Nabaz Neiti lähtee vähän ennen loppua. Ja sanon neiti ihan hyvällä. Kivaa höpsötystä hänen elämänsä.
- Anonyymi
Noitten kahden kohdalla olen samaa mieltä. Et ulos vaan, mut et Nabaksessa olisi viihdearvoa ni itse miettinyt onko sen päänuppi hajonnut. Se tiedostaa kamerat ja luulee et draamailu ja räkätys uppoo katsojiin.
- Anonyymi
Teatteria esittää, mutta ihan kiva teeskentelevään Tuulaan verrattuna. 🤡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661