Kaula purtuna

Anonyymi-ap

Näillä keltapunaisilla siistijätyttärillä on todellakin aurinkoiset ilmeet heti aamusta, tuolla isossa valkoisessa talossa siivotessaan mutta ihan varmaan jonkun muun yöllisen session aiheuttamana, tuskin työnteossa kaulat tulee semmoisiksi niinku oravat olisivat purreet käpyjen himossa!
On sen näköisinä kaula purtuna nuinkin näkyvällä julkisella paikalla että luulisi paremminkin hävettävän.

38

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovatko vasureita?

      • Anonyymi

        Ei kun SDP:LÄISIÄ duunareita.


    • Anonyymi

      Ukot juossu perässä perspillun himossa.

    • Anonyymi

      kun ei ol emitään kasvatusta se näkyy jo kauloissa asti eli ovat kaulaansa myöten eksyksissä.

      suomalainen luterilainen kristillisyys on kyseessä.

    • Anonyymi

      Kyseessä siis synnillisen elämäntyylin levitys tapa. Synnin hekuman esittely!
      Muistatte ja tiedätte miten Sodoman kävi? Elettiin kuin porttolassa!

      • Anonyymi

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan

        ...Niin lähti kuin tulikin...Pelkin tyhjin käsin...


    • Anonyymi

      Miksi nuoret elostelevat?

      • Anonyymi

        Koska puuta tarvitaan vielä rakennustarpeiksi.


    • Anonyymi

      Luulisin, että lehmänsarvi sattunut kaulaa hieraisemaan. Vähän niin kuin Simpauttajassa.

    • Anonyymi

      Sannan faneja ovat.

      • Anonyymi

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??

        Aidon naisen maku on aivan eri asia kuin kuivahkon sateenkaari Sannan nyrpeän hailakka ja osin ummehtunut löyhkä.


    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua!

      • Anonyymi

        Liekö kateuskin itseaiheutettua.


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan ns. ay-aktiivi. Oli monenlaisia kokouksia ja tapaamisia eri puolilla Suomea. Silloin totesin, että demari-tytöt olivat melko kiihkeitä mutta ylivetoja olivat silloiset Skdl:n tytöt. Jatkanevatko nykyiset vasemmistolaiset skdl:n perinteitä vai ovatko täysin väljähtyneitä?

      • Anonyymi

        Merja K. On ihku.


      • Anonyymi

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.

        Muistan yhden näistä tytöistä, Paltaniemeltä. Nykyään pukkaa tuulipuvussa rollaattoria, tavatessa jutellaan niitänäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merja K. On ihku.

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.

        Mitä se on sellainen Tantor-seksi?


    • Anonyymi

      Onpa siellä monilla hoitajillakin kaulat purtuna ja syötynä ihan häpeilemättä. Tekee pahaa katsoa. Muutama vuosikymmen sitten ei olisi edes hoitajakouluun päässyt kaulat syötyinä.

    • Anonyymi

      Tummat merkit kauloissa tulevat tummilta ja tulisilta ihmissyöjiltä. ☻

    • Anonyymi

      Kainuulaista kateutta, kun itse ei ole päästy imuttamaan. Näinhän tytöillä säilyy työ ja muutkin halut. Tämä vaan kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Se on kuule lovee ❤️

    • Anonyymi

      Työt loppuu tuolla tavalla ja pian on elätettäviä laumaksi asti. 🙊🙉🙈

    • Anonyymi

      Tuolla isossa valkoisessa talossa on aina harrastettu työpaikkaromansseja. Milloin ammattihenkilöt keskenään ja milloin asiakkaiden kanssa joskus palvelusväenkin kanssa.

    • Anonyymi

      Häpeäminen on rotukysymys .

    • Anonyymi

      Pitää muistaa tautivaara, esim tiikerisankkeri. Hattivatit käyttöön !

    • Anonyymi

      Se on intekroitumista suomalaeseen yhteiskuntaan. nuita ukraenan tyttöjä ku saahaan tänne nii kaenuulaesilla paksuilla akkoella peäkippeä vähenöö kummasti!

    • Anonyymi

      Ei siellä esinaiset välitä, hyysäävät vain niitä venäläisiään, ne siellä saa tehä mitä itse haluavat.

    • Anonyymi

      Yksikin on kuin petolinnun per.. ei ihme kun vanhukset jo pelkää
      Lävistykset ja tod vahva meikki vissiin kuuluu nykyään siivoojan työhön

    • Anonyymi

      Ei lapseton osaa ajatella perheellisiä!!!

    • Anonyymi

      Täysin ammattitaidoton johto siellä ainakin on.
      Elkää mennä ikinä sinne töihi

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta.


    • Anonyymi

      Oottakeepa vaan kun Kepu säätää translain niin kaikenlaiset transventtiilit siellä hiihtää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäähän sitä saada silloin, kun haluttaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe