Kaula purtuna

Anonyymi-ap

Näillä keltapunaisilla siistijätyttärillä on todellakin aurinkoiset ilmeet heti aamusta, tuolla isossa valkoisessa talossa siivotessaan mutta ihan varmaan jonkun muun yöllisen session aiheuttamana, tuskin työnteossa kaulat tulee semmoisiksi niinku oravat olisivat purreet käpyjen himossa!
On sen näköisinä kaula purtuna nuinkin näkyvällä julkisella paikalla että luulisi paremminkin hävettävän.

38

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovatko vasureita?

      • Anonyymi

        Ei kun SDP:LÄISIÄ duunareita.


    • Anonyymi

      Ukot juossu perässä perspillun himossa.

    • Anonyymi

      kun ei ol emitään kasvatusta se näkyy jo kauloissa asti eli ovat kaulaansa myöten eksyksissä.

      suomalainen luterilainen kristillisyys on kyseessä.

    • Anonyymi

      Kyseessä siis synnillisen elämäntyylin levitys tapa. Synnin hekuman esittely!
      Muistatte ja tiedätte miten Sodoman kävi? Elettiin kuin porttolassa!

      • Anonyymi

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan

        ...Niin lähti kuin tulikin...Pelkin tyhjin käsin...


    • Anonyymi

      Miksi nuoret elostelevat?

      • Anonyymi

        Koska puuta tarvitaan vielä rakennustarpeiksi.


    • Anonyymi

      Luulisin, että lehmänsarvi sattunut kaulaa hieraisemaan. Vähän niin kuin Simpauttajassa.

    • Anonyymi

      Sannan faneja ovat.

      • Anonyymi

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??

        Aidon naisen maku on aivan eri asia kuin kuivahkon sateenkaari Sannan nyrpeän hailakka ja osin ummehtunut löyhkä.


    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua!

      • Anonyymi

        Liekö kateuskin itseaiheutettua.


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan ns. ay-aktiivi. Oli monenlaisia kokouksia ja tapaamisia eri puolilla Suomea. Silloin totesin, että demari-tytöt olivat melko kiihkeitä mutta ylivetoja olivat silloiset Skdl:n tytöt. Jatkanevatko nykyiset vasemmistolaiset skdl:n perinteitä vai ovatko täysin väljähtyneitä?

      • Anonyymi

        Merja K. On ihku.


      • Anonyymi

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.

        Muistan yhden näistä tytöistä, Paltaniemeltä. Nykyään pukkaa tuulipuvussa rollaattoria, tavatessa jutellaan niitänäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merja K. On ihku.

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.

        Mitä se on sellainen Tantor-seksi?


    • Anonyymi

      Onpa siellä monilla hoitajillakin kaulat purtuna ja syötynä ihan häpeilemättä. Tekee pahaa katsoa. Muutama vuosikymmen sitten ei olisi edes hoitajakouluun päässyt kaulat syötyinä.

    • Anonyymi

      Tummat merkit kauloissa tulevat tummilta ja tulisilta ihmissyöjiltä. ☻

    • Anonyymi

      Kainuulaista kateutta, kun itse ei ole päästy imuttamaan. Näinhän tytöillä säilyy työ ja muutkin halut. Tämä vaan kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Se on kuule lovee ❤️

    • Anonyymi

      Työt loppuu tuolla tavalla ja pian on elätettäviä laumaksi asti. 🙊🙉🙈

    • Anonyymi

      Tuolla isossa valkoisessa talossa on aina harrastettu työpaikkaromansseja. Milloin ammattihenkilöt keskenään ja milloin asiakkaiden kanssa joskus palvelusväenkin kanssa.

    • Anonyymi

      Häpeäminen on rotukysymys .

    • Anonyymi

      Pitää muistaa tautivaara, esim tiikerisankkeri. Hattivatit käyttöön !

    • Anonyymi

      Se on intekroitumista suomalaeseen yhteiskuntaan. nuita ukraenan tyttöjä ku saahaan tänne nii kaenuulaesilla paksuilla akkoella peäkippeä vähenöö kummasti!

    • Anonyymi

      Ei siellä esinaiset välitä, hyysäävät vain niitä venäläisiään, ne siellä saa tehä mitä itse haluavat.

    • Anonyymi

      Yksikin on kuin petolinnun per.. ei ihme kun vanhukset jo pelkää
      Lävistykset ja tod vahva meikki vissiin kuuluu nykyään siivoojan työhön

    • Anonyymi

      Ei lapseton osaa ajatella perheellisiä!!!

    • Anonyymi

      Täysin ammattitaidoton johto siellä ainakin on.
      Elkää mennä ikinä sinne töihi

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta.


    • Anonyymi

      Oottakeepa vaan kun Kepu säätää translain niin kaikenlaiset transventtiilit siellä hiihtää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäähän sitä saada silloin, kun haluttaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe