Kaula purtuna

Anonyymi-ap

Näillä keltapunaisilla siistijätyttärillä on todellakin aurinkoiset ilmeet heti aamusta, tuolla isossa valkoisessa talossa siivotessaan mutta ihan varmaan jonkun muun yöllisen session aiheuttamana, tuskin työnteossa kaulat tulee semmoisiksi niinku oravat olisivat purreet käpyjen himossa!
On sen näköisinä kaula purtuna nuinkin näkyvällä julkisella paikalla että luulisi paremminkin hävettävän.

38

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovatko vasureita?

      • Anonyymi

        Ei kun SDP:LÄISIÄ duunareita.


    • Anonyymi

      Ukot juossu perässä perspillun himossa.

    • Anonyymi

      kun ei ol emitään kasvatusta se näkyy jo kauloissa asti eli ovat kaulaansa myöten eksyksissä.

      suomalainen luterilainen kristillisyys on kyseessä.

    • Anonyymi

      Kyseessä siis synnillisen elämäntyylin levitys tapa. Synnin hekuman esittely!
      Muistatte ja tiedätte miten Sodoman kävi? Elettiin kuin porttolassa!

      • Anonyymi

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala lähetti asteroidin, joka poltti kokopaskan

        ...Niin lähti kuin tulikin...Pelkin tyhjin käsin...


    • Anonyymi

      Miksi nuoret elostelevat?

      • Anonyymi

        Koska puuta tarvitaan vielä rakennustarpeiksi.


    • Anonyymi

      Luulisin, että lehmänsarvi sattunut kaulaa hieraisemaan. Vähän niin kuin Simpauttajassa.

    • Anonyymi

      Sannan faneja ovat.

      • Anonyymi

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupää-persu se ei ole tainnut koskaan päästä naiseenmakuun??

        Aidon naisen maku on aivan eri asia kuin kuivahkon sateenkaari Sannan nyrpeän hailakka ja osin ummehtunut löyhkä.


    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua!

      • Anonyymi

        Liekö kateuskin itseaiheutettua.


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan ns. ay-aktiivi. Oli monenlaisia kokouksia ja tapaamisia eri puolilla Suomea. Silloin totesin, että demari-tytöt olivat melko kiihkeitä mutta ylivetoja olivat silloiset Skdl:n tytöt. Jatkanevatko nykyiset vasemmistolaiset skdl:n perinteitä vai ovatko täysin väljähtyneitä?

      • Anonyymi

        Merja K. On ihku.


      • Anonyymi

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanpirtin portaissa kävi Hymy-lehtikin kuvaamassa minihametyttöjä, jotka olivat jättäneet pikkuhousut valmiiksi kotiin.

        Muistan yhden näistä tytöistä, Paltaniemeltä. Nykyään pukkaa tuulipuvussa rollaattoria, tavatessa jutellaan niitänäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merja K. On ihku.

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanttaraseksiä mainosti harrastavansa.

        Mitä se on sellainen Tantor-seksi?


    • Anonyymi

      Onpa siellä monilla hoitajillakin kaulat purtuna ja syötynä ihan häpeilemättä. Tekee pahaa katsoa. Muutama vuosikymmen sitten ei olisi edes hoitajakouluun päässyt kaulat syötyinä.

    • Anonyymi

      Tummat merkit kauloissa tulevat tummilta ja tulisilta ihmissyöjiltä. ☻

    • Anonyymi

      Kainuulaista kateutta, kun itse ei ole päästy imuttamaan. Näinhän tytöillä säilyy työ ja muutkin halut. Tämä vaan kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Se on kuule lovee ❤️

    • Anonyymi

      Työt loppuu tuolla tavalla ja pian on elätettäviä laumaksi asti. 🙊🙉🙈

    • Anonyymi

      Tuolla isossa valkoisessa talossa on aina harrastettu työpaikkaromansseja. Milloin ammattihenkilöt keskenään ja milloin asiakkaiden kanssa joskus palvelusväenkin kanssa.

    • Anonyymi

      Häpeäminen on rotukysymys .

    • Anonyymi

      Pitää muistaa tautivaara, esim tiikerisankkeri. Hattivatit käyttöön !

    • Anonyymi

      Se on intekroitumista suomalaeseen yhteiskuntaan. nuita ukraenan tyttöjä ku saahaan tänne nii kaenuulaesilla paksuilla akkoella peäkippeä vähenöö kummasti!

    • Anonyymi

      Ei siellä esinaiset välitä, hyysäävät vain niitä venäläisiään, ne siellä saa tehä mitä itse haluavat.

    • Anonyymi

      Yksikin on kuin petolinnun per.. ei ihme kun vanhukset jo pelkää
      Lävistykset ja tod vahva meikki vissiin kuuluu nykyään siivoojan työhön

    • Anonyymi

      Ei lapseton osaa ajatella perheellisiä!!!

    • Anonyymi

      Täysin ammattitaidoton johto siellä ainakin on.
      Elkää mennä ikinä sinne töihi

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta.


    • Anonyymi

      Oottakeepa vaan kun Kepu säätää translain niin kaikenlaiset transventtiilit siellä hiihtää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäähän sitä saada silloin, kun haluttaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe