Miksi ainoastaan Joutsassa tavataan hyvin usein miehiä konttaamassa koiran perässä? Onko paikkakunnalla naaraskoirien määrä tavanomaista suurempi.
Joutsan koirat
11
1088
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi koira otetaan ns , lemmikiksi ? No sen kieli on naisen tarpeisiin tehokkaampi kun väsyneen miehen .
- Anonyymi
On liikenteessä pari semmosta emäntää ettei mun kieli kyl väsyis jos pääsis...
- Anonyymi
Joutsan pelloilla näkyy sellaisia metrin korkuisia jakkaroita. Ne ovt vissiin niitä joilla isäntä tarkastaa lehmän hännän kiinnityksen. Muutaman näin toimissa kesällä.
- Anonyymi
Pelottiko että putoat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottiko että putoat ?
Ei pelottanut, sillä katselin Ladani etupenkiltä. Se on vielä kiinni pohjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelottanut, sillä katselin Ladani etupenkiltä. Se on vielä kiinni pohjassa.
Hienoahan on ettei pohja ole ruosteen raiskaama että etupenkki pysyy kiini pohjassa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoahan on ettei pohja ole ruosteen raiskaama että etupenkki pysyy kiini pohjassa .
Pantiin turkkilevyä ennen viime katsastusta, joten penkki lähtee takuulla ennen pohjaa. Vähän kulkee vasemmalle kallellaan, mutta sen voi osin kompensoida rengaspaineilla.
Vähemmän tulee selvänä ajeltua, joten pikkuvipauksiin ei niin kiinnitä huomiota.
- Anonyymi
KOERAT KIINNOSTAAPI KYLLÄ
- Anonyymi
Se on huomattu kyllä. Mitä ne kotona oppii, sitä ne pyrkii tekemään kylilläkin. Naisväen haarukoihin yrittävät tunkea kuonojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu kyllä. Mitä ne kotona oppii, sitä ne pyrkii tekemään kylilläkin. Naisväen haarukoihin yrittävät tunkea kuonojaan.
Koira touhuaa sitä mihin nainen on koiran ottanut ja opettanut , se korvaa kehnon miehen .
- Anonyymi
Kyllä koira koiran tuntee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283