okei moi sitä täällä kirjottelen että mulla alko menkat abt 17.07.21 muistan sen takii ku sillo oli mun synttärit mutta siis asiaan.
eli mulla oli vasta menkat ehkä viikko sitte ja mun kierto on noin 30pvä tai vähän enemmän ja viimekski tuli aivan liian ajoissa ja sitte sillon ku mulla ei oo menkkoja nii mulla tulee sellasta ruskeeta vuotoo ne 30pvä jä nyttenki tuli ku kävin vessas nii verta sillee tosi vähän nii en tiiä mitä teen ku oon kummiski 13v nii oon TOSI arka puhuu näistä asioista
tiivistettynä vielä et mulla oli viikko sitte menkat ja nyt tähä asti ainaki tullu ruskeeta vuotoo ja tänää tuli tippa verta ja menkkoihin on vielä noin 25 pvä so what do i do?
menkkoihin apuu?
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
jos sun vuoto kestää kuukauden niin sinuna menisin lääkäriin.Kaksi viikkoa voi olla ihan normaali mutta kuukausi ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820