okei moi sitä täällä kirjottelen että mulla alko menkat abt 17.07.21 muistan sen takii ku sillo oli mun synttärit mutta siis asiaan.
eli mulla oli vasta menkat ehkä viikko sitte ja mun kierto on noin 30pvä tai vähän enemmän ja viimekski tuli aivan liian ajoissa ja sitte sillon ku mulla ei oo menkkoja nii mulla tulee sellasta ruskeeta vuotoo ne 30pvä jä nyttenki tuli ku kävin vessas nii verta sillee tosi vähän nii en tiiä mitä teen ku oon kummiski 13v nii oon TOSI arka puhuu näistä asioista
tiivistettynä vielä et mulla oli viikko sitte menkat ja nyt tähä asti ainaki tullu ruskeeta vuotoo ja tänää tuli tippa verta ja menkkoihin on vielä noin 25 pvä so what do i do?
menkkoihin apuu?
Anonyymi-ap
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
jos sun vuoto kestää kuukauden niin sinuna menisin lääkäriin.Kaksi viikkoa voi olla ihan normaali mutta kuukausi ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744286
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans934003Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582497Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282004
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592