okei moi sitä täällä kirjottelen että mulla alko menkat abt 17.07.21 muistan sen takii ku sillo oli mun synttärit mutta siis asiaan.
eli mulla oli vasta menkat ehkä viikko sitte ja mun kierto on noin 30pvä tai vähän enemmän ja viimekski tuli aivan liian ajoissa ja sitte sillon ku mulla ei oo menkkoja nii mulla tulee sellasta ruskeeta vuotoo ne 30pvä jä nyttenki tuli ku kävin vessas nii verta sillee tosi vähän nii en tiiä mitä teen ku oon kummiski 13v nii oon TOSI arka puhuu näistä asioista
tiivistettynä vielä et mulla oli viikko sitte menkat ja nyt tähä asti ainaki tullu ruskeeta vuotoo ja tänää tuli tippa verta ja menkkoihin on vielä noin 25 pvä so what do i do?
menkkoihin apuu?
Anonyymi-ap
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
jos sun vuoto kestää kuukauden niin sinuna menisin lääkäriin.Kaksi viikkoa voi olla ihan normaali mutta kuukausi ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070