Kauanko ihmiset on keskimäärin päivässä puhelimella, kun itellä tuntuu että on hirvittävä addiktio kun olen suunnilleen 4-5 tuntia puhelimella päivässä
Puhelimen käyttöaika
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Arvioisin, että yksi kymmenen minuutin puhelu viikossa. Yleensä kun haluaa soittaa - puhelimen joutuu ensin lataamaan kun akun kesto on vain 10 päivää. Itse tehnyt puhelimeen korvaavan monikennoakun joka nelinkertaisti kapasiteetin.
Puhelimen käytettävyys vs. tietokone: Niin syvältä, ettei sitä viitsi käyttää kuin aivan välttämättömään ja hoitaa tietokoneella nopeasti lopun!
Matopeliäkään ei enää viitsi pelata, kun tuntuu siltä, että mato on siinä vähän jo kulunut. - Anonyymi
Olen 47v mies ja usein joudun ihan etsimään että missäs se älypuhelin taas olikaan kun unohdan sen johonkin päin asuntoa, eli enpä juurikaan käyttele puhelinta päivässä. Paljon mieluummin käytän tietokonetta, läppäriä mukavan kokoiselta 17,3" näytöltä ja kunnollisella fyysisellä näppäimistöllä ja langattomalla hiirellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362436- 372421
- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2691042- 53989
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747