Palstan kauniille naisille :D
Hyvää sateista päivää
123
1132
Vastaukset
Sadekartta paljastaa mistä päin kirjoittelet. :D Täällä ei sada tipan tippaa. Aurinko on paistellut. Joo, en ole nainen, mutta vastasinpa silti.
- Anonyymi
Samoin komeille miehille palstalla. :)
- Anonyymi
Kiitos kiitos ☺️
- Anonyymi
Kiitos!
Kiitos mies. :))
Ei kyllä ole sadellut. :D- Anonyymi
Ole hyvä :) Ai siellä päin ei satele, sehän on kiva kuulla.
- Anonyymi
Mistäs päin nyt tuulee, kun on näin positiivinen aloitus. Kiva lukea sateisen kaatopaikkareissun jälkeen 👍😄
- Anonyymi
Siitä tulee itsellekin hyvä mieli jos saa jonkun hymyilemään pienillä teoilla :)
- Anonyymi
Jee, ihana viestii!!! 😘
- Anonyymi
Suukkoja sinne kaunottarelle 😘
- Anonyymi
Just a gigolo 😂
- Anonyymi
Sivusta: juu näyttää olevan. Ei tainnut olla kaivattuni sittenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: juu näyttää olevan. Ei tainnut olla kaivattuni sittenkään.
Ei tää ollut kelleen vaan kaikille palstan naisille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää ollut kelleen vaan kaikille palstan naisille :)
Tietysti, saa ilahduttaa 😀
- Anonyymi
Onneksi rumille ei toivotettu sateista päivää. Heillä voi aurinko paistaa.
- Anonyymi
Ihan kaikille naisille toivotin. Kaikkk naiset on kauniita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikille naisille toivotin. Kaikkk naiset on kauniita.
Hmph!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmph!
?? Kyllä jokainen ihminen on kaunis ja tärkeä.
- Anonyymi
Millainen päivä sinulla mies oli? Olitko töissä tekemässä tärkeää asiaa muille ihmisille? :)
- Anonyymi
Joo, työpäivä :) Ihan hyvä päivä ja illalla lenkki :)
- Anonyymi
Millanen sulla oli päivä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, työpäivä :) Ihan hyvä päivä ja illalla lenkki :)
Onpa kiva kuulla. :) kaikkea hyvää toivon vaikka ei nyt päästy palstaa pidemmälle ja minulla taas ei mene niin hyvin mutta pärjään jotenkin. :\
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva kuulla. :) kaikkea hyvää toivon vaikka ei nyt päästy palstaa pidemmälle ja minulla taas ei mene niin hyvin mutta pärjään jotenkin. :\
Voi ei ikävä kuulla. Kerro sun huolista jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei ikävä kuulla. Kerro sun huolista jos haluat.
Tuntuu elämä tökkivän välillä. En oikein tiedä mitä haluan minkään suhteen tai parhaillaan olen sekaisin itseni kanssa. Mutta jospa tämä helpottaisi joskus. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu elämä tökkivän välillä. En oikein tiedä mitä haluan minkään suhteen tai parhaillaan olen sekaisin itseni kanssa. Mutta jospa tämä helpottaisi joskus. :/
Helpottaa se. Olet vahva ja rohkea kun saat sen sanottua. Toivon sulle kaikkea hyvää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa se. Olet vahva ja rohkea kun saat sen sanottua. Toivon sulle kaikkea hyvää :)
Aika monta kertaa täällä sanonut kaikenlaista sekä tunteitani ja useimmat väittävät minua sen vuoksi mieheksi. :D eikö nainen saa tuntea mitään? On tämä outo maailma. Mutta kiitän sanoistasi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta kertaa täällä sanonut kaikenlaista sekä tunteitani ja useimmat väittävät minua sen vuoksi mieheksi. :D eikö nainen saa tuntea mitään? On tämä outo maailma. Mutta kiitän sanoistasi. :)
No mitäs ihmettä. Totta kai saa tuntea, ikävää että olet joutunut sellaista kokemaan. Olen tässä jos haluat puhua, se auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs ihmettä. Totta kai saa tuntea, ikävää että olet joutunut sellaista kokemaan. Olen tässä jos haluat puhua, se auttaa.
Eipä se minua täällä paljoa ole haitannut. En oikein voi ottaa tätä paikkaa tosissaan. Monta kertaa ikään kuin jutellut juuri sen tietyn miehen kanssa mutta tuskin oli oikea. Eihän sitä voi ikinä täysin tietää. Miksi itse olet täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se minua täällä paljoa ole haitannut. En oikein voi ottaa tätä paikkaa tosissaan. Monta kertaa ikään kuin jutellut juuri sen tietyn miehen kanssa mutta tuskin oli oikea. Eihän sitä voi ikinä täysin tietää. Miksi itse olet täällä?
Ihastuksen perässä tänne eksyin mutta selvisi että hän on varattu. Nyt vaan välillä lueskellut ja todennut kuinka negatiivinen ja ilkeä palsta tämä on ja päätin jotain hyvää ja piristävää kirjottaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksen perässä tänne eksyin mutta selvisi että hän on varattu. Nyt vaan välillä lueskellut ja todennut kuinka negatiivinen ja ilkeä palsta tämä on ja päätin jotain hyvää ja piristävää kirjottaa :)
Ai onpa harmi. Eikö kaverina voinut olla? Nykyään tämä ollut ilkeä ja negatiivinen paikka. Ennen oli paljon positiivisempi. Itse olen kerennyt täällä jo kauan viettää aikaani ja on muuttunut selkeästi koko paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onpa harmi. Eikö kaverina voinut olla? Nykyään tämä ollut ilkeä ja negatiivinen paikka. Ennen oli paljon positiivisempi. Itse olen kerennyt täällä jo kauan viettää aikaani ja on muuttunut selkeästi koko paikka.
Ei sitä ehkä kannatta roikkua kaverina kun on tunteita, en tiedä. Eli sä olet ehkä jutellut sen oikean kanssa täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä ehkä kannatta roikkua kaverina kun on tunteita, en tiedä. Eli sä olet ehkä jutellut sen oikean kanssa täällä?
Totta tuokin. Tunteetkin ovat sellaisia että saattavat muuttua kun ihmisetkin muuttuvat ajan kanssa. Aiemmin ihastunut tietynlaiseen ja ikää kun tulee lisää yhtäkkiä ihastus katoaa. En osaa sanoa olenko jutellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin. Tunteetkin ovat sellaisia että saattavat muuttua kun ihmisetkin muuttuvat ajan kanssa. Aiemmin ihastunut tietynlaiseen ja ikää kun tulee lisää yhtäkkiä ihastus katoaa. En osaa sanoa olenko jutellut.
Olet oikeassa. Vaikeaa se on tosiaan sanoa
onko jutellut juuri sen kaivatun kanssa. On mullakin jo jonkin verran tunteet häneen hiipuneet. En kiellä etteikö niitä olisi, mutta olen jo sen hyväksynyt etten häntä tule saamaan eikä hän varmaan ollut minusta ikinä kiinnostunutkaan. Toivo et saisit yhteyden siihen kaivattuusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko jutellut juuri sen kaivatun kanssa. On mullakin jo jonkin verran tunteet häneen hiipuneet. En kiellä etteikö niitä olisi, mutta olen jo sen hyväksynyt etten häntä tule saamaan eikä hän varmaan ollut minusta ikinä kiinnostunutkaan. Toivo et saisit yhteyden siihen kaivattuusi.Toivon siis :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko jutellut juuri sen kaivatun kanssa. On mullakin jo jonkin verran tunteet häneen hiipuneet. En kiellä etteikö niitä olisi, mutta olen jo sen hyväksynyt etten häntä tule saamaan eikä hän varmaan ollut minusta ikinä kiinnostunutkaan. Toivo et saisit yhteyden siihen kaivattuusi.Miksi ei olisi kiinnostunut ollut sinusta? Minäkin kaikesta huolimatta uskon että kiinnostus olisi ollut molemminpuolista. Toki ei sitäkään voi tietää tarkalleen. Olisin halunnut tutustua tähän mieheen mutta aika oli ja meni meidän kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi kiinnostunut ollut sinusta? Minäkin kaikesta huolimatta uskon että kiinnostus olisi ollut molemminpuolista. Toki ei sitäkään voi tietää tarkalleen. Olisin halunnut tutustua tähän mieheen mutta aika oli ja meni meidän kohdalla.
En osaa sanoa, tuntui että hänelläkin oli jotain tunteita mutta oliko se vaan kuvitelmaani, sitä en tiedä. Katse etiäpäin vain :) Kyllä niitä muitakin kivoja miehiä riittää sulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, tuntui että hänelläkin oli jotain tunteita mutta oliko se vaan kuvitelmaani, sitä en tiedä. Katse etiäpäin vain :) Kyllä niitä muitakin kivoja miehiä riittää sulle :)
Kysyitkö häneltä koskaan? Meidän tapauksessa ei päästy koskaan edes puhumaan mitään toisillemme kasvotusten. Aika outoa ihastua kun ei tavallaan tunne toista mutta minkä sille voi jos ihastuu. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö häneltä koskaan? Meidän tapauksessa ei päästy koskaan edes puhumaan mitään toisillemme kasvotusten. Aika outoa ihastua kun ei tavallaan tunne toista mutta minkä sille voi jos ihastuu. :)
No samanlainen tilanne meilläkin :) Mielessä jo suunniteltu yhteinen tulevaisuus ennen kuin edes tiesin hänestä mitään. Kyllä me jotai
puhuttiin, mutta kertomatta jäi tunteet. Se on mietityttänyt olisiko pitänyt toimia nopeammin ja kertoa tunteista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samanlainen tilanne meilläkin :) Mielessä jo suunniteltu yhteinen tulevaisuus ennen kuin edes tiesin hänestä mitään. Kyllä me jotai
puhuttiin, mutta kertomatta jäi tunteet. Se on mietityttänyt olisiko pitänyt toimia nopeammin ja kertoa tunteista..Täällä aika monella samanlaisia tilanteita ollut mitä jutellut. Me ei sanaakaan olla kasvotusten sanottu mitään toisillemme silloin kun vielä nähtiin. En tiedä oikein mitään hänestä muuta kuin mitä tekee noin suurinpiirtein elämällään ja hänen nimensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä aika monella samanlaisia tilanteita ollut mitä jutellut. Me ei sanaakaan olla kasvotusten sanottu mitään toisillemme silloin kun vielä nähtiin. En tiedä oikein mitään hänestä muuta kuin mitä tekee noin suurinpiirtein elämällään ja hänen nimensä.
Ihan mielenkiinnosta, millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
Konsonantilla alkaa. En halua sanoa sen enempää. Täällä usealla sama tilanne on ja tuskin olen se nainen jos olette puhuneet kasvotusten kun olette nähneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsonantilla alkaa. En halua sanoa sen enempää. Täällä usealla sama tilanne on ja tuskin olen se nainen jos olette puhuneet kasvotusten kun olette nähneet.
No niin tuskin joo olet. Ei sitä tarvitsekaan sanoa. Jiillä alkaa mun nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tuskin joo olet. Ei sitä tarvitsekaan sanoa. Jiillä alkaa mun nimi.
Se on aika kaivattu kirjain täällä palstalla. Mutta voin sen verran sanoa että J:tä kaipailen minäkin. Me ei vain olla kasvotusten puhuttu sanaakaan kun nähtiin ja siksi ei tunneta oikein ollenkaan. Outoa tämä että jäin kaipaamaan eikä enää nähdä ollenkaan eikä tunnetakaan mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aika kaivattu kirjain täällä palstalla. Mutta voin sen verran sanoa että J:tä kaipailen minäkin. Me ei vain olla kasvotusten puhuttu sanaakaan kun nähtiin ja siksi ei tunneta oikein ollenkaan. Outoa tämä että jäin kaipaamaan eikä enää nähdä ollenkaan eikä tunnetakaan mitenkään.
Kaikki mitä sanot sopisi häneen. Paitsi että me puhuttiin pari sanaa, oletko varma ettet ole puhunut hälle mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä sanot sopisi häneen. Paitsi että me puhuttiin pari sanaa, oletko varma ettet ole puhunut hälle mitään?
En kasvotusten ole sanonut paikassa missä nähtiin. Voi muistikuvanikin heittää jos olen jossain kohti nähnyt ja sanonut jotain. Milloin te näitte viimeksi hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kasvotusten ole sanonut paikassa missä nähtiin. Voi muistikuvanikin heittää jos olen jossain kohti nähnyt ja sanonut jotain. Milloin te näitte viimeksi hänen kanssaan?
Kyllä siitä on aikaa jo aika kauan. En ole ihan varma. Mikä on hänen nimen viimeinen kirjain? Ja aina samassa paikassa näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä on aikaa jo aika kauan. En ole ihan varma. Mikä on hänen nimen viimeinen kirjain? Ja aina samassa paikassa näitte?
Meillä on vähän alle vuosi kun nähtiin viimeksi. Tuskin olen se nainen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on vähän alle vuosi kun nähtiin viimeksi. Tuskin olen se nainen. :)
Hmm, kyllä se aika voisi osuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, kyllä se aika voisi osuakin.
Alkaako hän sitten vokaalilla vai konsonantilla? Alkaa mennä jännäksi tämä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako hän sitten vokaalilla vai konsonantilla? Alkaa mennä jännäksi tämä. :D
Konsonantilla 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsonantilla 🤭
Sitten ei osunut. Enkä ole kaupan alalla. :) mutta toivottavasti löytyy naisesi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei osunut. Enkä ole kaupan alalla. :) mutta toivottavasti löytyy naisesi. :)
Kaupan alalla? :) En kai niin sanonut. Mut juu ei osunut. Toivottavasti sinäkin löytäsit yhteyden siihen mieheesi. Vaikutat kivalta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan alalla? :) En kai niin sanonut. Mut juu ei osunut. Toivottavasti sinäkin löytäsit yhteyden siihen mieheesi. Vaikutat kivalta :)
Täällä yksi tyyppi kaipailee kaupan alalla olevaa naista ja sillä usein menee sekaisin minun tarinani kanssa. Nimestä, kaupan alasta ja tuosta ettei olla puhuttu yleensä tunnistaa sen ettei osu. Mutta et ollutkaan sama. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yksi tyyppi kaipailee kaupan alalla olevaa naista ja sillä usein menee sekaisin minun tarinani kanssa. Nimestä, kaupan alasta ja tuosta ettei olla puhuttu yleensä tunnistaa sen ettei osu. Mutta et ollutkaan sama. :)
Ootsä se hehkulamppu? - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hehkulamppu. Ihan toista miestäkin kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hehkulamppu. Ihan toista miestäkin kaipaan.
Ketä se hehkulamppu kaipas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah okei. No en oo se :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä se hehkulamppu kaipas?
Jotakin nallea ilmeisesti? En tiedä sen enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah okei. No en oo se :)
Niin et tainnut olla kuten arvelinkin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin nallea ilmeisesti? En tiedä sen enempää.
Kyllä niiten keskusteluja löytää vaikka tuolla haulla jos kiinnostaa. nalle ja hehkulamppu. Kaikkien aikojen suurin palstarakkaustarina. Juu kyllä muita aina onnistaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä niiten keskusteluja löytää vaikka tuolla haulla jos kiinnostaa. nalle ja hehkulamppu. Kaikkien aikojen suurin palstarakkaustarina. Juu kyllä muita aina onnistaa.
Piti sinunkin tähän keskusteluun tunkea. Kyttäämässä koko ajan kaikkea mitä kirjoitetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Piti sinunkin tähän keskusteluun tunkea. Kyttäämässä koko ajan kaikkea mitä kirjoitetaan.
No tämä on julkinen paikka. Täällä saa katsella mitä ihmiset kirjoittelevat. Näkyy hyvin sujuvan. Jatkakaa vaan ilman minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin et tainnut olla kuten arvelinkin. :)
Ei oo elämä helppoa Jiinä näillä sivuilla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo elämä helppoa Jiinä näillä sivuilla :)
Ei näköjään. :) j:llä alkavilla riittää kaipailijoita täälläkin. Niistä tapellaan myös ihan oikeassa elämässäkin. Tai ainakin minun hänestä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään. :) j:llä alkavilla riittää kaipailijoita täälläkin. Niistä tapellaan myös ihan oikeassa elämässäkin. Tai ainakin minun hänestä. :)
Sitten en ainakaan ois hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en ainakaan ois hän :)
Eikös se selvinnyt jo aikaisemmin. :) mutta minun tapaus oli komea ja haluttu monen naisen suuntaan. Minäkin ajattelin että olisi minusta kiinnostunut ja menin sitten ihastumaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se selvinnyt jo aikaisemmin. :) mutta minun tapaus oli komea ja haluttu monen naisen suuntaan. Minäkin ajattelin että olisi minusta kiinnostunut ja menin sitten ihastumaan. :)
Selvisi selvisi :) Mutta viimeistään että minusta tapeltaisiin... Ehei :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisi selvisi :) Mutta viimeistään että minusta tapeltaisiin... Ehei :)
Taisi olla vain minun kuvitelmaa kaikki. Ajattelin että minulla ja sillä miehellä olisi ollut jotain ihmeellistä välillämme. Ajattelin jotain kaksoisliekin tapaista. Nyt kun aikaa kulunut kun ei olla nähty niin yhtäkkiä kaikki muistot alkavat hävitä eikä tunnu enää samalta. Tämmöisiä ajatuksia yöhön vielä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla vain minun kuvitelmaa kaikki. Ajattelin että minulla ja sillä miehellä olisi ollut jotain ihmeellistä välillämme. Ajattelin jotain kaksoisliekin tapaista. Nyt kun aikaa kulunut kun ei olla nähty niin yhtäkkiä kaikki muistot alkavat hävitä eikä tunnu enää samalta. Tämmöisiä ajatuksia yöhön vielä. :)
Ei välttämättä jos et ikinä mieheltä sitä kysynyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä jos et ikinä mieheltä sitä kysynyt :)
Eipä tule mieleen tuntemattomalle ensimmäisenä lauseena ilmoittaa tämmöisiä asioita ohimennen. Ilmeensä saattaisi olla sellainen että parempi jos menisit hoitoon. :D en minä kaikkea voinut kuvitella mutta suurimman osan kyllä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tule mieleen tuntemattomalle ensimmäisenä lauseena ilmoittaa tämmöisiä asioita ohimennen. Ilmeensä saattaisi olla sellainen että parempi jos menisit hoitoon. :D en minä kaikkea voinut kuvitella mutta suurimman osan kyllä. :)
Anteeks jos sanoin jotenkin tökerösti :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks jos sanoin jotenkin tökerösti :(
Et sanonut mitään tökerösti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sanonut mitään tökerösti. :)
No hyvä. Ei tietenkään tuntemattomalle tule mieleen sanoa tuollaista joo :) Voisko sulla olla mitään muuta yhteyttä häneen? Vaikka somessa tehdä tikusta asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Ei tietenkään tuntemattomalle tule mieleen sanoa tuollaista joo :) Voisko sulla olla mitään muuta yhteyttä häneen? Vaikka somessa tehdä tikusta asiaa?
Kun ei olla puhuttu kasvotusten vaikka siihen oli mahdollisuus niin en lähde somessa lähestymään. Se oli luultavasti se asia mikä ratkaisi kaiken kun tähän hiljaiseloon kun on päädytty eikä nähdä enää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei olla puhuttu kasvotusten vaikka siihen oli mahdollisuus niin en lähde somessa lähestymään. Se oli luultavasti se asia mikä ratkaisi kaiken kun tähän hiljaiseloon kun on päädytty eikä nähdä enää. :)
Totta. Mutta toisaalta, mikä olisi pahinta mitä voisi käydä jos laittasit viestiä, kun ette enää näekään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta toisaalta, mikä olisi pahinta mitä voisi käydä jos laittasit viestiä, kun ette enää näekään? :)
Ei se kuulu tapoihini laitella viestiä perään. Jos herraa itse ei kiinnostanut jutulle tulla kun oli mahdollisuus niin annan olla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuulu tapoihini laitella viestiä perään. Jos herraa itse ei kiinnostanut jutulle tulla kun oli mahdollisuus niin annan olla. :)
Okei. Hyvää yötä sinulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Hyvää yötä sinulle :)
Hyvää yötä täältä haavemaasta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä täältä haavemaasta. :)
Niinpä :) haavemaasta unimaailmaan jossa haavet voivat edes hetken olla totta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä :) haavemaasta unimaailmaan jossa haavet voivat edes hetken olla totta :)
En ole enää unessakaan sitä miestä nähnyt. Näen jotain kaunista sen sijaan. Se mies taisi olla totta minulle vain haavemaailmassa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää unessakaan sitä miestä nähnyt. Näen jotain kaunista sen sijaan. Se mies taisi olla totta minulle vain haavemaailmassa. :)
Harmi juttu jos niin. Mitä unia sä näät? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi juttu jos niin. Mitä unia sä näät? :)
Usein en mitään. Yleensä täytyy itse keksiä ja kuvitella jos haluaa jotain nähdä. :) mitä itse? Näetkö siitä naisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein en mitään. Yleensä täytyy itse keksiä ja kuvitella jos haluaa jotain nähdä. :) mitä itse? Näetkö siitä naisesta?
En enää, joskus näin. No mitä erikoisempia unia nykyään jos aamulla vielä muistan :) Välillä lennetään ja välillä ollaan laivassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää, joskus näin. No mitä erikoisempia unia nykyään jos aamulla vielä muistan :) Välillä lennetään ja välillä ollaan laivassa :)
Jospa pääsisit sen naisen kanssa noita sitten toteuttamaan oikeastikin. :) teillä kuitenkin puhumistakin kasvotusten takana kun olette nähneet eli paljon parempi tilanne siellä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa pääsisit sen naisen kanssa noita sitten toteuttamaan oikeastikin. :) teillä kuitenkin puhumistakin kasvotusten takana kun olette nähneet eli paljon parempi tilanne siellä. :)
Ainahan sitä saa haaveilla. Mitä ikäluokkaa te olette suunnilleen jos saa kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä saa haaveilla. Mitä ikäluokkaa te olette suunnilleen jos saa kysyä?
Kyllä tässä jo hyvää tahtia ollaan vanhaksi tultu. Ei silti mikään keski-ikäinen vielä. :) entä teillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä jo hyvää tahtia ollaan vanhaksi tultu. Ei silti mikään keski-ikäinen vielä. :) entä teillä?
Kai sitä vielä nuoreksi haluisi itseään sanoa :) Ollaan alle 30, onhan se nuori viel? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä vielä nuoreksi haluisi itseään sanoa :) Ollaan alle 30, onhan se nuori viel? :)
Eiköhän se ole. :) koko elämä edessä vai ohi? Nykyään kun niin nuorena pitää kaikki olla tehty. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole. :) koko elämä edessä vai ohi? Nykyään kun niin nuorena pitää kaikki olla tehty. :)
No sepä.. ei saa masentaa :) Kylläpä aika vierähti, nyt täytyy lähteä haaveilemaan unimaailmaan. Öitä ja kiitos kivasta juttuseurasta, ehkä vielä törmäämme täällä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä.. ei saa masentaa :) Kylläpä aika vierähti, nyt täytyy lähteä haaveilemaan unimaailmaan. Öitä ja kiitos kivasta juttuseurasta, ehkä vielä törmäämme täällä :)
Ei saa tietenkään masentua kerkeää myöhemminkin tehdä asioita tai näin ainakin itse haluan ajatella. :) hyviä unia ja unimaailmaa sinne. Ja varmasti törmää täällä minuunkin jos haluaa jutella. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa tietenkään masentua kerkeää myöhemminkin tehdä asioita tai näin ainakin itse haluan ajatella. :) hyviä unia ja unimaailmaa sinne. Ja varmasti törmää täällä minuunkin jos haluaa jutella. :)
Juu nyt p0rnon ja raukeuden kautta uni maailmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tavallaan miten ikinä haluaa sinne mennä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tavallaan miten ikinä haluaa sinne mennä. :)
Mitäs siulla on yllä nyt.. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs siulla on yllä nyt.. ?
Mielenkiintoinen kysymys. :) kysy joku toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää runkuttelija iski sitten jostain välistä... Ei ole multa kenelle juttelit tässä illan ja yön aikan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys. :) kysy joku toinen.
Mikä kuppi koko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää runkuttelija iski sitten jostain välistä... Ei ole multa kenelle juttelit tässä illan ja yön aikan
Tiedän. :) kovin huvittava tapaus taitaa olla. Jään katsomaan mihin tuosta on. Jatketaan me sitten järkevämmässä kohdassa uudestaan sitten kun on nukuttu hyvin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kuppi koko ?
Kahvikuppi koko taitaa olla 2dl. Sellainen löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meinaa mälli irrota oisko siusta jeesii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo sun pituus ja paino on ? Kerro jotaa housten väri ees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa auttaa. Pyydän naapurin Teron sinne auttamaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo sun pituus ja paino on ? Kerro jotaa housten väri ees
Kahvikupilla tietääkseni pituutta taitaa olla 10cm ja painosta en ole täysin varma. Pitäisi punnita paljon painaa jollain keittiövaa'alla. Merkistä ei taida olla Housen merkkinen tuo mitä kysyt ja etsit. Minkä väristä kahvikuppia etsit? :))
Anonyymi kirjoitti:
Älylamppu katosi niin tämä mällimies koittaa löytää uutta kaveria. 🤣
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuskin tuo ketään älylamppua kaipaa tai ketään muutenkaan. Ja sinunkaan sivusta huutelua tässä ei nyt erityisemmin odotettu.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta sehän on sinun luomus mies sekin kuten tuo mäihämieskin. Siitä tietää, että yksi yksinkertaisten (etuliitteelle syynsä tietäjät tietää) hööpötys on kulutettu loppuun kun joutuu itse promoamaan näitä kirjoitelmia ja satuja
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sehän on sinun luomus mies sekin kuten tuo mäihämieskin. Siitä tietää, että yksi yksinkertaisten (etuliitteelle syynsä tietäjät tietää) hööpötys on kulutettu loppuun kun joutuu itse promoamaan näitä kirjoitelmia ja satuja
Niinhän sinä siinä jaksat uskotella ja muillekin syöttää tällaista soopaa. Onko tuo mielestäsi hauskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mies kovasti lanseerannut itseäsi koko kansan kaksoisliekkinä ja niin kauniin kaipaavasti jaksat itsestäsi puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mies kovasti lanseerannut itseäsi koko kansan kaksoisliekkinä ja niin kauniin kaipaavasti jaksat itsestäsi puhua
Ja toinen verenpaineen nousuhissi naama punaisena häpeän ja raivon yhdistelmästä, että onko pakko tulla tilkutuksen tielle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No useimmat sentään tajuaa sun olevan mies nääs😉 Ja nämä loput pelaa jotain arvotonta mustamaalausaikapeliä, jossa kommentointi- tai merkkausnopeus on valttia millä rakennetaan todellisuuksia sosiaalisesti/yhteisöllisesti🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen se? Teidät omiin lankoihinne kietoutuneet on hyvin helppo tunnistaa kun kaikki aika ja energia menee itsensä ja tarinoidensa selvittämiseen. Esim tämä provohahmo ja täysin fiktiivinen hehkulamppu, josta toiset alentuu yhä vain väittämään sitä sun tätä ja löytää kas kummaa hänet muidenkin trollausten seasta😉 Mahtaa olla paljon elämässä kiinni valhehtelussa kun ei pääse millään täältä roikuumasta ja vakuuttelemasta joko itseään tai muita jostain nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen se? Teidät omiin lankoihinne kietoutuneet on hyvin helppo tunnistaa kun kaikki aika ja energia menee itsensä ja tarinoidensa selvittämiseen. Esim tämä provohahmo ja täysin fiktiivinen hehkulamppu, josta toiset alentuu yhä vain väittämään sitä sun tätä ja löytää kas kummaa hänet muidenkin trollausten seasta😉 Mahtaa olla paljon elämässä kiinni valhehtelussa kun ei pääse millään täältä roikuumasta ja vakuuttelemasta joko itseään tai muita jostain nääs
Ja ojan niinkuin se perinteinen vuorokauden viimeisen tunnin desperaattinen yritys udella ja sävellellä auttaisi mitään siihen, mitä päivänvalossa näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No useimmat sentään tajuaa sun olevan mies nääs😉 Ja nämä loput pelaa jotain arvotonta mustamaalausaikapeliä, jossa kommentointi- tai merkkausnopeus on valttia millä rakennetaan todellisuuksia sosiaalisesti/yhteisöllisesti🥱
Hohoijaa. Tämä kommentoija mies se jaksaa täällä länkyttää päivästä toiseen nääs. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo mäihämieshän on nainen? Kaikkihan ovat vastakkaista sukupuolta mitä edustaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo mäihämieshän on nainen? Kaikkihan ovat vastakkaista sukupuolta mitä edustaa??
Mäihereppana on lähestulkoon kaikki rekatut hahmot mitä täällä on kaikki sen näkee paitti hän ite
- Anonyymi
Naisten mies ei voi olla naisen mies…
Kiva silti 😅- Anonyymi
En minä mikää naisten mies ole. Ihme kun ei saa toivottaa kivaa päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mikää naisten mies ole. Ihme kun ei saa toivottaa kivaa päivää.
Saa saa ☺️
- Anonyymi
Nyt vaan scrollaamaan mitä sekavaa tähänkin ketjuun on huudeltu😂
- Anonyymi
Tässä koostuu koko palstan ydin eikä jäänyt edes hehkulamppu ja nalle mainitsematta. Rinssiä löytyy ja minua naista luulemassa omaksi mieheksi kaikkia ja tuo mieheksiluulija. Kirsikkana kakun päällä tuo mällitahramies. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä koostuu koko palstan ydin eikä jäänyt edes hehkulamppu ja nalle mainitsematta. Rinssiä löytyy ja minua naista luulemassa omaksi mieheksi kaikkia ja tuo mieheksiluulija. Kirsikkana kakun päällä tuo mällitahramies. :D
No näytti sulla joku mukavakin kirjekaveri olleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näytti sulla joku mukavakin kirjekaveri olleen
Oli mukava kirjekaveri. Sellaiset ovat harvinaisia palstalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187