Millaisesta miehestä miehet tykkää?

Anonyymi-ap

Tykkäätkö vanhemmasta vai itseäsi nuoremmasta.?Top vai btm miehestä?

30

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään kyttääviä isä puolia. Joten itseäni 10-20 vuotta nuoremmista. Ja versatile vois toimia parhaiten.

      • Anonyymi

        Kuitenkin kyttäät.


      • Anonyymi

        Tykkäät siis 5-15 -vuotiaista 😳


    • Anonyymi

      Oon 56v nyt. Tykkään itseäni nuoremmista. Oon top henkinen itse.

      • Anonyymi

        Top henkinen onko se sama kuin olla itse top vai onko kaverin oltava top?


    • Anonyymi

      Pidän kauniista naisista.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Tietääkö yh-äiskäsi että olet piilohomo, no tietysti tietää :)


      • Anonyymi

        Ei kaikki tee niin kuin sinä.


      • Anonyymi

        tottakai kun halus ei saa olla kielteinen kenellekkään anna aina jos joku haluaa


    • Anonyymi

      Minä tykkäsi nuorena ukoista.

      Lumiukoista :D

    • Anonyymi

      Minulle kelpaa minkä ikäinen hyvänsä, kunhan on niin voimakas, että saa minut tarvittaessa piiskattua.

    • Anonyymi

      Tykkään miehekkäästä, suht. lihaksikkaasta, ei kovin karvaisesta miehestä, jolla on komea varustus ja joka on halukas panemaan. Itse olen sporttinen ja pienehkö kaveri, joka tykkää antautua syliin ehdoitta.

    • Anonyymi

      Olen 54 bi. Tykkään itseäni vanhemmista tai sitten huomattavasti nuoremmista (18-25v).
      Lisäksi nuoremman täytyy olla mieluusti pienikokoinen. Siisteys kiihottaa enemmän. En tykkää jos on kalun ympärillä karvapehko. Kaikkein eniten kiihottaa posliini tai hyvin lyhyt sänki. Myös peppuvako oltava karvaton.

    • Anonyymi

      Promeksesta.

    • Anonyymi

      Tykkään vanhemmista TOP miehistä (40-60 v) ite oon 23 v.

      • Anonyymi

        Löydätkö helposti mieleistäsi seuraa?


      • Anonyymi

        Mielestäni vanhemmat top miehet ovat antaneet minulle parhaimmat kokemukset ,muistan hyvinkin peppuneitsyyteni menetyksen ,mies oli minua yli 20 vuotta vanhempi ja itse olin tuolloin juuri armeijasta päässyt 21v herkkupeppu miksi hän minua kutsui.


      • Anonyymi

        Olet ilkeä niitä teinejä kohtaan jotka haluavat vanhempaa setää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilkeä niitä teinejä kohtaan jotka haluavat vanhempaa setää.

        Ne haluu sugardaddyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne haluu sugardaddyn

        Totta kai. Mutta onko silloin kyse vanhoista kuolaavista ukoista? Vai salskeista kiimasista nuorukaista jotka juoksvat tosimiehen perässä perä vaahdossa?
        Vai onko edelleen vika siinä vanhassa miehessä joka kuolaa teinipersettä?
        Hmm olematta kiinnostunut edes teiniperseestä Vai onko kyse vain katkerasta teinistä joka sai pakit?


    • Anonyymi

      Kärsimystä on ihan tarpeeksi jo ja tulevillekin polville.

    • Anonyymi

      Hmn anna puh no

    • Anonyymi

      Olen 98 vuotias dementikko impotentti enkä enää muista minkä ikäisiä haluan.

    • Anonyymi

      Olen n 31v, tykkään varmoista miehekkäistä top-miehistä, jotka on huumorintajuisia, sinkkuja. Mielelläan itseä vanhempia

    • Anonyymi

      No tietysti tykkään alastomista miehistä joilla on Muna pystyssä ja peppu levällään.

    • Anonyymi

      Vanhat nuorista ja nuoret vanhojen rahoista. Lääkemurhaaja vapautumassa ja kuulema tehnyt jo deitti-ilmoituksen. Kolme murhannut, tukinpa se siihen jää vaikka ei itsekään enää ihan nuori ole, noin 46v.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009254442.html

      Onkohan taskinen vaihtanut nimeään, ei varmaan moni enää muista.

      • Anonyymi

        Riski TOP-mies olisi hyvä, hän voisi silloin tällöin antaa koivuvitsaa tai isän kädestä tälläiselle 74-kiloiselle rääpäleelle. Olen ennenkin piiskaa saanut.


    • Anonyymi

      top pitääolla annan kaiken

    • Anonyymi

      nuori iso-aseinen voi olla kolmekin

    • Anonyymi

      aina haluun top miestä ei väliä kuinka iso kalu kunhan tekee hyvää

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe