Tykkäätkö vanhemmasta vai itseäsi nuoremmasta.?Top vai btm miehestä?
Millaisesta miehestä miehet tykkää?
30
1502
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään kyttääviä isä puolia. Joten itseäni 10-20 vuotta nuoremmista. Ja versatile vois toimia parhaiten.
- Anonyymi
Kuitenkin kyttäät.
- Anonyymi
Tykkäät siis 5-15 -vuotiaista 😳
- Anonyymi
Oon 56v nyt. Tykkään itseäni nuoremmista. Oon top henkinen itse.
- Anonyymi
Top henkinen onko se sama kuin olla itse top vai onko kaverin oltava top?
- Anonyymi
Pidän kauniista naisista.
Heteropride- Anonyymi
Tietääkö yh-äiskäsi että olet piilohomo, no tietysti tietää :)
- Anonyymi
Ei kaikki tee niin kuin sinä.
- Anonyymi
tottakai kun halus ei saa olla kielteinen kenellekkään anna aina jos joku haluaa
- Anonyymi
Minä tykkäsi nuorena ukoista.
Lumiukoista :D - Anonyymi
Minulle kelpaa minkä ikäinen hyvänsä, kunhan on niin voimakas, että saa minut tarvittaessa piiskattua.
- Anonyymi
Tykkään miehekkäästä, suht. lihaksikkaasta, ei kovin karvaisesta miehestä, jolla on komea varustus ja joka on halukas panemaan. Itse olen sporttinen ja pienehkö kaveri, joka tykkää antautua syliin ehdoitta.
- Anonyymi
Olen 54 bi. Tykkään itseäni vanhemmista tai sitten huomattavasti nuoremmista (18-25v).
Lisäksi nuoremman täytyy olla mieluusti pienikokoinen. Siisteys kiihottaa enemmän. En tykkää jos on kalun ympärillä karvapehko. Kaikkein eniten kiihottaa posliini tai hyvin lyhyt sänki. Myös peppuvako oltava karvaton. - Anonyymi
Promeksesta.
- Anonyymi
Tykkään vanhemmista TOP miehistä (40-60 v) ite oon 23 v.
- Anonyymi
Löydätkö helposti mieleistäsi seuraa?
- Anonyymi
Mielestäni vanhemmat top miehet ovat antaneet minulle parhaimmat kokemukset ,muistan hyvinkin peppuneitsyyteni menetyksen ,mies oli minua yli 20 vuotta vanhempi ja itse olin tuolloin juuri armeijasta päässyt 21v herkkupeppu miksi hän minua kutsui.
- Anonyymi
Olet ilkeä niitä teinejä kohtaan jotka haluavat vanhempaa setää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä niitä teinejä kohtaan jotka haluavat vanhempaa setää.
Ne haluu sugardaddyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne haluu sugardaddyn
Totta kai. Mutta onko silloin kyse vanhoista kuolaavista ukoista? Vai salskeista kiimasista nuorukaista jotka juoksvat tosimiehen perässä perä vaahdossa?
Vai onko edelleen vika siinä vanhassa miehessä joka kuolaa teinipersettä?
Hmm olematta kiinnostunut edes teiniperseestä Vai onko kyse vain katkerasta teinistä joka sai pakit?
- Anonyymi
Kärsimystä on ihan tarpeeksi jo ja tulevillekin polville.
- Anonyymi
Hmn anna puh no
- Anonyymi
Olen 98 vuotias dementikko impotentti enkä enää muista minkä ikäisiä haluan.
- Anonyymi
Olen n 31v, tykkään varmoista miehekkäistä top-miehistä, jotka on huumorintajuisia, sinkkuja. Mielelläan itseä vanhempia
- Anonyymi
No tietysti tykkään alastomista miehistä joilla on Muna pystyssä ja peppu levällään.
- Anonyymi
Vanhat nuorista ja nuoret vanhojen rahoista. Lääkemurhaaja vapautumassa ja kuulema tehnyt jo deitti-ilmoituksen. Kolme murhannut, tukinpa se siihen jää vaikka ei itsekään enää ihan nuori ole, noin 46v.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009254442.html
Onkohan taskinen vaihtanut nimeään, ei varmaan moni enää muista.- Anonyymi
Riski TOP-mies olisi hyvä, hän voisi silloin tällöin antaa koivuvitsaa tai isän kädestä tälläiselle 74-kiloiselle rääpäleelle. Olen ennenkin piiskaa saanut.
- Anonyymi
top pitääolla annan kaiken
- Anonyymi
nuori iso-aseinen voi olla kolmekin
- Anonyymi
aina haluun top miestä ei väliä kuinka iso kalu kunhan tekee hyvää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768