Skoda otti jälleen upean voiton TM-vertailussa jättäen Fordin kakkoseksi. Konsernin "parempi" merkki VW jäikin jo sitten surkeasti vasta kolmanneksi. Miten joku voi olla niiiiin tyhmä että ostaa Skodan sijasta Volkkarin. Skoda on parempi kaikessa!
Volkkari hävisi rujosti TM-vertailun!
12
730
Vastaukset
- Anonyymi
Škoda upeat 5 tähteä 😀
VW vain 3 tähteä 😖- Anonyymi
Tähdet ei kerro koko totuutta. Pitää lukea osa-alueet joissa erot tulee ja mitkä on itselle tärkeämpiä.
Skoda on kyllä etevä tekemään autoja.
- Anonyymi
Kyllä nyt Saksalaisia harmittaa. Onneksi Suomalainen voi ostaa Skodankin.
- Anonyymi
Volsu se on Skodakin.
- Anonyymi
Missä TM:ssä kyseinen vertailu löytyy?
- Anonyymi
Tojo hävisi Vagille taas Rujosti!!
- Anonyymi
Toyota kyykkäsi tutusti laatumerkeille.
- Anonyymi
Mutta myynnissä skeida puolestaan kyykkäsi Toyotalle! 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta myynnissä skeida puolestaan kyykkäsi Toyotalle! 😅
Tärkeintä on millainen auto on kuin se kuinka paljon se on myynyt, vai kuinka?
Ajattele onko järkevää ostaa hyvä ja mukava auto, vai surkea ruostuva tuhnu, koska sitä on myyty enemmän?
Tosin Octaviaa myytiin syyskuussa eniten, eli nyt pitäisi olla tyhmänkin helppo tehdä hyvä päätös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä on millainen auto on kuin se kuinka paljon se on myynyt, vai kuinka?
Ajattele onko järkevää ostaa hyvä ja mukava auto, vai surkea ruostuva tuhnu, koska sitä on myyty enemmän?
Tosin Octaviaa myytiin syyskuussa eniten, eli nyt pitäisi olla tyhmänkin helppo tehdä hyvä päätös.Skeidassa ja muutenkin Saksalaisissa se mukavuus helposti loppuu, kun tulee kunnon talvi. Ovien jäätymisestä lähtien.
- Anonyymi
"Mutta myynnissä skeida puolestaan kyykkäsi Toyotalle!"
Octavia on kyykyttänyt Corollaa viime kuukausina myös Trafin rekisteröintitilastossa.
Että siltäosin Skoda nöyryyttää Toyotaa sekä testeissä että myyntitilastoissa.
Ainoa este Skodalle on saada riittävästi komponentteja että saa toimitettua autoja ostajille.- Anonyymi
Eipä ole Skodassa talvitesteissä ovet reistannut, sen sijaan Tojosta meni jarrut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723