Vasemmistoliitossa on pidetty Venäjää ihannevaltiona lähemmäs 100 vuoden ajan. Eikö teillä tosiaan ole koskaan tullut mieleen yhtään epäilystä tämän asian suhteen?
Vasemmistoliitto ja Venäjä
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Nato-rintamaamme yhtykää...
- Anonyymi
Provo Pietarista.
- Anonyymi
Ei vasemmisto ole ihannoinut Venäjää tai Neuvostoliittoa koskaan.
Vasemmisto on yrittänyt ajaa suomalaisen työtä tekevän ihmisen oikeuksia ja etuja tasavartaisesti ahneen eliitin ja työnantajan yrittäessä polkea niitä.- Anonyymi
😎😎😎 Et usko itekään
- Anonyymi
Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.
Nåyttävät tekevän pesäeroa Venäjään vaihtamalla tulipunaiset värit materiaaleistaan pinkkeihin, dnan väreihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.
SKDL:n nuoret pioneerit uskoivat Neuvostoliitosta/Venäjästä pelkkää hyvää.
- Anonyymi
Saman porukan Rauhanpuolustajien into Neuvostoliiton rauhan aseden puolesta oli suorastaan liikuttavaa. Miten sokeaksi ihmisen saakaan ovelalla propagandalla! Imperialistinen julma diktatuuri muka rauhan asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492