Vasemmistoliitto ja Venäjä

Anonyymi-ap

Vasemmistoliitossa on pidetty Venäjää ihannevaltiona lähemmäs 100 vuoden ajan. Eikö teillä tosiaan ole koskaan tullut mieleen yhtään epäilystä tämän asian suhteen?

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nato-rintamaamme yhtykää...

    • Anonyymi

      Provo Pietarista.

    • Anonyymi

      Ei vasemmisto ole ihannoinut Venäjää tai Neuvostoliittoa koskaan.
      Vasemmisto on yrittänyt ajaa suomalaisen työtä tekevän ihmisen oikeuksia ja etuja tasavartaisesti ahneen eliitin ja työnantajan yrittäessä polkea niitä.

      • Anonyymi

        😎😎😎 Et usko itekään


      • Anonyymi

        Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.

        Nåyttävät tekevän pesäeroa Venäjään vaihtamalla tulipunaiset värit materiaaleistaan pinkkeihin, dnan väreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä muistetaan - Vasemmistoliiton edeltäjä Suomen Kommunistinen Puolue (peitejärjestö Skdl) perustettiin Neuvostoliiton toimesta Moskovassa. Tarkoitus oli se, että SKP toimii Suomessa Neuvostoliiton etäispäätteenä ja niin tekikin - osittain jopa Neuvostoliiton hajoamiseen saakka eli vuoteen 1992. Vähän ennen Neuvostoliiton hajoamista Suomen Kansan Demokraattinen Litto (SKDL) muutti nimensä Vasemmistoliitoksi. SKP/SKDL:n päätehtävä oli Suomen tasavaltalaisen järjestelmän muuttaminen kommunistiseksi, joka tavoite verhoiltiin työväestön etujen ajamiseksi - aivan niin kuin tänäkin päivänä. Vasemmistonuoret sanovat tämän ohjelmissaan selvästi (typeryyksissään) mutta nämä täysikasvuiset Li Anderssonin johdolla ovat ovelampia peläten menettävänsä kannatusta jos ihmiset ymmärtävät todelliset tavoitteet.

        SKDL:n nuoret pioneerit uskoivat Neuvostoliitosta/Venäjästä pelkkää hyvää.


    • Anonyymi

      Saman porukan Rauhanpuolustajien into Neuvostoliiton rauhan aseden puolesta oli suorastaan liikuttavaa. Miten sokeaksi ihmisen saakaan ovelalla propagandalla! Imperialistinen julma diktatuuri muka rauhan asialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe