boxerit...

qwertyuiopå

niin elikkä kertokaapa kaikki pojat että millasiset boxerit teillä on: minkä merkkiset, malliset, minkä hintaiset, minkä väriset, mitä kuviointi, minkä kokoiset, mitä materiaalia esim silkki/kangas, oletko itse tyytyväinen niihin, minkä ikäiselle suosittelet niitä, minkä ikäinen itse olet, oma mielipide niistä boxereista!
KIITOS!

5

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikä 15,001

      asiaa

      • 5 bokserit.....

        Mulla on tällä hetkellä viidet bokserit:
        2 punaset, 1 siniset, 1 valkoset, 1 oranssiset.
        Merkkiset: Black Horset.
        Malliset: Joustavat, kiree lahkeiset, tosi hyvät
        Hinta: Täytyy kysyy mutsilta, en vielä ite osta.
        Väri: Nyt jalassa punaset, katso muut alusta...
        Kuviointi: Ei oo kuvioita, nää on yks väriset.
        Koko: Kaikissa on sama koko eli 160. poikien koko
        Ikä: Oon 13 vuotta 2 kuukautta.
        Mitä mieltä oot: Mulla on nää bokserit tosi hyvii
        ja kivaa pitää jalassa. Aluspaita pysyy hyvin boksereitten sisällä, ei mee pippeli lahkeeseen..

        Suosittelen näit kaikille 13 wee pojille.......


    • SFM

      minkä merkkiset - Esim Front underwear ja sloggi for men
      minkä malliset- Lyhyempiä ja pidempiä ihonmyötäisiä eli ei mitää hemmetin shortseja minkä hintaiset - Enpäs muista, semmoinen asia mihinkä ei kiinnitä huomiota kun ostaa vaan ne mistä tykkää
      minkä väriset - Lähinnä mustia ja valkoisia
      mitä kuviointi - Yksivärisiä
      minkä kokoiset - XL
      mitä materiaalia esim silkki/kangas - kangas oletko itse tyytyväinen niihin - Olen erittäin tyytyväinen, erityisesti sloggi for menit istuvat niin hyvin että niitä ei meinaa edes huomata
      minkä ikäiselle suosittelet niitä - Kaiken ikäisille kai
      minkä ikäinen itse olet - 20 vuotias normaalivartaloinen

    • Herkkäpippeli

      No mulla on boxerit
      Merkki: en tiedä jotkut halvat vaan
      Malli: tiukat ja vähän kireämmät lahkeet kuin joissakin
      Hinta: 5€ halpa-hallista, mutt en osta kalliimpia kuin 7€/1 pari
      Väriset ja kuviointi: nyt just on päällä keltaiset joissa valkoisia ananaksen kuvia :D
      Koko: M
      Materiaali: kangasta
      Tykkään näistä tosi hyvin ne istuu päällä hyvin ja mä tykkään kun ne lahkeet on vähän kireät ett ne pysyy reisien ympärillä ei rullaannu ylöös ja näyttää paremmilta kuin jos on ihan löysät lahkeet ihan löysät niin ne lahkeet vaan roikkuu reisien ympärillä muuten ne on mukavat. Ja tärkein juttu pippeli pysyy paikoillaan, mulla on myös tosi mukavat bokserit niissä on lahket pitkät mutta yks miinus pippeli ei pysy oikein paikoillaan muuten hyvät näyttää hyvältä ja jotenkin niikuin tuntee itse komeeksi niissä kun ne kiristää reisien ympärillä en tiiä jos ne lahkeet kun ne kiristää sieltä reisistä et ne kiihottaa mua ha ha ha :D no ei kai ;)
      Suosittelen kaiken ikäisille erityisesti nillenjotka haluaa mukavat boxerit pikkurahalla ja ei oo väliä merkistä halpa-hallista ostin nämä mutt en muista merkkiä maksoi 5€/kpl
      Ikä: oon 24v aloin käyttää boxereita 7:llä luokalla olin kai 13-14?

    • Poika16v

      Tiukat Björn Borg urheiluboksereita käytän yleensä mustia mutta on muutamat muunkin väriset, hinnaltaan siinä 20-30€ haarukassa ja koko M, ikä on 16v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe