Täällä näyttää olevan RASISTEJA. Miksi sallitaan?

Anonyymi-ap

Kaikesta huomaa, että muutamat HAUKKUVAT VAIN ULKOMAALAISTAUSTAISIA ERILAISIA. MILENAA, NABASTA JA SOFIAA Arvostelijoiden ajatusmaailma ei ole ajantasalla. Vaikka asiat eivät ole niinkuin he kirjoittavat täällä , he ovat sydämeltään RASISTISIA ja siksi haluavat mustamaalata edellämainittuja. NABASKIN on ainut joka koko olemuksellaan ,temperamentillaan ja huonolla suomenkielellä on tuonut senkin verran viihdettä taloon. Ainut vihde talossa. Olkaa suvaitsevaisia, niin teitäkin suvaitaan.

19

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu heti heitetään typerä rasistikortti esiin jos ei vuodata Napakseen kehuja. Reeoa saa sensijaan haukkua törkeästi. Napas on lapsellisesti käyttäytyvä vinkuiita jonka kiukuttelukohtaukset vaikuttavat koko talon yhteishenkeen. Minä pidän Reeon tyylistä. Rauhallinen eikä mesoa kaiken aikaa .

      • Anonyymi

        Pidätkö Reeon menneidyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö Reeon menneidyydestä?

        Eipä me tiedetä näiden kenenkään menneisyydestä mitään ,vaikea mennä sanomaan mitä mikin on tehnyt ,meillä kaikilla on menneisyys.se on ainoastaan varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö Reeon menneidyydestä?

        Kyllä pidän.Reeo on paras.


    • Anonyymi

      Sofia on kyllä supisuomalainen ,että se siitä.

      • Anonyymi

        Merkintäni ERILAINEN tarkoitti Sofiaa. Sofia itsekkin käyttää itsestään erilainen. Ymmärrä ensin ja kirjoita sitten kommentti. Tiedänhyvin Sofian suomalaisuuden, vaikka ei meistä kukaan tarkalleen tiedä mitä verta kussakin asukkaassa 100% sti kiertää. Kiitos, että luit kuitenkin aloitukseni.


    • Anonyymi

      En ikinä arvostele ketään syntyperän mukaan vaan luonteen. Ikävä kyllä niissä on ollut paljon kaikenlaisia tallaajia.

      • Anonyymi

        Toisinsanoen, et halua ymmärtää muiden kuin suomalaisten hyvin metsäläiset luonteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen, et halua ymmärtää muiden kuin suomalaisten hyvin metsäläiset luonteet.

        Niin että tulihan se sieltä, suomalaisia on lupa maalittaa, tätä se vihreä suvaitsevainen ideologia juuri on, hyväksy vain se minkä minä käsken, jollet olet metsäläinen ja rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että tulihan se sieltä, suomalaisia on lupa maalittaa, tätä se vihreä suvaitsevainen ideologia juuri on, hyväksy vain se minkä minä käsken, jollet olet metsäläinen ja rasisti.

        Kaiken voi ymmärtää väärin, jos niin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinsanoen, et halua ymmärtää muiden kuin suomalaisten hyvin metsäläiset luonteet.

        Käännä vaan miten haluat mutta luonne ratkaisee Olipa mistä tahansa lähtöisin.


    • Anonyymi

      Te ett ole arvostelleet suomalaisia asukkaita kuinka ne ovat toimineet epärehellisesti talossa toisia kohtaan , vaan käännättä katseet vain ukomaal ja erill. Reeo on todellinen kieroilija peluri, Heidi valehteli koko ajan toisten sanomaksi asioita, joita he eivät olleet sanoneet ja kertoi ne Reeolle totena sanottuna. Yöt kuhnasi Reeon kanssa muissa tiloissa valehdellen asioita. Miikka valehteli yhdessä Reeon kanssa asioita. Salla kaiken huippu, samalla tavalla puhui aivan perättömiä omaksi ilokseen. Niin että teille muitten arvostelijoille kyllä löytyy arvosteltavaa näistä muistakin asukkaista kuin erilaisista. Teiltä kaikita on hukassa rehellisyys.

      • Anonyymi

        👌🎯


    • Anonyymi

      Luonne se on jota arvostellaan ei mitä syntyperää on . Onhan esim. Nabaz ihan onneton rääkyjä vanhaksi mieheksi.saa kaikenlaisia kohtauksia ja haukkuu ja juoruaa sen mitä kerkeää..Raskas tyyppi kaikkinensa.Noista naisista vaikea sanoa mitä niiden mielessä pyörii.

    • Anonyymi

      No voi voi kun taas jotakuta harmittaa.

      Kannattaa muistaa, että kaikki ihmiset on rasisteja. Joko

      - avoimen rasistisia, tai
      - piilorasisteja, tai
      - tiedostamattaan rasisteja.

      Pidetään Suomi ja talvet valkoisina!

      • Anonyymi

        Siihen minäkin voin yhtyä.


    • Anonyymi

      Elämääni kuuluu mahanmuttajia vähemistö kultuurit. jo 25 vuotta.Itse olen kanta Suomalainen.Joten minun et voi litää yhtään mitään. Voin kyllä kertoa että kanta Suomaliset jopa lähisukuni kuuluvat plus entiset ystävät osoitivat minun ja yhä rasisimia. Vain siki että minulla on aitoja rakastavia ihmisiä elämässä ulkomaalaistaustaisia. Jotka ei juo ei tupakoi.terv. Vanha nainen itä Helsingin lähiöstä

      • Anonyymi

        Kell Onni on sen kätkeköön 😁.


    • Anonyymi

      Rasistikortti on säälittävin millä pyritään viemään etu toisaalle ehkä oman rasistisen tai ideologisen näkemyksen piilottamiseksi. Vihervasemmistolle tyypillinen vihakortti. Itse en voi sietää Milenaa. Itsekäs, huono itsetuntoinen ja sisäistä vihaa omaava. Napatsi taas on hauska.
      Silti minun suosikit on Heidi, Reeo ja Laura.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe