Tuotanto on päättänyt että Reeo liidaa Heidin voittoon noilla yövalvomisilla. Sitten revitään otsikoita että tämän voi voittaa noinkin monisairas ihminen.
Reeo ja Heidi
6
350
Vastaukset
- Anonyymi
Yllä kommentoijan kannattaisi mennä vihanhallinta -kurssille! On senverta sairasta sönkötystä kun kyseessä on ihan vain viihdeohjelma, jota on valtaosan mielestä kiva katsoa. Tämä kummallinen ihminen menee ja antaa kommenttipalsta-lääkäri lausuntoja rohkeista erilaisista ihmisistä ohjelmassa nimeltä BB-Talo. Ei ole kaikki kunnossa, eikö lie itse huomaa?! Vihainen ja katkera, en haluaisi olla hän.
- Anonyymi
Tuo kommentti on jostain kateellisen ja kaunaisen ihmisen mielen sopukasta.Aika pahasti sanottu nuoresta ihmisestä.Mikä sanojaa vaivaa se on kysymys merkki.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole kateellinen lapselliselle lapselle. Minulla on kaikki hyvin enkä ole koskaan ollut kateellinen kenellekkään.
- Anonyymi
Heidillä on ollut talossa enemmän sairauspäiviä kuin normipäiviä. Se on fakta.
- Anonyymi
Reeo voisi iältään olla Heidin isoisä.
- Anonyymi
Vois olla näin ,mutta tiedäppä häntä ,ei kyllä harmittas jos joku Reeon porukasta voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713