Tuotanto on päättänyt että Reeo liidaa Heidin voittoon noilla yövalvomisilla. Sitten revitään otsikoita että tämän voi voittaa noinkin monisairas ihminen.
Reeo ja Heidi
6
235
Vastaukset
- Anonyymi
Yllä kommentoijan kannattaisi mennä vihanhallinta -kurssille! On senverta sairasta sönkötystä kun kyseessä on ihan vain viihdeohjelma, jota on valtaosan mielestä kiva katsoa. Tämä kummallinen ihminen menee ja antaa kommenttipalsta-lääkäri lausuntoja rohkeista erilaisista ihmisistä ohjelmassa nimeltä BB-Talo. Ei ole kaikki kunnossa, eikö lie itse huomaa?! Vihainen ja katkera, en haluaisi olla hän.
- Anonyymi
Tuo kommentti on jostain kateellisen ja kaunaisen ihmisen mielen sopukasta.Aika pahasti sanottu nuoresta ihmisestä.Mikä sanojaa vaivaa se on kysymys merkki.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole kateellinen lapselliselle lapselle. Minulla on kaikki hyvin enkä ole koskaan ollut kateellinen kenellekkään.
- Anonyymi
Heidillä on ollut talossa enemmän sairauspäiviä kuin normipäiviä. Se on fakta.
- Anonyymi
Reeo voisi iältään olla Heidin isoisä.
- Anonyymi
Vois olla näin ,mutta tiedäppä häntä ,ei kyllä harmittas jos joku Reeon porukasta voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661