VW myöntää: ID ratti on surkea

Anonyymi-ap

24

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hieno asia valmistajassa kun osaa ottaa pakkia jos joku ei mennyt täysin putkeen.

      • Anonyymi

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.

        Eipä ollut, koska jos vanhentuneesta tekniikasta puhutaan niin silloin puhuttaisiin veivattavasta lankapuhelimen ja kammesta käyntiin veivattavan Ladan ajasta eli nykyautossa se tarkoittaisi sitä, että auto pitäisi ladata erikseen erillisellä piuhalla. Ei siis yhtään kätevää lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Onhan näitä hienoja teknologioita jotka ovat menneet täysin karille ollut aikaisemminkin.
      Hyvä että VW ymmärsi nopeasti korjata mokansa. Ja typerien päätösten tekijöille on annettu jo kenkää,

    • Anonyymi

      no koska on mennyt wolkarilla putkeen

      • Anonyymi

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.

        Ja olis kylmä, kuin pakastin ilmajäähyn takia. Tulis vaan joku pelkkä lehmänhönkäys, kun ei lämmitys oikein muuhun talvella riittäis.


    • Anonyymi

      Halpuuttaminen on tuossa takana. Kosketusnäyttöön tehtaat on siirtyneet koska sen kustannukset on pienemmät kuin erillisten nappien.

      VW on sitten vielä menhyt astetta pidemmälle kikkailemalla ihan turhaan ratin napeilla.

      Kustannuspaineet on kovat.

      • Anonyymi

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
        Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Taitaa nuo hipaisunäppäimet olla tuossa tapauksessa kalliimmat kuin ne edellisen tyyliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.

        Toyotan omapoika, hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika, hanki elämä.

        Volkkarin omapojalla ainakin usko sekä luotto ja ennen kaikkea fanaattisuus on Volkkaria kohtaan suurta.


    • Anonyymi

      Vaihtaako volkkari kaikkiin autohin järjellisen ratin? No ei vaihda. vw ei koskaan vapaaehtoisesti korjaa mitään.

      Pohjoisessakin halpuutuksen vuoksi useista autoista on kone hajalla vain koska pölyä pääsee jakohihnaan. Se on sitä VW halpuutuspolitiikkaa ja se näkyy.
      Nyt ratissa on sama halpuutus. Mekaaniset napit maksaa ja siksi ne on korvattu kosketuslevyillä jotka on hanurista liikkuvassa autossa.

      • Anonyymi

        Aiemmin VW halusi säästä dieselin puhdistutekniikassa halpuutti koko jutun huijaussoftalla ja kuinka ollakaan, taas taas kirves kiveen.

        Turvavyötä korjailivat ensin nippusiteellä. Mitä muuta sekin on kuin halpuutusta.


      • Anonyymi

        Niillä hommilla saadaan höynimmiltä rahat vaan pois, kun lyhyt takuuaika on kerennyt menemään jo umpeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2142
    2. Kaksi vuotta

      Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2009
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1415
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

      En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1069
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

      Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

      "Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

      Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      838
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

      Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      799
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

      Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

      Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe