VW myöntää: ID ratti on surkea

Anonyymi-ap

24

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hieno asia valmistajassa kun osaa ottaa pakkia jos joku ei mennyt täysin putkeen.

      • Anonyymi

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.

        Eipä ollut, koska jos vanhentuneesta tekniikasta puhutaan niin silloin puhuttaisiin veivattavasta lankapuhelimen ja kammesta käyntiin veivattavan Ladan ajasta eli nykyautossa se tarkoittaisi sitä, että auto pitäisi ladata erikseen erillisellä piuhalla. Ei siis yhtään kätevää lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Onhan näitä hienoja teknologioita jotka ovat menneet täysin karille ollut aikaisemminkin.
      Hyvä että VW ymmärsi nopeasti korjata mokansa. Ja typerien päätösten tekijöille on annettu jo kenkää,

    • Anonyymi

      no koska on mennyt wolkarilla putkeen

      • Anonyymi

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.

        Ja olis kylmä, kuin pakastin ilmajäähyn takia. Tulis vaan joku pelkkä lehmänhönkäys, kun ei lämmitys oikein muuhun talvella riittäis.


    • Anonyymi

      Halpuuttaminen on tuossa takana. Kosketusnäyttöön tehtaat on siirtyneet koska sen kustannukset on pienemmät kuin erillisten nappien.

      VW on sitten vielä menhyt astetta pidemmälle kikkailemalla ihan turhaan ratin napeilla.

      Kustannuspaineet on kovat.

      • Anonyymi

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
        Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Taitaa nuo hipaisunäppäimet olla tuossa tapauksessa kalliimmat kuin ne edellisen tyyliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.

        Toyotan omapoika, hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika, hanki elämä.

        Volkkarin omapojalla ainakin usko sekä luotto ja ennen kaikkea fanaattisuus on Volkkaria kohtaan suurta.


    • Anonyymi

      Vaihtaako volkkari kaikkiin autohin järjellisen ratin? No ei vaihda. vw ei koskaan vapaaehtoisesti korjaa mitään.

      Pohjoisessakin halpuutuksen vuoksi useista autoista on kone hajalla vain koska pölyä pääsee jakohihnaan. Se on sitä VW halpuutuspolitiikkaa ja se näkyy.
      Nyt ratissa on sama halpuutus. Mekaaniset napit maksaa ja siksi ne on korvattu kosketuslevyillä jotka on hanurista liikkuvassa autossa.

      • Anonyymi

        Aiemmin VW halusi säästä dieselin puhdistutekniikassa halpuutti koko jutun huijaussoftalla ja kuinka ollakaan, taas taas kirves kiveen.

        Turvavyötä korjailivat ensin nippusiteellä. Mitä muuta sekin on kuin halpuutusta.


      • Anonyymi

        Niillä hommilla saadaan höynimmiltä rahat vaan pois, kun lyhyt takuuaika on kerennyt menemään jo umpeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13178
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9113
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

      – Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

      Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6148
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

      Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1199
    9. Aikuisten säälittävä käytös

      Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

      www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      990
    Aihe