VW myöntää: ID ratti on surkea

Anonyymi-ap

24

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hieno asia valmistajassa kun osaa ottaa pakkia jos joku ei mennyt täysin putkeen.

      • Anonyymi

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.

        Eipä ollut, koska jos vanhentuneesta tekniikasta puhutaan niin silloin puhuttaisiin veivattavasta lankapuhelimen ja kammesta käyntiin veivattavan Ladan ajasta eli nykyautossa se tarkoittaisi sitä, että auto pitäisi ladata erikseen erillisellä piuhalla. Ei siis yhtään kätevää lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Onhan näitä hienoja teknologioita jotka ovat menneet täysin karille ollut aikaisemminkin.
      Hyvä että VW ymmärsi nopeasti korjata mokansa. Ja typerien päätösten tekijöille on annettu jo kenkää,

    • Anonyymi

      no koska on mennyt wolkarilla putkeen

      • Anonyymi

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.

        Ja olis kylmä, kuin pakastin ilmajäähyn takia. Tulis vaan joku pelkkä lehmänhönkäys, kun ei lämmitys oikein muuhun talvella riittäis.


    • Anonyymi

      Halpuuttaminen on tuossa takana. Kosketusnäyttöön tehtaat on siirtyneet koska sen kustannukset on pienemmät kuin erillisten nappien.

      VW on sitten vielä menhyt astetta pidemmälle kikkailemalla ihan turhaan ratin napeilla.

      Kustannuspaineet on kovat.

      • Anonyymi

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
        Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Taitaa nuo hipaisunäppäimet olla tuossa tapauksessa kalliimmat kuin ne edellisen tyyliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.

        Toyotan omapoika, hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika, hanki elämä.

        Volkkarin omapojalla ainakin usko sekä luotto ja ennen kaikkea fanaattisuus on Volkkaria kohtaan suurta.


    • Anonyymi

      Vaihtaako volkkari kaikkiin autohin järjellisen ratin? No ei vaihda. vw ei koskaan vapaaehtoisesti korjaa mitään.

      Pohjoisessakin halpuutuksen vuoksi useista autoista on kone hajalla vain koska pölyä pääsee jakohihnaan. Se on sitä VW halpuutuspolitiikkaa ja se näkyy.
      Nyt ratissa on sama halpuutus. Mekaaniset napit maksaa ja siksi ne on korvattu kosketuslevyillä jotka on hanurista liikkuvassa autossa.

      • Anonyymi

        Aiemmin VW halusi säästä dieselin puhdistutekniikassa halpuutti koko jutun huijaussoftalla ja kuinka ollakaan, taas taas kirves kiveen.

        Turvavyötä korjailivat ensin nippusiteellä. Mitä muuta sekin on kuin halpuutusta.


      • Anonyymi

        Niillä hommilla saadaan höynimmiltä rahat vaan pois, kun lyhyt takuuaika on kerennyt menemään jo umpeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko mokannut?

      Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2334
    2. Oletko ymmärtänyt

      Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2060
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

      "Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2013
    4. Ottaisitko miten

      Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1700
    5. Ikäero suhteessa

      Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      72
      1694
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

      Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1550
    7. Tiedän kyllä sen

      Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1271
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

      Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      81
      1173
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

      Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1154
    10. Ärsyttää et olet

      Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1103
    Aihe