Käyttöliittymä on susi jo syntyessään.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/5a154a11-5dfa-4ac5-b30c-18b8e58be847
VW myöntää: ID ratti on surkea
24
289
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hieno asia valmistajassa kun osaa ottaa pakkia jos joku ei mennyt täysin putkeen.
- Anonyymi
Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.
Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.
Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.
Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.Eipä ollut, koska jos vanhentuneesta tekniikasta puhutaan niin silloin puhuttaisiin veivattavasta lankapuhelimen ja kammesta käyntiin veivattavan Ladan ajasta eli nykyautossa se tarkoittaisi sitä, että auto pitäisi ladata erikseen erillisellä piuhalla. Ei siis yhtään kätevää lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi.
- Anonyymi
Onhan näitä hienoja teknologioita jotka ovat menneet täysin karille ollut aikaisemminkin.
Hyvä että VW ymmärsi nopeasti korjata mokansa. Ja typerien päätösten tekijöille on annettu jo kenkää, - Anonyymi
no koska on mennyt wolkarilla putkeen
- Anonyymi
No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.
No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.
Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.
Ja olis kylmä, kuin pakastin ilmajäähyn takia. Tulis vaan joku pelkkä lehmänhönkäys, kun ei lämmitys oikein muuhun talvella riittäis.
- Anonyymi
Halpuuttaminen on tuossa takana. Kosketusnäyttöön tehtaat on siirtyneet koska sen kustannukset on pienemmät kuin erillisten nappien.
VW on sitten vielä menhyt astetta pidemmälle kikkailemalla ihan turhaan ratin napeilla.
Kustannuspaineet on kovat.- Anonyymi
Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?
Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa. - Anonyymi
Taitaa nuo hipaisunäppäimet olla tuossa tapauksessa kalliimmat kuin ne edellisen tyyliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?
Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa.Eipä ollut. Vaan on tästä aiheesta jo ennenkin kirjoitettu. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vagarena.fi/index.php?topic=12499.0&ved=2ahUKEwjx2OCmh4D7AhWBuIsKHZMwBL4QFnoECA4QAQ&usg=AOvVaw1zaPuKaO5HDF1iBN52uD4y
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.
Toyotan omapoika, hanki elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan omapoika, hanki elämä.
Volkkarin omapojalla ainakin usko sekä luotto ja ennen kaikkea fanaattisuus on Volkkaria kohtaan suurta.
- Anonyymi
Vaihtaako volkkari kaikkiin autohin järjellisen ratin? No ei vaihda. vw ei koskaan vapaaehtoisesti korjaa mitään.
Pohjoisessakin halpuutuksen vuoksi useista autoista on kone hajalla vain koska pölyä pääsee jakohihnaan. Se on sitä VW halpuutuspolitiikkaa ja se näkyy.
Nyt ratissa on sama halpuutus. Mekaaniset napit maksaa ja siksi ne on korvattu kosketuslevyillä jotka on hanurista liikkuvassa autossa.- Anonyymi
Aiemmin VW halusi säästä dieselin puhdistutekniikassa halpuutti koko jutun huijaussoftalla ja kuinka ollakaan, taas taas kirves kiveen.
Turvavyötä korjailivat ensin nippusiteellä. Mitä muuta sekin on kuin halpuutusta. - Anonyymi
Niillä hommilla saadaan höynimmiltä rahat vaan pois, kun lyhyt takuuaika on kerennyt menemään jo umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990