VW myöntää: ID ratti on surkea

Anonyymi-ap

24

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on hieno asia valmistajassa kun osaa ottaa pakkia jos joku ei mennyt täysin putkeen.

      • Anonyymi

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa vanhentuneeseen tekniikkaan joo.

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa sellaiseen mikä on todettu hyväksi ja halutuksi, aika järkevää.

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti tässä oli vaan se, että jos Toyotasta olisi kyse niin se olisi vanhentunutta tekniikkaa eikä todettu hyväksi ja halutuksi.

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun omapoika jaksaa yrittää.
        On se hieman eri asia jos VW vaihtaa ratin nappulat hieman enemmän tunnokkaiksi ja ei niin herkiksi kun ovat nyt, kun Toyotan tekniikka on vanhentunutta kaikilta osin.

        Eipä ollut, koska jos vanhentuneesta tekniikasta puhutaan niin silloin puhuttaisiin veivattavasta lankapuhelimen ja kammesta käyntiin veivattavan Ladan ajasta eli nykyautossa se tarkoittaisi sitä, että auto pitäisi ladata erikseen erillisellä piuhalla. Ei siis yhtään kätevää lohkolämmittimen piuhan sekä normaali tankkauksen lisäksi.


    • Anonyymi

      Onhan näitä hienoja teknologioita jotka ovat menneet täysin karille ollut aikaisemminkin.
      Hyvä että VW ymmärsi nopeasti korjata mokansa. Ja typerien päätösten tekijöille on annettu jo kenkää,

    • Anonyymi

      no koska on mennyt wolkarilla putkeen

      • Anonyymi

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ajatellaan jo ensimmäistä kuplavolkkaria niin eihän sitä tänne Suomen olosuhteisiin ole tehty muuta, kuin korkeintaan keväästä syksyyn. Saab on ollut yksi parhaista pohjoismaihin tehty auto. Volvo taas takavetoisena ei välttämättä aina ollut ja ole se paras talvella etenemään.

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alkaa pojalla lähteä lapasesta koko juttu.

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin takavetoinen ja takamoottorinen auto, kuin juttu lähtisi lapasesta, kun se menis lepikkoon kevyen keulan takia talvella varsinkin.

        Ja olis kylmä, kuin pakastin ilmajäähyn takia. Tulis vaan joku pelkkä lehmänhönkäys, kun ei lämmitys oikein muuhun talvella riittäis.


    • Anonyymi

      Halpuuttaminen on tuossa takana. Kosketusnäyttöön tehtaat on siirtyneet koska sen kustannukset on pienemmät kuin erillisten nappien.

      VW on sitten vielä menhyt astetta pidemmälle kikkailemalla ihan turhaan ratin napeilla.

      Kustannuspaineet on kovat.

      • Anonyymi

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Nyt puhuu tojotomppeli omiaan!
        Mulla on ollut kolmessa Volkkarissa vakionopeussäädin. Yhteensä niihin on tullut kilometrejä toista miljoonaa. Kaikissa se on toiminut kuin junan vessa. Ei pienintäkään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Taitaa nuo hipaisunäppäimet olla tuossa tapauksessa kalliimmat kuin ne edellisen tyyliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei Volsussa aina toiminut edes perus painikkeesta vakionopeudensäätö niin miten sitten kosketuspainikkeestakaan?

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei ole toiminut, niin siinä on jokin vika, hölmö.
        Viat kannattaa korjauttaa, niin itku helpottaa.

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitä vikojahan Volsussa sitten riitti loppupelissä ihan riittävästi koko auton hinnan verran, joten laitoin sen kiertoon kannattamattomana enää korjata.

        Toyotan omapoika, hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapoika, hanki elämä.

        Volkkarin omapojalla ainakin usko sekä luotto ja ennen kaikkea fanaattisuus on Volkkaria kohtaan suurta.


    • Anonyymi

      Vaihtaako volkkari kaikkiin autohin järjellisen ratin? No ei vaihda. vw ei koskaan vapaaehtoisesti korjaa mitään.

      Pohjoisessakin halpuutuksen vuoksi useista autoista on kone hajalla vain koska pölyä pääsee jakohihnaan. Se on sitä VW halpuutuspolitiikkaa ja se näkyy.
      Nyt ratissa on sama halpuutus. Mekaaniset napit maksaa ja siksi ne on korvattu kosketuslevyillä jotka on hanurista liikkuvassa autossa.

      • Anonyymi

        Aiemmin VW halusi säästä dieselin puhdistutekniikassa halpuutti koko jutun huijaussoftalla ja kuinka ollakaan, taas taas kirves kiveen.

        Turvavyötä korjailivat ensin nippusiteellä. Mitä muuta sekin on kuin halpuutusta.


      • Anonyymi

        Niillä hommilla saadaan höynimmiltä rahat vaan pois, kun lyhyt takuuaika on kerennyt menemään jo umpeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

      Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

      Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

      Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

      Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

      mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

      Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

      Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

      Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

      Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe