Esimerkiksi tänään, voin vannoa, ja työkaverini voi vannoa että olin töissä koko päivän. Mutta kotiin tullessani vaimoni sanoi: Mitäs ajelit kylällä tänään. Minä suu auki että enhän, olen ollu töissä koko päivän!(Kylällä ei ole toista samanlaista autoa kun meillä) Mutta vaimoni sanoi olevansa varma että se olin minä, ja rekisterin alkukin oli täsmännyt! Eikä ole eka kerta, moni kaverikin on nähnyt "minut" vaikka tiedän, että se olen ollut silloin toisessa paikassa!
ENKÄ käytä mitään mömmöjä tms, vaan olin kokoajan valveilla töissä, ja olen aina ollut!
kahdessa paikassa samaan aikaan!?
9
2067
Vastaukset
- kukkumaija
joka ajaa identtisellä autolla, huh huh, kuulostaa pahaenteiseltä. Hommaa vaimolle kamerakännykkä, että pystyy taltioimaan todistusaineistoa tarvittaessa.
Samoin voi kilauttaa kaverille, eli sinulle, jos havaitsee sinut "väärässä paikassa väärään aikaan, työtoveri puolestaan todistaa sinun olevan siellä missä "pitääkin".
Tämä vaatii tasapainoista suhdetta, ettet oikeasti liehu päiväkahvilla työaikana, silloin ei tietenkään kannata pyytää vaimoa kiinnittämään huomiota koko asiaan.
Pikkuisen paranoidi olis hyvä olla myös sen suhteen, onko vaimollasi pitkän tähtäimen suunnitelma kyseenalaistaa esim. mielenterveytesi? Tällöin on syytä karkoittaa myös tämä "kaveripiiri", joka tuntuu lyöttäytyneen vaimosi puolelle sinua vastaan ja väittää nähneensä sinut milloin missäkin.
Toisaalta, nämä "minä oikeassa, kaikki muut väärässä" teoriat usein osoittautuvat heppoisiksi, matkamittarillakin voi päivittäistä liikehdintään seurata.
Entäpä auton vaihto, tai entisen maalaus esim. kananpojankeltaiseksi, riittäisikö tuplallasi rohkeutta samaan. Pelkkä rekisterinumeron alku ei käy oikeudessa pitävästä todisteesta.
Ajeletko sattumalta työksesi autoa? Onko vanhin poikasi joka muistuttaa sinua, ryhtynyt lainailemaan salaa isukin autoa?
Vaihtoehtoja riittää... annahan infoa jos juttu selviää.- Kaarina...........
Näin mieheni kaupungillla kävellessäni, takaa päin. Samat hiukset, samoin kammattu, samallainen nahkatakki kulunut alareunoista. Samallaiset ja väriset housut. Minä katsoin suu, silmät selällään hänen peräänsä. Lähdin juoksemaan kiinni häntä ja huudahdin parikertaa hänen nimeään saamatta häntä kääntymään. Olin ihan sekaisin hetken aikaa. Siksi kun mieheni piti olla töissä, silloin aivan eri suunnassa...? Juuri kun olin hänet saamassa kiinni niin katosi. Yhtäkkiä häntä ei näkynyt missään. Tietysti minulle heräsi kummallinen tunne että hän kuuli minun nähneen hänet ja meni tahallaan piiloon.
Soitin eräälle tutulle jonka mies kävi samassa työssä. Pyysin häneltä puhelin numeron että saan soittaa mieheni työpaikalle että voin kysyä miestäni puhelimeen, onko hän töissä vai ei? Siis hän tuli puhelimeen pelästyneenä luuli että minulle oli sattunut jotain kun en koskaan ennen ollut soittanut. Kerroin hänelle nopeasti nähneeni hänen kaksoisolentonsa, tai Ufo-miehen joka oli lainannut mieheni identiteettiä. Tämä on vain yksi kummallisuus minun/meidän elämässä. - jnmbhmmhnbnn
Kaarina........... kirjoitti:
Näin mieheni kaupungillla kävellessäni, takaa päin. Samat hiukset, samoin kammattu, samallainen nahkatakki kulunut alareunoista. Samallaiset ja väriset housut. Minä katsoin suu, silmät selällään hänen peräänsä. Lähdin juoksemaan kiinni häntä ja huudahdin parikertaa hänen nimeään saamatta häntä kääntymään. Olin ihan sekaisin hetken aikaa. Siksi kun mieheni piti olla töissä, silloin aivan eri suunnassa...? Juuri kun olin hänet saamassa kiinni niin katosi. Yhtäkkiä häntä ei näkynyt missään. Tietysti minulle heräsi kummallinen tunne että hän kuuli minun nähneen hänet ja meni tahallaan piiloon.
Soitin eräälle tutulle jonka mies kävi samassa työssä. Pyysin häneltä puhelin numeron että saan soittaa mieheni työpaikalle että voin kysyä miestäni puhelimeen, onko hän töissä vai ei? Siis hän tuli puhelimeen pelästyneenä luuli että minulle oli sattunut jotain kun en koskaan ennen ollut soittanut. Kerroin hänelle nopeasti nähneeni hänen kaksoisolentonsa, tai Ufo-miehen joka oli lainannut mieheni identiteettiä. Tämä on vain yksi kummallisuus minun/meidän elämässä.mullaki on sen niminen täti kun kaarina...sillä on karmeet töröhampaat..ettet vaan olis se??
- jeepo
Se oli kuoresi. Muut havaitsevat ja tiedostavat sen sinuksi, vaikka et ole se fyysisesti.
Oletko ehkä ajatellut ajavasi autolla tuona hetkenä?- sama juttu
Tästä on muutama vuosi aikaa. Kaverini soitti mulle ja kysyi että mihis oot menossa? Mä ihmettelin kun ihan kotona vaan olin. Se vaan inttää että just ajoin hänen ohitse ja ex-poikaystävä kyydissä ja olin vielä moikannut! Olin siis muka ollut liikkeellä siellä missä tää kaveri asuu ja se sitä ihmetteli mitä se exä teki mun kyydissä. Eli siis autokin oli ollut myös ihan samanlainen ja -värinen kun mulla on.
Että oliko se minä menneisyydestä, tulevaisuudesta vai joku astraalihahmo...Toivottavasti ei ainakaan tulevaisuuden minä,koska kovasti haluasin ton auton jo myydä. - holkku
sama juttu kirjoitti:
Tästä on muutama vuosi aikaa. Kaverini soitti mulle ja kysyi että mihis oot menossa? Mä ihmettelin kun ihan kotona vaan olin. Se vaan inttää että just ajoin hänen ohitse ja ex-poikaystävä kyydissä ja olin vielä moikannut! Olin siis muka ollut liikkeellä siellä missä tää kaveri asuu ja se sitä ihmetteli mitä se exä teki mun kyydissä. Eli siis autokin oli ollut myös ihan samanlainen ja -värinen kun mulla on.
Että oliko se minä menneisyydestä, tulevaisuudesta vai joku astraalihahmo...Toivottavasti ei ainakaan tulevaisuuden minä,koska kovasti haluasin ton auton jo myydä."Myytillisiä Tarinoita" kirjassa on mm. tällänen juttu:
Muutaman talon kartanoon oli kerran tullut hevosmies. Ajanut pihaan ja sitonut hevosen kiinni, pannut tälle syömistä ja juomista eteen. Kun talosta mentiin katsomaan, kuka vieras oli, ei kartanolla ollut enää ketään. Vähän ajan perästä tuli taas kartanoon samanlainen hevonen, ja mies teki samanlaiset työt kuin äskeinenkin ajaja. Kun kysyttiin asiaa mieheltä, sanoi tämä edellisen ajajan olleen hänen haltijansa, joka kulki aina hänen edellään. Toisinaan näkymättömissä, toisinaan näkyväisenä.
Toinen juttu samasta kirjasta otsikon alta:
Ihmisen haltijan näkeminen ennustaa kuolemaa.
Kerrotaan jonkun veturinkuljettajan, joka palveli pohjoisella rajaosalla, nähneen radalla aina samassa kohti äijän, jonka takia piti juna usein pysäyttää. Aina kun mentiin tarkastamaan, huomattiinkin, ettei siellä ollut ketään. Tämän takia kuljettaja tahtoi jättää koko rataosan ja haki Viipurin puoleen, ja pääsikin sinne. Kerran sitten kun he olivat matkalla, huomasi lämmittäjä miehen radalla ja huomautti tästä kuljettajalle. Kuljettaja tunsi tämän samaksi äijäksi, joka oli kummitellut pohjoisessakin, eikä tahtonut pysäyttää junaa, vaan ajoi yli. Mutta se olikin ollut oikea mies. Kuljettaja kuuluu menettäneen tämän takia virkansa.
- samanlaisia
No juntit suomalaisethan on nii samannäköisiä ja pukeutuukin samallalailla mistäs niitä kaikkia erottamaankaan.
- Anonyymi
Muistan juniorina kavereideni nähneen aivan minunnäköisen pojan luistinradalla. Sillä oli samanlainen takki ja pipokin oli samanlainen ja -värinen, mikä on jo melkoinen sattuma ja erikoisuus. Kaverit olivat yrittäneet huutaa "minulle", mutta eihän se poika ollut minuun nimeeni vastanut. Kuka tuo sitten mahtoi olla? Ei häntä enää koskaan sen yhden kerran jälkeen näkynyt. Paikkakunta oli pieni ja minut oli helppo tunnistaa pituuteni ja vaatetukseni ansiosta. (Lapsenahan käytimme paljolti samoja vaatteita eli harvalla oli vaikkapa useampaa talvitakkia tai pipoakaan.)
Vanhemmiten olen ollut hyvin kiinnostunut parapsykologiasta, UFO:ista, metafysiikasta, todennäköisyyslaskennasta, rajatiedosta, raamatusta jne. Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että ihminen voi jotenkin olla kahdessa eri paikassa samaan aikaan. Olen myös kokenut sellaisia asioita elämässäni, jotka vahvistavat uskoani sellaiseen jota ei voi nähdä tai kokea niin, että sen voisi perinteiseen tieteeseen nojaten selittää. Kaikilla ihmisillä ei välttämättä vain ole herkkyyttä ja vaadittavaa kykyä tuntea ja ymmärtää näitä ilmiöitä.- Anonyymi
Tästäpä. Eritoten miehen kertomus tuttunsa "tapaamisesta" on varsin erikoinen tarina.
> 23:00 -alkaen.
https://areena.yle.fi/audio/1-50125718
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346