Nuppihommaa ympäri suomea?

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään tietoa ajaako jotku firmat jotain ajoja nuppiautolla missä keikka suuntautuu ympäri suomea,elu siis reissutyyppistä hommaa?
Kortit on pitempäänki, tietyt syyt laittaa kiinnostumaan tämäntyyppisestä.

14

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuttohommissa ajetaan ympäri Suomea nupilla. Hotellissa yötä.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, selkäni ei ehkä ole vain tarpeeksi hyvässä kunnossa muuttoihin.


    • Anonyymi

      Koneen osien ajoja tehtaisiin koko Suomi alueena asemapaikka pirkanmaalla,ajan moottorit ja osat ja asentajat tulee perästä.
      Autona Man 18 tonnia ja lepohytillä,keikasta riippuen yövyn hytissä tai hotellissa ja pitkät vapaat tulee kun kaikki tunnit työtunteja,välillä lyhyempää ajoa ja välillä ouluun asti.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta, tämäntyyppistä hommaa juuri mietin.


    • Anonyymi

      Yksityisen alkoholitukun ajo pikku volvokuormaauto,ajan helsingistä lahti,kouvola ja salo,turku,ravintolat ja kaupat ulkomaalaisia oluita ja viinejä.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Joo. Suorajakelua ja aina tyhjänä takaisin laivaan

    • Anonyymi

      Ympäri suomea en aja mutta Vaasa-Kokkola väliä ajan 5 kertaa viikko ,menokuorma 10 paikkaa ja takaisin tyhjänä,yhteen suuntaan matkaa n.120 km ja päivässä tulee 260 km.
      Auto on MB Arox 16 tonnia 2 akselinen umpikori ja perälautanostin.
      Työaika 6-14,30 ja mennessä kahvipaussi,kokkolassa ruokatunti ja tulomatkalla kahvit.
      Hyvä homma,paljon kovempaa hommaa tein kaljanajossa ja kauppajakelussa täysperävaunun kanssa
      Läskiä ajoin kauppoihin myös vuoden verran ja siinä oli 40 kantopaikkaapäivä ja kilometrejä tuli 50 km päivä oli tappohomma.

      • Anonyymi

        Läskin ajo kiinnostaa,minkälaista hommaa on ja mitä tienaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskin ajo kiinnostaa,minkälaista hommaa on ja mitä tienaa?

        Läskin ajo on fyysisesti raskasta työtä ajoin HK:lla ja Karjakunnalla autot olivat Scania 81 ja Mersu1619, iso umpikori pakattiin täyteen laatikot ja ruhot, 50 kilon ruhot roikkuivat teräskoukuissa ja laatikot sijoitettiin pitkin lattiaa.
        Kantamalla olalla ruhot kauppoihin, olin hyvissä väleissä ajojohdon kanssa niin sain ajaa maakuntakuormia, vantaa-karjaa-tammisaari ja karajkunnalla ajoin lahteen ja sysmään ja hartolaan helsingistä.
        Vaati voimaa ruhojen kanto mutta kun olin salilla käynyt ikäni niin minulle se oli helppoa.
        Tienasin noissa ajoissa enemmän kuin linjaauton kuljettaja tai tehdastyöläinen keskimäärinKuormassa oli paikkoja 20-30 paikkkaa ja ylitösitä maksettiin joka tunti tuplana.
        Kannattaa kokeilla mitä se homma on tänäpäivänä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskin ajo on fyysisesti raskasta työtä ajoin HK:lla ja Karjakunnalla autot olivat Scania 81 ja Mersu1619, iso umpikori pakattiin täyteen laatikot ja ruhot, 50 kilon ruhot roikkuivat teräskoukuissa ja laatikot sijoitettiin pitkin lattiaa.
        Kantamalla olalla ruhot kauppoihin, olin hyvissä väleissä ajojohdon kanssa niin sain ajaa maakuntakuormia, vantaa-karjaa-tammisaari ja karajkunnalla ajoin lahteen ja sysmään ja hartolaan helsingistä.
        Vaati voimaa ruhojen kanto mutta kun olin salilla käynyt ikäni niin minulle se oli helppoa.
        Tienasin noissa ajoissa enemmän kuin linjaauton kuljettaja tai tehdastyöläinen keskimäärinKuormassa oli paikkoja 20-30 paikkkaa ja ylitösitä maksettiin joka tunti tuplana.
        Kannattaa kokeilla mitä se homma on tänäpäivänä-

        "olin hyvissä väleissä ajojohdon kanssa"

        Sitä sanotaan työkavereiden kesken per**ennuolennaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olin hyvissä väleissä ajojohdon kanssa"

        Sitä sanotaan työkavereiden kesken per**ennuolennaksi.

        Tai fiksuksi, kertoo miehestä joka hoitaa työnsä kunnolla ei pidä rokulipäiviä eikä kolaroi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai fiksuksi, kertoo miehestä joka hoitaa työnsä kunnolla ei pidä rokulipäiviä eikä kolaroi

        Minä kävin pomojen kanssa usein viikonloppuna saunomassa ja vein konttorile leipomon tuotteita, aina oli uusi auto ja parhaat ajoreitit.
        Eipä tuosta kukaan nurkunut kun olin vanhempi kuljettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin pomojen kanssa usein viikonloppuna saunomassa ja vein konttorile leipomon tuotteita, aina oli uusi auto ja parhaat ajoreitit.
        Eipä tuosta kukaan nurkunut kun olin vanhempi kuljettaja.

        Toimit varmasti selänpesijänä saunassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe