Hyvää yötä Jari

Anonyymi-ap

nuku hyvin. Olet taas mielessäni.

52

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvää yötä

    • Anonyymi

      Nukun kyllä kiitos vaan.
      Kenenkähän imuriin oon joutunut :)

      • Anonyymi

        Hah, hah haa:)) kesti hetken ennen kun ymmärsin tuon imurijutun:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hah haa:)) kesti hetken ennen kun ymmärsin tuon imurijutun:))

        Johtuu aivojen pienuudesta jos ei ymmärrä. Ymmärsin ekasta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu aivojen pienuudesta jos ei ymmärrä. Ymmärsin ekasta😉

        Tutkimusten mukaan aivojen koko ei korreloi älyykkyyden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan aivojen koko ei korreloi älyykkyyden kanssa.

        Niinpä eli ei ollu kovin älykäs kommenttikaan


    • Anonyymi

      Hei kulta, vielä yksi lasti tulossa rakennustarvikkeita tynnyrissä tänään.

      Kulta olen Nero! We are Rich! Jihuuuuu

      Pottut kiehumaan mamma ja shamppanjapullo auki. Myös pimppalooraa tänään sankari miehellesi.

    • Anonyymi

      Eipä tullu viime yönä nukuttua mu josko ottaisi päivä unoset

    • Anonyymi

      Ai nyt se on Jari ja huomenna Timo😅😅😅sit jos nää ei vastaa se on joku muu. Hyvä keino saada vastauksia. Sivusta seurannut.

      • Anonyymi

        Luuletko sinä, että yksikään näistä vastauksista näihin ilmeisesti ihan vaan entten tentten - tekniikalla valittuihin trollauksiin on muulta kuin mieheltä itseltään? Nyt oli sen verran lapsentasoinen manifesti, että naurattaa kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sinä, että yksikään näistä vastauksista näihin ilmeisesti ihan vaan entten tentten - tekniikalla valittuihin trollauksiin on muulta kuin mieheltä itseltään? Nyt oli sen verran lapsentasoinen manifesti, että naurattaa kovasti

        Kirjoitteletko itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteletko itsellesi?

        Että vastailisin itselleni, jotta jostain uunosta tulisi vaikutelma, että hän uskoo jokaiseen trollaukseen ja kuvittelee näitä esim tuttunsa kirjoittamaksi vai miten menis nämä sinun perustelut tälle oudolle kysymykselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että vastailisin itselleni, jotta jostain uunosta tulisi vaikutelma, että hän uskoo jokaiseen trollaukseen ja kuvittelee näitä esim tuttunsa kirjoittamaksi vai miten menis nämä sinun perustelut tälle oudolle kysymykselle?

        Itsehän epäsuorasti väitit kaikkien viestien olevan saman henkilön kirjoittamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän epäsuorasti väitit kaikkien viestien olevan saman henkilön kirjoittamia.

        Miten se liittyy sinun paranoiaan?


    • Anonyymi

      Nuku hyvin Jari
      Sivusta 😘

      • Anonyymi

        Hyvää yötä kaunotar 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kaunotar 😘

        No en tiiä oonko kaunotar, mutta kiitos toivotuksista. Sai nukkua tunnin enemmän. 💤👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiiä oonko kaunotar, mutta kiitos toivotuksista. Sai nukkua tunnin enemmän. 💤👌

        Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan.
        Missäpäin Suomea kaunotar sai nukkua tunnin pitempään?


      • Anonyymi

        No, saiko Jari viikonloppuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, saiko Jari viikonloppuna?

        Se sua kiinnostaa eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sua kiinnostaa eniten.

        Tietenkin, sehän on suurin syy parisuhteessa olemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan.
        Missäpäin Suomea kaunotar sai nukkua tunnin pitempään?

        Täällä kotona 😉
        Ei ollut multa nuo aiemmat kommentit.
        Sivusta "kaunottaresi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kotona 😉
        Ei ollut multa nuo aiemmat kommentit.
        Sivusta "kaunottaresi"

        "Täällä kotona" ei oikein vastaa kysymykseeni, missäpäin Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä kotona" ei oikein vastaa kysymykseeni, missäpäin Suomea?

        Ei niin, mutta ei täällä sellasia kehtaa kertoo
        😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, mutta ei täällä sellasia kehtaa kertoo
        😘

        Miksi ei kehtaa? Tuskinpa kukaan arvaa kenestä on kyse, paitsi ehkä kaipauksesi kohde itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei kehtaa? Tuskinpa kukaan arvaa kenestä on kyse, paitsi ehkä kaipauksesi kohde itse.

        Voithan siinä tapauksessa itsekin kertoa jotain kaivatustasi, jos siinä ei mielestäsi ole mitään kehtaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan siinä tapauksessa itsekin kertoa jotain kaivatustasi, jos siinä ei mielestäsi ole mitään kehtaamista.

        Hyvinkin voin, hänen kolmella ystävällään on sama etunimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin voin, hänen kolmella ystävällään on sama etunimi.

        Hmm? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm? 🤔

        Siis kaikkien kolmen ystävättären nimi on Jxxxx, osuiko kun menit mietteliääksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaikkien kolmen ystävättären nimi on Jxxxx, osuiko kun menit mietteliääksi?

        Ei, valitettavasti osu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sua kiinnostaa eniten.

        Pikkujouluaika on hienoa, ravintolat täynnä tyrkyllä olevia naisia niistä Jari nappaa helpoimmat.


    • Anonyymi

      toivottavasti, minulle ei koskaan tule, niin rumaa, ihmistä ja, kammottavaa,

      painajaismaista, hirviötä ja sekopäätä, ja, hitleriä,


      kuin, suomalainen nainen,

      N

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni Jari miettii ihmeissään, kuka onkaan tyttönen, joka kaipailee.

      • Anonyymi

        Aika moni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni

        Kaipailee montaa, näin se juttu vaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipailee montaa, näin se juttu vaan menee.

        Jaa kuka kaipailee useaa? Joku sun pakkomielteen kohdeko, josta muidostelet tällaisia käsityksiä jonkun palstamiehen aloitusten perusteella? Kai nyt joka jartsan tunnetkin ihan tosielämästä tai jos on vaikka se kirjailija ym huuhaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka kaipailee useaa? Joku sun pakkomielteen kohdeko, josta muidostelet tällaisia käsityksiä jonkun palstamiehen aloitusten perusteella? Kai nyt joka jartsan tunnetkin ihan tosielämästä tai jos on vaikka se kirjailija ym huuhaata

        Kirjailija yms. Huuhaata🤣


      • Anonyymi

        Ja kuinka moni tyttönen miettii, kaipaako joku muukin samaa Jaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjailija yms. Huuhaata🤣

        Pakkoavioliitto:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka moni tyttönen miettii, kaipaako joku muukin samaa Jaria?

        Tai Jari jotain toista tyttöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Jari jotain toista tyttöstä.

        Jari taitaakin olla melkoinen veiJari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari taitaakin olla melkoinen veiJari.

        Huijari taitaakin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari taitaakin olla melkoinen veiJari.

        Puheenlahjoillaan hurmaan naisen, kun pääsee naisen sänkyyn, ei enää aamun jälkeen ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheenlahjoillaan hurmaan naisen, kun pääsee naisen sänkyyn, ei enää aamun jälkeen ole kiinnostunut.

        Ei se nimestä oo kii, samaa ne kaikki tekee.


    • Anonyymi

      Ota Jarisi! KAIKKI osapuolet enemmän kuin tyytyväisiä valinnastasi. Munaton ressukka ei itse pysty irtiottoon..

    • Tässäkin on palstapari

      • Anonyymi

        Eikös tuo ole palstaJari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ole palstaJari

        En ole mikää Jari.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole mikää Jari.

        Kannattaisi olla, Jarit saa kaikki naiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi olla, Jarit saa kaikki naiset

        Eihän niitä kaikkia tarvii saada. Riittää kun saa yhden hyvän ja parhaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eihän niitä kaikkia tarvii saada. Riittää kun saa yhden hyvän ja parhaan.

        Mistäs tiedät kuka on paras, ellei ole vartailupohjaa?
        -Jari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät kuka on paras, ellei ole vartailupohjaa?
        -Jari

        Sen vaan tietää, mikä on itselle paras. Enenergiat sen kertoo.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe