Corolla otti taas tylysti kuokkaan

Anonyymi-ap

"Kiihdytyksessä Toyota jää selvästi muille, ja maantiellä melua on paljon."

"Käyttökuluiltaan Toyota on vertailun toiseksi kallein. Omalta osaltaan huoltokuluja tai ainakin vaivaa nostaa nykymittapuulla lyhyt 15 000 kilometrin huoltoväli. Myös hieman yllättäen vakuutusmaksut ovat kalleimmat, "

"Käytettävyyttä rajoittaa Android Auton puuttuminen."

"Kuljettajan ympäristö on Corollassa periaatteessa kunnossa, mutta esimerkiksi istuinosa on penkissä turhan lyhyt. Takaistuimella pääntila muodostuu rajoitteeksi, kun kyytiin kiipeää kolme matkustajaa. "

"Corollassa moottorin käyntinopeus aaltoilee, mikä vaikuttaa myös sisämeluun. "

Kiihtyvyys 0-100kmh 13,7 - voi jösses. Kuin joku 80-luvun Lada 1200. Miten voi olla noin mopo kun katsoo Toyotan ilmoittamaa hevosvoimamäärää? Täytyy olla täysin rampoja nuo Toyotan hevoset.


Noilla meriiteillä ei voi muuta kuin saada kunnolla pataan nykyaikaisilta eurooppalaisilta autoilta. Toyota on kallis ostaa ja kallis pitää, silti saa vain välttävän kulkineen.


https://tekniikanmaailma.fi/lehti/19b-2022/tm-vertailu-bensiinimoottoriset-farmariautot-arjen-sankarit/

91

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihtyvyys on siis lähes kolme sekuntia hitaampi kuin tehdas lupaa! Naurettava on myös tuo jarruttoman perävaunun massa, 450 kg!

      • Anonyymi

        Saajan sitä tyroksilevyn tai pari kuljettaa.


      • Anonyymi

        Pienenkin kärtyn omamassa on noin 200 kg ilmsn kuomua. Kuomullisella ei voi viedä kuin terveisiä.


      • Anonyymi

        Ei tuohon kannata koukkua edes asentaa.


    • Anonyymi

      Kivikautisesta variaattoristako johtuu, että käyntinopeus aaltoilee?

    • Anonyymi

      Siltikin se on paras ja luotettavin auto . Olen pahoillani aloituksen tekijän puolesta .

      • Anonyymi

        Huonoin ja epäluotettavinhan se on. Olen pahoillani, tsirk!


      • Anonyymi

        Millaista luotettavuutta tämä tällainen on kun Corolla jättää kuskin talvipakkaseen?

        "Joulukuisena päivänä pakkasta oli 17 astetta. Ei siis mitenkään erityisen hyytävää Oulun olosuhteissa, mutta Alexey Zerkinin kesäkuussa käyttöön otettu uusi Toyota Corolla Hybrid ei inahtanutkaan, kun kuskin piti lähteä ajamaan kuntosalilta kotiin.

        – Tuijotin kojelautaa ja yritin käynnistää autoa monta, monta kertaa. Käynnistysilmoitusta ei tullut, vain virheilmoituksia. Lisäksi vaihdekeppi lukittui parkkiasentoon, joten autoa ei voinut liikuttaa minnekään,"

        Ja kyseessä ei ole mikään yksittäistapaus vaan näitä on kuluttaja-asiamiehellä käsittelyssä pitkä jono.

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit


      • Anonyymi

        Hihii, sinä se jaksat nolota itsesi ja Toyotan omistajat 100 kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista luotettavuutta tämä tällainen on kun Corolla jättää kuskin talvipakkaseen?

        "Joulukuisena päivänä pakkasta oli 17 astetta. Ei siis mitenkään erityisen hyytävää Oulun olosuhteissa, mutta Alexey Zerkinin kesäkuussa käyttöön otettu uusi Toyota Corolla Hybrid ei inahtanutkaan, kun kuskin piti lähteä ajamaan kuntosalilta kotiin.

        – Tuijotin kojelautaa ja yritin käynnistää autoa monta, monta kertaa. Käynnistysilmoitusta ei tullut, vain virheilmoituksia. Lisäksi vaihdekeppi lukittui parkkiasentoon, joten autoa ei voinut liikuttaa minnekään,"

        Ja kyseessä ei ole mikään yksittäistapaus vaan näitä on kuluttaja-asiamiehellä käsittelyssä pitkä jono.

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit

        Hybridi Toyota jättää eniten tielle:

        Suomalaisia kiinnostaa eniten pienempi keskiluokka, tuossa tulokset vm. 2019 osalta. Tuossa tulokset:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR


        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.


        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi

        Miten niin, millä perusteella?


      • Anonyymi

        Luotettavin, mutta kaiken muun osalta huonoin! Kelpaa entisille Lada kuskeille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista luotettavuutta tämä tällainen on kun Corolla jättää kuskin talvipakkaseen?

        "Joulukuisena päivänä pakkasta oli 17 astetta. Ei siis mitenkään erityisen hyytävää Oulun olosuhteissa, mutta Alexey Zerkinin kesäkuussa käyttöön otettu uusi Toyota Corolla Hybrid ei inahtanutkaan, kun kuskin piti lähteä ajamaan kuntosalilta kotiin.

        – Tuijotin kojelautaa ja yritin käynnistää autoa monta, monta kertaa. Käynnistysilmoitusta ei tullut, vain virheilmoituksia. Lisäksi vaihdekeppi lukittui parkkiasentoon, joten autoa ei voinut liikuttaa minnekään,"

        Ja kyseessä ei ole mikään yksittäistapaus vaan näitä on kuluttaja-asiamiehellä käsittelyssä pitkä jono.

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit

        Pöhköt! Sen releen saa kätevästi takalootan sivuseinämän luukusta otettua esille ja vetäistyä irti. Lämmittelee kovalla pakkasella hetken kämmenissä ja takaisin paikalleen ja matka jatkuu! Tuo on hybridi-Toyotan AINOA ongelma kovilla pakkasilla mutta merkkihuollossa neuvoivat tuon kätevän systeemin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöhköt! Sen releen saa kätevästi takalootan sivuseinämän luukusta otettua esille ja vetäistyä irti. Lämmittelee kovalla pakkasella hetken kämmenissä ja takaisin paikalleen ja matka jatkuu! Tuo on hybridi-Toyotan AINOA ongelma kovilla pakkasilla mutta merkkihuollossa neuvoivat tuon kätevän systeemin.

        Varmasti onnistuu reumatismisillä sormilla joka mummolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti onnistuu reumatismisillä sormilla joka mummolta?

        Mummoilla on oikea itäauto, eli Skodillac.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista luotettavuutta tämä tällainen on kun Corolla jättää kuskin talvipakkaseen?

        "Joulukuisena päivänä pakkasta oli 17 astetta. Ei siis mitenkään erityisen hyytävää Oulun olosuhteissa, mutta Alexey Zerkinin kesäkuussa käyttöön otettu uusi Toyota Corolla Hybrid ei inahtanutkaan, kun kuskin piti lähteä ajamaan kuntosalilta kotiin.

        – Tuijotin kojelautaa ja yritin käynnistää autoa monta, monta kertaa. Käynnistysilmoitusta ei tullut, vain virheilmoituksia. Lisäksi vaihdekeppi lukittui parkkiasentoon, joten autoa ei voinut liikuttaa minnekään,"

        Ja kyseessä ei ole mikään yksittäistapaus vaan näitä on kuluttaja-asiamiehellä käsittelyssä pitkä jono.

        https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit

        Kyllä viimetalvena ainoa auto joka meidän kadulla käynnistyi -34 pakkasista ulkoa aamuisin oli hybridi corolla.


    • Anonyymi

      Minulle oli yllätys, että Corolla oli Kian yläpuolella, mutta se taisi johtua kulutuksesta jolle oli annettu kaikkein suurin painoarvo kaikista ominaisuuksista.

      • Anonyymi

        Vieläköhän Toyotan omapoika käy häiriköimässä Kian palstalla. Ennen häiriköi siellä nimellä Kiala Viulu. Moni on lopettanut palstojen lukemisen omapojan häiriköinnin vuoksi:

        "Itse kävin kaksi kertaa kirjottamassa puolen vuotta sitten. Joka kerta vastas tää "vitsikäs" mies nimeltä kiala viulu. Lopetinkin samantien koko suomi24 käyttämisen. Miten voikin ihmisellä olla jotain niin kovaa ja kulmikasta perseessä. Mut lopuiks hyvää uuttavuotta kaikille!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän Toyotan omapoika käy häiriköimässä Kian palstalla. Ennen häiriköi siellä nimellä Kiala Viulu. Moni on lopettanut palstojen lukemisen omapojan häiriköinnin vuoksi:

        "Itse kävin kaksi kertaa kirjottamassa puolen vuotta sitten. Joka kerta vastas tää "vitsikäs" mies nimeltä kiala viulu. Lopetinkin samantien koko suomi24 käyttämisen. Miten voikin ihmisellä olla jotain niin kovaa ja kulmikasta perseessä. Mut lopuiks hyvää uuttavuotta kaikille!"

        Linkki:

        http://www.khcf.org/index.php?action=printpage;topic=597.0


    • Anonyymi

      Toyota etenee hitaasti mutta varmasti. Matka jatkuu vielä vuosia sen jäkeen kun nuo testivoittajat on jo paalattu.

      • Anonyymi

        Tutkitusti Toyota paalataan pienillä kilometreillä. Se on muille vasta sisäänajo kun Toyota on jo paalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkitusti Toyota paalataan pienillä kilometreillä. Se on muille vasta sisäänajo kun Toyota on jo paalissa.

        Silti Toyotia on myynnissä vielä puolimiljoonaakin ajettuna käyttökuntoisena ollut ja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Toyotia on myynnissä vielä puolimiljoonaakin ajettuna käyttökuntoisena ollut ja on.

        Niinhän niitä on muitakin merkkejä. Toyota paalataan keskimäärin pienillä kilometreillä, koska Toyota ei kestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Toyotia on myynnissä vielä puolimiljoonaakin ajettuna käyttökuntoisena ollut ja on.

        Kun oikein paljon korjaa ja kunnostaa, niin Toyotakin liikkuu enemmän ajettuna.
        Se on kuitenkin totuus, että keskiarvona Toyotat menee romuttamoon kovin vähäisillä kilometreillä, koska sitä ei olla tehty kestämään ajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oikein paljon korjaa ja kunnostaa, niin Toyotakin liikkuu enemmän ajettuna.
        Se on kuitenkin totuus, että keskiarvona Toyotat menee romuttamoon kovin vähäisillä kilometreillä, koska sitä ei olla tehty kestämään ajoa.

        Sama pätee muihinkin merkkeihin. Tässä yksi esimerkki. https://youtu.be/tMfP2nVx_M8


      • Anonyymi

        Corollalla voi ajaa vuosikausia pidempään kuin Octavialla ja silti se paalataan vhemmän ajettuna kuin Octavia.


        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen. Toytalla ajetaan selkeästi vähemmän kuin VW:n autoilla tai muilla saksalaisilla.

        Tojojen katteeton kestvyysmyyti on rakennettu sille että niillä ajetaan todella vähän ja ne pysyvät rekisterossä sen takia pitkään. Ei auto pihassa seisottamala kulu samalla tavalla kun tien päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän niitä on muitakin merkkejä. Toyota paalataan keskimäärin pienillä kilometreillä, koska Toyota ei kestä!

        Tarkasta poika rekisterissä olevat autot.Tuo sinun väitteesi kumoutuu heti.Toyotia on eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkasta poika rekisterissä olevat autot.Tuo sinun väitteesi kumoutuu heti.Toyotia on eniten.

        Eihän se mihinkään kumoudu. VW AG:n autoja on eniten. Toyotan autoilla on ajettu vähiten. Tutkitusti Toyotat paalataan pienillä kilometreillä. Vanhakin Toyota on vähän ajettu.


    • Anonyymi

      Myynnin ykkösmerkki nyt, ja näköjään iäti.

      TOYOTA POWER!!💪💪💪

      • Anonyymi

        Octavia oli mallien ykkönen Suomessa viime kuussa kun autoja on saatu vihdoin toimitettua ja VW Ag on taas ylivoimainen ykkönen koko vuoden myynnissä.


      • Anonyymi

        Kuvastaa sitä että suomalaiset on kyöhiä nyt, ja näköjään iäti. Onneksi oma pinkka on kunnossa ja voima puhuu!

        AUDI KING TEIDEN KINGI! 💪💪💪


    • Anonyymi

      Ei pärjää Toyotan pilipalihybridi. Testissä olisi saanut olla myös oikea hybridi , se kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        Toyotan hybridi ei ole pilipali hybridi vaan oikeasti sähköjohdottomuutta arvostavalle tehty.


      • Anonyymi

        Niin, kuin esim. Arvostat varmaan myös tällä logiikallasi veivattavaa lankapuhelinta sekä kammesta käyntiin veivattavaa Ladaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan hybridi ei ole pilipali hybridi vaan oikeasti sähköjohdottomuutta arvostavalle tehty.

        Oikeita hybridejä voi ladata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita hybridejä voi ladata.

        Jos on tekemisen puute. Johdoton on vaivattomin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tekemisen puute. Johdoton on vaivattomin.

        Sillehän riittää, että se tankataan bensalla säännöllisesti. Ilman sitä se ei liiku mihinkään. Sähköllä ei pääse kuin pois parkkihallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillehän riittää, että se tankataan bensalla säännöllisesti. Ilman sitä se ei liiku mihinkään. Sähköllä ei pääse kuin pois parkkihallista.

        Täytyy sen auton lämmetäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillehän riittää, että se tankataan bensalla säännöllisesti. Ilman sitä se ei liiku mihinkään. Sähköllä ei pääse kuin pois parkkihallista.

        Ilman sähköä ei käynnisty bensatuhnukaan. Itsetyydyttävissä hyrpiideissä järjestelmä on yliherkkä jännitteen putoamiselle ja akku tyhjenee liikaa jo kännykkää ladattaessa. Starttikaapelit on hyvä olla Tojon takaloosterissa ja positiivinen asenne kuskilla että saa apua.


    • Anonyymi

      Ajattelin ostaa Corollan, mutta haluan säilyttää kuulooni. Haluan myös hyvät ajo-ominaisuudet. Siis Toyota jää pois laskuista.

      • Anonyymi

        En ole koskaan edes harkinnut Corollaa. Corolla on viimeinen auto minkä ostaisin.


      • Anonyymi

        Osta peltoorit.


    • Anonyymi

      Kyll Suomen kansa tietää ilman tm:n testejäkin että Octavia on tuon luokan paras. Siksi se on ollut viime kuukaudet rekisteröintien ykkönen.
      Ainoastaan osapula pudutti sen kärjestä vähäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Oktaavi on kaalivankkuri kommunismin rajalta. Haiseva öljyä syövä epäsikiö.

        Corolla on legenda, kaikkialla. Jo isoisäni ajoi Corollalla 60-luvulta alkaen, ja itse jatkan legendassa 2021 Corolla GR sport 2,0 hybridilläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oktaavi on kaalivankkuri kommunismin rajalta. Haiseva öljyä syövä epäsikiö.

        Corolla on legenda, kaikkialla. Jo isoisäni ajoi Corollalla 60-luvulta alkaen, ja itse jatkan legendassa 2021 Corolla GR sport 2,0 hybridilläni.

        Selvästi perinnöllinen sairaus.


    • Anonyymi

      Kyllä on aloittajalla harmit.Miksi ostit toytan ,jos se on niin huono.
      Ja kaikki muutkin parjaajat mitä te täällä metelöitte.Kukin ajaa millä haluaa.

      • Anonyymi

        Ei se mitään itselataavaa hybridi Toyotaa omista vaan korkeintaan vanhaa tekniikkaa olevan kammesta käyntiin veivattavan Ladan ja veivattavan lankapuhelimen. Ei siinä nekin ovat lujaa laatua, toimii ja ajaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään itselataavaa hybridi Toyotaa omista vaan korkeintaan vanhaa tekniikkaa olevan kammesta käyntiin veivattavan Ladan ja veivattavan lankapuhelimen. Ei siinä nekin ovat lujaa laatua, toimii ja ajaa asian.

        Kaikki tojotat ovat hentoisesti tehtyjä. Sen huomaa pakkasilla siitä että tojo pitää koko ajan kaikenmaaliman natinoita pakkasella kun kori elää ja kovamuoviset osat nirskuttavat toisiaan vasten.
        Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tojotat ovat hentoisesti tehtyjä. Sen huomaa pakkasilla siitä että tojo pitää koko ajan kaikenmaaliman natinoita pakkasella kun kori elää ja kovamuoviset osat nirskuttavat toisiaan vasten.
        Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa.

        Pienikin kolari, niin Toyota on lunastuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tojotat ovat hentoisesti tehtyjä. Sen huomaa pakkasilla siitä että tojo pitää koko ajan kaikenmaaliman natinoita pakkasella kun kori elää ja kovamuoviset osat nirskuttavat toisiaan vasten.
        Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa.

        Ja entäs peltien ohuus! Itselläni on Toyota vm 2022 mutta pellit kammottavan ohuet. Vahata ei lujalla kädellä uskalla. Jos erehtyy nojaamaan koriin syntyy painauma. Maalipinta ei kestä yhtään vaan pienikin kivi tekee reiän maaliin. Puskurit taipuvat lämpötilan mukaan, helmikuussa -22 Corollan takapuskurin sauma taipui ja tuli isompi rako koripeltiin nähden. Kun auton vei 22 asteiseen talliin se sauma oikeni! Eli ohut rakenne elää aina.

        Hirveä rengasmelu tässä on, ja 2 litraisena hybridinä vie 6 litraa keskimäärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tojotat ovat hentoisesti tehtyjä. Sen huomaa pakkasilla siitä että tojo pitää koko ajan kaikenmaaliman natinoita pakkasella kun kori elää ja kovamuoviset osat nirskuttavat toisiaan vasten.
        Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa.

        "Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa."


        Kyllä se herättää aina kauhean tunnekuoun, kun Toyota on ollut jossakin testissä. Heikommilla autoilla ajelevat kaverit rientävät heti kommentoimaan testituloksia ja leimaamaan niiden perusteella Toyotan huonoksi autoksi.

        Itselataavilla varmatoimisilla hybridi-Toyotilla ajavia tyytyväisiä ihmisiä nämä pahantahtoiset kommentit eivät mitenkään hetkauta, sillä hehän tietävät totuuden Toyotan laadukkuudesta. Karavaani kulkee hyvin, vaikka koirat yrittävät kiihtyneinä räksyttää ja siten lievittää omaa pahaa oloaan. Tietysti hekin haluaisivat olla voittajien leirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa."


        Kyllä se herättää aina kauhean tunnekuoun, kun Toyota on ollut jossakin testissä. Heikommilla autoilla ajelevat kaverit rientävät heti kommentoimaan testituloksia ja leimaamaan niiden perusteella Toyotan huonoksi autoksi.

        Itselataavilla varmatoimisilla hybridi-Toyotilla ajavia tyytyväisiä ihmisiä nämä pahantahtoiset kommentit eivät mitenkään hetkauta, sillä hehän tietävät totuuden Toyotan laadukkuudesta. Karavaani kulkee hyvin, vaikka koirat yrittävät kiihtyneinä räksyttää ja siten lievittää omaa pahaa oloaan. Tietysti hekin haluaisivat olla voittajien leirissä.

        "hehän tietävät totuuden Toyotan laadukkuudesta."

        Tämä laadukkuus-harha on pelkästään vanhojen Toyota-papparaisten unelmaa. Suomalainen katsastustilasto on kauan sitten osoittanut tuon Toyota-papparaisten haaveunen pelkäksi harhaksi.
        https://img.ilcdn.fi/Vmfx4HGWcGvN2_ln9a7paP_cZiQ=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg

        Tämä A-katsastukesen tilasto kertoo kuinka Toyota paalataan vähemmillä kilometreillä kuin autot keskimäärin. Sitä ei tojo-papparaisten änkytys muuta miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa."


        Kyllä se herättää aina kauhean tunnekuoun, kun Toyota on ollut jossakin testissä. Heikommilla autoilla ajelevat kaverit rientävät heti kommentoimaan testituloksia ja leimaamaan niiden perusteella Toyotan huonoksi autoksi.

        Itselataavilla varmatoimisilla hybridi-Toyotilla ajavia tyytyväisiä ihmisiä nämä pahantahtoiset kommentit eivät mitenkään hetkauta, sillä hehän tietävät totuuden Toyotan laadukkuudesta. Karavaani kulkee hyvin, vaikka koirat yrittävät kiihtyneinä räksyttää ja siten lievittää omaa pahaa oloaan. Tietysti hekin haluaisivat olla voittajien leirissä.

        Voittajien leirissä ovat tietenkin ne, jotka ajavat testivoittajilla.

        Toyotan itsehinkkaava hybridi on täysin epäonnistunut tuote. Siitä kertovat useat testit sekä tiellejättämistilastot. Toyotat Corolla ja C-HR ovat hinatuimmat. Talvella testeissä Toyotat täytyi viedä hinausautolla korjaamolle, koska eivät toimi pakkasessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saman huomaa ovista niiden sovituksista. Korista katoaa ryhti muutamassa vuodessa ja ovet eivät enää istu suorassa.
        Halpa tekeminen näkyy kaikkialla jos Toyotalla ajaisi yhtä paljon kuin saksalaisilla. Mutta eihän nämä papt sitä näe kun ajokilometrejä tulee niin vähän vuodessa."


        Kyllä se herättää aina kauhean tunnekuoun, kun Toyota on ollut jossakin testissä. Heikommilla autoilla ajelevat kaverit rientävät heti kommentoimaan testituloksia ja leimaamaan niiden perusteella Toyotan huonoksi autoksi.

        Itselataavilla varmatoimisilla hybridi-Toyotilla ajavia tyytyväisiä ihmisiä nämä pahantahtoiset kommentit eivät mitenkään hetkauta, sillä hehän tietävät totuuden Toyotan laadukkuudesta. Karavaani kulkee hyvin, vaikka koirat yrittävät kiihtyneinä räksyttää ja siten lievittää omaa pahaa oloaan. Tietysti hekin haluaisivat olla voittajien leirissä.

        "Karavaani kulkee hyvin, vaikka koirat yrittävät kiihtyneinä räksyttää ja siten lievittää omaa pahaa oloaan. Tietysti hekin haluaisivat olla voittajien leirissä."

        Luuserin selitystä taas kerran.

        Tuore TM vetailu kertoi että Corolla on hitain meluisa ja luokassan. Ei tukea Android Autolle.
        octavia kyykytää niin vertailuissa kuin rekisteröinneissä. Corolla on luuseri.


    • Anonyymi

      Hehheh, 13,7 sek sataseen. Polkupyörä kiihtyy trikoopellen ajamana nopeammin ja tietysti nyt traktorimönkijät lippisteineineen. Naurettava kötöstys tuo Corolla. Tyhmä kansa vaan ostaa, en kyllä voi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?

        Kova melukaan ei haittaa kun ei kuule sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?

        "Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?"


        Kovat kiihdytykset eivät ole hyväksi vanhojen miesten sisäelimille. Siksi pidänkin hybridi-Tojotani aina ECO-asennossa, jottei vaarallisia tilanteita vain tulisi. En ole koskaan uskaltanut laittaa autoa Power-moodiin, koska kiihtyvyys saattaisi silloin olla liian kova. Vanhan miehen pitää ajatella myös maksan kestävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?"


        Kovat kiihdytykset eivät ole hyväksi vanhojen miesten sisäelimille. Siksi pidänkin hybridi-Tojotani aina ECO-asennossa, jottei vaarallisia tilanteita vain tulisi. En ole koskaan uskaltanut laittaa autoa Power-moodiin, koska kiihtyvyys saattaisi silloin olla liian kova. Vanhan miehen pitää ajatella myös maksan kestävyyttä.

        Kun tyytyy huonoimpaan niin ainoa tie on tälläinen säälitävä selittely. Tojotistin elämäntarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuo sopii vanhimmille vaareille, ei karkaa käsistä kun kiihdyttää, ei kai noita kukaan muu edes osta?"


        Kovat kiihdytykset eivät ole hyväksi vanhojen miesten sisäelimille. Siksi pidänkin hybridi-Tojotani aina ECO-asennossa, jottei vaarallisia tilanteita vain tulisi. En ole koskaan uskaltanut laittaa autoa Power-moodiin, koska kiihtyvyys saattaisi silloin olla liian kova. Vanhan miehen pitää ajatella myös maksan kestävyyttä.

        Se on mukava, kun saa valittua sen miten hyvin se auto lähtee. Toyota ei ole vanhoille, heikoille ja raihnaisille tarkoitettu. Eikä tumpelo kuskeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukava, kun saa valittua sen miten hyvin se auto lähtee. Toyota ei ole vanhoille, heikoille ja raihnaisille tarkoitettu. Eikä tumpelo kuskeille.

        Juurikin toisin päin, Toyota on vaarien ykkösvalinta. Heille kulutus on tärkein valinnan peruste, vaikka ajavat kaikkein vähiten, eli ovat kovin tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukava, kun saa valittua sen miten hyvin se auto lähtee. Toyota ei ole vanhoille, heikoille ja raihnaisille tarkoitettu. Eikä tumpelo kuskeille.

        Joo tumpelo kuskien kannattaa pysyä kaukana Tojotasta, sen ajo-ominaisuudet on niin huonot, ettei sillä normaali kuski oikein pärjää tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tumpelo kuskien kannattaa pysyä kaukana Tojotasta, sen ajo-ominaisuudet on niin huonot, ettei sillä normaali kuski oikein pärjää tiellä.

        Eipä vaarit ajele kuin bingoon ja pois jos sattuu lähtemään talvella käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tumpelo kuskien kannattaa pysyä kaukana Tojotasta, sen ajo-ominaisuudet on niin huonot, ettei sillä normaali kuski oikein pärjää tiellä.

        Sinä et pärjää, mutta normaalia parempi kuski pärjää Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin toisin päin, Toyota on vaarien ykkösvalinta. Heille kulutus on tärkein valinnan peruste, vaikka ajavat kaikkein vähiten, eli ovat kovin tyhmiä.

        Sun mielestä on siis fiksua saastuttaa ympäristöä ja ilmastoa ja tykkäät hengittää pakokaasuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin toisin päin, Toyota on vaarien ykkösvalinta. Heille kulutus on tärkein valinnan peruste, vaikka ajavat kaikkein vähiten, eli ovat kovin tyhmiä.

        Vanhat vaarit on fiksuimpia. Eläneet nuukasti, saaneet säästöjä ja talot maksettu. Toyota ostetaan aina käteisellä. Kyllä se osamaksu-bemaripoikia vituttaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alikiiminkiläinen malli?

    • Anonyymi

      Meluisa ja hidas. Ei ihme että jää aina jämäsijoille.

    • Anonyymi

      Corollalla häviää mopoautolle.

      • Anonyymi

        Mopoauto on Corollan tientukko.


    • Anonyymi

      Corollaan nastarenkaat alle, niin automaattinen nopeusrajoitin on valmis.

      • Anonyymi

        Onhan Corollan ajo-ominaisuudet niin huonot, että ei sillä tule ylinoppeutta ajettua.


      • Anonyymi

        Aina voi käyttää Peltoreita tai muita suojaimia ettei tärykalvot puhkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Corollan ajo-ominaisuudet niin huonot, että ei sillä tule ylinoppeutta ajettua.

        Se on siinä rajoilla. Kova melu, tiivisteiden suhinat ja epämääräinen huojahtelu hillitsee vauhtia. Rohkeimmat ja useimmiten kännissä olevat päästelevät kyllä niillä menemään ihan reippaasti ja onhan Toyotakuski yleisin rattijuoppo Poliisin tilastojen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Corollan ajo-ominaisuudet niin huonot, että ei sillä tule ylinoppeutta ajettua.

        siinä missä saksalainen auto vakautuu lisää 120 yläpuolella muuttuu tojotin epävakaaksi pärekoriksi joka huojuu tutisee ja on kuin irti maasta.


    • Anonyymi

      Olihan tuo Toyotalta parempi suoritus kuin normaalisti. Ei aivan viimeine.

    • Anonyymi

      Ei toimi japanialaiset Suomen olosuhteissa. Suomen karkealla asvaltilla melu on valtava ja pintakova jousitus nypyttää ikävästi.
      Omakotiasuja tarvitsee auton jolla voi vetää kunnon painoista kärryä, Corollalla ei sekään onnistu.

    • Anonyymi

      Minuaki harmitaa tuo tohjon myynti nii pirusti.

      • Anonyymi

        Enempi on testivoittaja Octaviaa rekisteröity viimekuukausina kuin Corollaa.


    • Anonyymi

      Mikäli olisi sellainen tempaus, että yhtenä päivänä ainoastaan henkilöautoista Toyota saisi olla liikenteessä, niin henkilöautoja olisi lähes yhtäpaljon maanteillä ja kaduilla mitä muutenkin.
      Sellainen on Toyotan ylivoima.

      • Anonyymi

        Ehkä jonkun Pohjois-Karjalan pikkukylän Siwan tai Alkon parkkipaikka olisi samannäköinen kuin aina ennenkin.
        Helsingin Länsiväylällä olisi yksi Tojo.

        Valtaosa Toyotista ei ole tien päällä muutenkaan vaan ne makaavat suurimman osan ajasta pihassa.


      • Anonyymi

        Älämnytvhulluja haastele! Jos Toyotat poistuisi liikenteestä yhdeksi päiväksi, liikenteen määrässä ei tapahtuisi kuin vähäistä muutosta, mutta liikenteen sujuvuus paranisi roimasti.


      • Anonyymi

        Toyotia on lukumääräisesti rekisterissä automerkeistä eniten, mutta liikenteessä näkee paljon enemmän Skodia ja V8lkkareita. Toyotat eivät näy liikenteessä muuten kuin hidastelijoina, mutta sellaisina saavat enemmän huomiota kuin lukumäärä edellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jonkun Pohjois-Karjalan pikkukylän Siwan tai Alkon parkkipaikka olisi samannäköinen kuin aina ennenkin.
        Helsingin Länsiväylällä olisi yksi Tojo.

        Valtaosa Toyotista ei ole tien päällä muutenkaan vaan ne makaavat suurimman osan ajasta pihassa.

        Jeps, pääkaupunkiseudulla ei Tojotaa näy muuta kuin jonkun aran paapan kauppakassicorolla tai mamupitserian jakeluyaris. Muut ajaa Mersulla, Audilla, Bemarilla, Volvolla, Volkkarilla tai Skodalla.


    • Anonyymi

      Olipa hauskaa luettavaa. Toimittajapojat elementissään.
      Jos jokin auto maksaa lähes kymppitonnin enemmän ka saa aikaiseksi peräti 0,7 pistettä enemmän niin ihan naurattaa.

      • Anonyymi

        "Jos jokin auto maksaa lähes kymppitonnin enemmän ka saa aikaiseksi peräti 0,7 pistettä enemmän niin ihan naurattaa."

        Se on täysin kiinni siitä minkä arvoiseksi arvostaa sen yhden elämän mitä meillä jokaisella on.
        Minä en tuhlaa sitä yhtä elämää ajamalla jollain sinne päin tehdyllä Toyotalla joka on hidas, meluisa ja muutenkin tehty takarivin hiirulsisille.
        Se kai on se ero automiehen ja autolla leuka-rinnassa ajavan välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos jokin auto maksaa lähes kymppitonnin enemmän ka saa aikaiseksi peräti 0,7 pistettä enemmän niin ihan naurattaa."

        Se on täysin kiinni siitä minkä arvoiseksi arvostaa sen yhden elämän mitä meillä jokaisella on.
        Minä en tuhlaa sitä yhtä elämää ajamalla jollain sinne päin tehdyllä Toyotalla joka on hidas, meluisa ja muutenkin tehty takarivin hiirulsisille.
        Se kai on se ero automiehen ja autolla leuka-rinnassa ajavan välillä.

        Mutta sitä minä suuresti ihmettelen että miksi sellaiset jotka ovat valinneet elää elämäänsä jollain Auriksella tai Corollalla notkuvat autopalstalla?
        Tuollainen autovalinta jos jokin kertoo että teille on aivan sama millaisella katiskalla ajatte. Miksi siis kuitenkin notkutte autopalstalla?


    • Anonyymi

      Autoiluroast tulee ja suojatiet on niiden päältäajoa varten.

    • Anonyymi

      Vaan kun katsotaan samat autot 15-20 vuotta vanhoina on Corolla ainoo jossa riittää normi huollot. Muut tuhansien eurojen remonteissa jatkuvasti ja ei mee katsastuskaan läpitte.

      • Anonyymi

        Voi lapsukainen kun osisit katsoa vähän pidemmälle kuin pelkkiin vuosiin.

        Trafin tilasto kertoo seuraavaa.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen. Toytalla ajetaan selkeästi vähemmän kuin VW:n autoilla tai muilla saksalaisilla.

        Tojot ovat vanhoina liikenteessä koska niillä ei ajeta. Tämä on Trafin tilastojen kertoma totuus. Jos Tojoilla ajettaisiin yhtä paljon kuin saksalaisilla niin ne hajoaisivat käsiin noin kymmenen vuoden iässä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5183
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2694
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2194
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      584
      1987
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      120
      1704
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1068
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe